پارس ناز پورتال

دلیل ریپورت شدن افراد در تلگرام چیست

دلیل ریپورت شدن افراد در تلگرام چیست

دلیل ریپورت شدن افراد در تلگرام چیست 

ریپورت شدن در تلگرام به نوعی تنبیه و جریمه برای شخص به شمار می رود که باید خود را از آن نجات دهد و برای این کار راه هایی وجود دارند. ریپورت شدن دلایل متعددی دارد و تلگرام لیست دقیقی از آنها را جایی ننوشته است که احتمالا دلیل آن هوشمند بودن و غیرثابت بودن روش تشخیص اسپم است اما حسب تجربه و توضیحات سربسته تلگرام در اینجا، این دلایل می‌تواند منجر به ریپورت شدن شما شود.

 

بلاک شدن توسط چند نفر از کسانی که شما صحبت با آنها را آغاز کردید در حالی که طرف مقابل شماره شما را در گوشی خود ذخیره نکرده است.

 

مثال: پیامی فورواردی از شخصی ناشناس دیدید و روی نام آن شخص ناشناس کلیک کردید و سر گفتگو را با وی آغاز کردید یا مثلا عضو یک کانال خاص شده‌اید و روی آیدی ادمین که به صورت @abcd بوده، کلیک کرده‌اید و گفتگو با او را آغاز و سپس وی شما را بلاک کرده است.شما یک گروه یا کانال ساختید و افرادی را از لیست مخاطبین به گروه یا کانال خود دعوت کردید که تعدادی پس از دعوت، دعوت شما را رد و کانال یا گروه شما را به عنوان SPAM علامت‌گذاری کرده‌اند

 

شخص ریپورت شده چه محدودیت‌هایی دارد؟

اگر شما ریپورت شده باشید، نمی‌توانید به شخصی که شماره شما رو در گوشی‌اش ذخیره نکرده، پیام بفرستید.

همچنین شخص ریپورت شده امکان ساخت کانال حتی کانال خصوصی را نخواهد داشت.

 

راه حل؟

اگر شما می‌خواید صرفا راه ارتباطی با یک شخص معین رو باز کنید، می‌توانید از نفرات دیگر بخاهید که ده پیام به شما بدهد. اما اگر می‌خواهید این مشکل را ریشه‌ای حل کنید، قبلا لازم بود به تلگرام ایمیل زده و مرارت‌های خود را اعلام کنید. اما در حال حاضر با رفتن به ربات رسمی @spambot هم می‌توانید بفهمید دلیل ریپورت شما چه بوده و هم درخواست خارج شدن از حالت ریپورت را ثبت کنید.

 

اگر ریپورت شدید و پس از درخواست تلگرام شما را خارج کرد، باید حواستان را خیلی جمع کنید چون این کار را برای هر کاربری فقط یک بار انجام می‌شود. یعنی اگر برای بار دوم ریپورت شدید دیگر قابل برگشت نیست.

 

منبع:yjc.ir