پارس ناز پورتال

دندان های خود را با روغن نارگیل سفید کنید

دندان های خود را با روغن نارگیل سفید کنید

دندان های خود را با روغن نارگیل سفید کنید

سفیدی و درخشان کردن دندان ها با روغن نارگیل امکان‌پذیر هست که با مالیدن آن به دندان ها امکان‌پذیر مي باشد. همۀ ما فواید روغن نارگیل برای پوست و مو آگاه هستیم و سالیان سال هست که از آن در محصولات زیبایی بهره گیری مي شود. اما تاثیرات روغن نارگیل همینجا ختم نمی‌شود و مي توان از آن برای سپید کردن دندان ها و برای سلامت دندان ها نیز بهره گیری کرد.

 

به ۲ روش مي توان روغن نارگیل را برای دندان بهره گیری کرد: بعنوان خمیر دندان، بعنوان شوینده دهان.

دندان های خود را با روغن نارگیل سفید کنید

تهیه خمیردندان نارگیل خانگی

برای تهیه خمیردندان نیازی نیست که پول زیادی هزینه کنید. مي توانید مطابق روش زیر عمل کنید:یک بطری یا شیشه بردارید، ۶ قاشق سوپ خوری روغن نارگیل، ۶ قاشق سو پ خوری جوش شیرین، ۲۵ تا ۳۰ قطره روغن ضروری دلخواه «روغن اوکالیپتوس، روغن گریپ فروت یا نعناع» را با هم ترکیب کنید

 

و داخل شیشه یا داخل بطری سس گوجه فرنگی بریزید تا را حت تر بهره گیری کنید. روزی ۲ بار از این خمیردندان بهره گیری کنید.

دندان های خود را با روغن نارگیل سفید کنید

شوینده دهان نارگیل

۱ تا ۲ قاشق سوپ خوری روغن نارگیل را با روغن ضروری دلخواهتان ترکیب کنید و تا جایی که مي توانید این مواد را در دهان نگه دارید. مراقب باشید که روغن را قورت ندهید. سپس بیرون بریزید. پس از آن دندان ها را مسواک بزنید. اینکار را بهتر هست صبح ها و گذشته از مسواک انجام دهید.

 

فواید روغن نارگیل برای دندان و لثه

سپید کننده دندان: بهتر هست محصولات سپید کننده اي که برای دندان زیان آور هم میباشند فراموش کنید و مرتب از روغن نارگیل بهره گیری کنید. روغن نارگیل از پوسیدگی دندان جلوگیري مي کند و به تدریج دندان ها را سپید مي کند. تعداد زیادی از کسانی که روغن نارگیل بهره گیری مي کنند پس از ۳ ماه دندان هایشان سپید و براق شده هست.

 

هر نوع محصول طبیعی در طولانی مدت اثر خود را نشان مي دهد. روغن نارگیل میکروب ها و کثیفی هاي دندان را از بین مي برد و سطح PH دهان را متعادل مي کند و منجر به سفیدی دندان ها مي شود.

 

دندانهای محکم: روغن نارگیل جذب کلسیم و مواد معدنی را در دندان ها آسان مي کند و باعث مي شود محکم و سالم تر شوند.

دندان های خود را با روغن نارگیل سفید کنید

پیشگیری از پوسیدگی دندان: روغن نارگیل ماده اي طبیعی هست با خاصیت ضد باکتری و ضد میکروب. ۵۰۰% اسید چرب این روغن را اسید لوریک تشکیل مي دهد. این اسید در کشتن تمامی میکروب ها و باکتری هاي دهان بسیار موثرند. در نهایت دندانهای محکم و لثه هاي سالمی خواهیم داشت. با بهره گیری مرتب نارگیل دیگر با پوسیدگی هاي دندان خداحافظی کنید.

دندان های خود را با روغن نارگیل سفید کنید

جلوگیري از کرم خوردگی: اصلی ترین عامل کرم خوردگی و پوسیدگی دندان ها باکتری استرپتوکوک موتانس مي باشد. شاید اسید لوریک خطرناک ترین دشمن این باکتری باشد و بدون هیچ بازگشتی آن را از بین مي برد. پس روغن نارگیل بهره گیری کنید تا برای همه ي وقت از این مشکلات آزاد شوید.

 

روغن نارگیل برای دندان درد: وقتی دیگر تاب دندان درد را ندارید کمی به آن روغن نارگیل بزنید و به آرامی ماساژ دهید. پس از مدتی دیگر درد دندان رااحساس نمیکنید.