پارس ناز پورتال

دعوای سحر قریشی و مهناز افشار جنجالی شد

مجموعه : اخبار سینما
دعوای سحر قریشی و مهناز افشار جنجالی شد

دعوای سحر قریشی و مهناز افشار جنجالی شد 

مهناز افشار و سحر قریشی در فضای مجازی بر سر حضور خانمها در استادیوم که مرتبط به دستمزد زنان هست دعوای لفظی داشته اند. قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون و اکنون البته تئاتر، در گفت وگویی ویدیویی، درمورد ممنوعیت ورود زنان به استادیوم هاي ورزشی اظهار نظر کرده هست.

 

او با اشاره به این که دوست نداشته به استادیوم برود چون آنجا احساس امنیت ندارد، گفته که با ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه ها موافق هست.

دعوای سحر قریشی و مهناز افشار جنجالی شداختلاف نظر سحر قریشی و مهناز افشار

این اظهارات، صدای مهناز افشار، دیگر بازیگر سینمای کشور ایران را درآورده؛ او با هشتگ زنان علیه زنان، به حرف هاي قریشی واکنش نشان داده ودر توییترش نوشته نمیشه خیلی آسان حق نیمی از جامعه رو انکار کرد چون یک نفر وقتی درکنار مردان قرار می گیره منقلب میشه!

 

این در حالی هست که همین چندی پیش، سحر قریشی عکسی از خود در یکی از استادیوم هاي کشور امارات متحده عربی در حال تماشای بازی آسیاییِ پرپسولیس تهران توزیع کرده بود.

دعوای سحر قریشی و مهناز افشار جنجالی شدمهناز افشار «متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران هست.مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌اي غیرانتفاعیبه تحصیل در رشته تدوین پرداخت.خانواده اش ریشه مذهبی دارند، بهمین علت هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود.

 

در کلاس‌هاي بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.مهناز افشار بازیگری رابا سریال تلویزیونی گم شده درسال ۱۳۷۷ شروع کرد و پس ازآن با ایفاینقش در فیلم رفقا به کارگردانی علی شاه حاتمی درسال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقشدر فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی کمیاب مقدس درسال ۱۳۷۹ به شهرت رسید.

 

شباهت چندان مهناز افشار به خواننده سرشناس، در دقت رسانه‌ ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود.مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌هاي تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد ودر سال‌هاي پایانی این دهه با بازیدر فیلم‌هاي کارگردانان متمایز سعی کرد عکس شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه ازسوی منتقدان و جشنواره‌هاي داخلی انجامید.

 

مهناز افشار، درسال ۹۳ در یکی از نقش های اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناستاجیک، ایفای نقش کرد.مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با محمد یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دردوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد.حاصل ازدواج اویک دختربه اسم لیانا هست.

دعوای سحر قریشی و مهناز افشار جنجالی شد

دعوای سحر قریشی و مهناز افشار جنجالی شد

اسم:سحر قریشی اسم خانوادگی:قریشی تاریخ تولد:۱۳۶۶/۱۰/۶ محل
تولد :تهران

 

سحر قریشی «زاده ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران» بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران هست.او درسال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد.سحر قریشی از طریق سارا خوئینی ها برای بازی دراین فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینماو تلویزیون شد.

 

سحر قریشی پس ازآن از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده براینقش یلدا وی را انتخاب کرد.او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.