پارس ناز پورتال

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟ 

اگر می‌خواهید تا ویژگی هاي خود در دوست شدن با دیگران را بدانید میتوانید سراغ صور فلکی بروید و رابطه دوستی خود را ارزیابی کنیددر این مقاله گفته میشود که صور فلکی چه تاثیری در نوع دوستی و توانایی شما برای اینکه دوست خوبی باشید دارد.

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟فروردین: حمل
جسور، قوی و تیزهوش. شما در بین دوستانتان اکثر نقش یک برنامه ریز را دارید. در صحنه هاي اجتماعی بر همۀ چیز تسلط دارید. همه ي وقت این شما هستید که رستوران، مکان پیک نیک یا سفر بعدی را تعیین می‌کنید. دوستانتان از اینکه نظارت همه ي چیز را به دست شما می‌دهند شاد و راضی میباشند. سیاره حاکم بر این برج سیاره مریخ (خدای جنگ) هست بنابراین از کاه کوه نسازید و وظایف ساده و سبک را به یک کار مشکل تبدیل نکنید.

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟اردیبهشت: ثور
شما مانند یک سنگ استوار، قابل اعتماد و وفادار هستید. همه ي میدانند که برای گفتن یک راز یا هنگام نیاز به کمک میتوانند روی شما حساب کنند. متولدین این ماه افرادی سازمان یافته میباشند و می‌توانند همراه و همسفر خوبی باشند. در این دنیای آشفته طبیعت آرام شما باعث می‌شود اطرافیان جذب تان شوند.

 

یک اخطار برای متولدین برج ثور: یکی از خصلت هاي شما این هست که احساس مالکیت روی دوستانتان دارید و اگر او دایره دوستی اش را بزرگ تر کند این احساس مالکیت در شما شدت می‌گیرد.

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟خرداد: جوزا
سیاره حاکم بر برج جوزا عطارد (سیاره ارتباطات) هست. شما توانایی برقراری ارتباط با هر فردی را دارید و قادر هستید دوستان متفاوتی داشته باشید که هیچ شباهتی به هم ندارند. همۀ وقت} در دسترس هستید و دوستانتان برای گذراندن لحظات خوبشان به دنبال شما میگردند. خیلی زود بدخلق می‌شوید و هنگام دست پاچگی از کوره در می‌روید.

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟تیر: سرطان
قلبی بسیار مهربان دارید و این را همۀ اطرافیانتان میدانند. از کسانی که شکست خورده اند حمایت میکنید و با کسانی که با دیگران متفاوت میباشند دوست میشوید. شما هیچ کادوی تعطیلات و روز تولد را از قلم نمی‌اندزید. شما شنونده خوبی هستید و خیلی مفید می‌توانید دیگران را درک کنید. اکثر ترجیح می‌دهید به جای گردش و دور دور در منزل بمانید و دوستانتان را به صرف شام در منزل دعوت کنید.

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟مرداد: اسد
طبیعت مهربان، خوش بین و گرم شما که با خورشید حکمرانی می‌شود شما را به فردی پویا و پر انرژی تبدیل کرده هست. شما برترین نگرش ها را دارید و دوستانتان زمانی که میخواهند خوش بگذرانند ابتدا به سراغ شما می‌آیند. یکی از مشکلاتی که دارید این هست که حرف برای گفتن چندان دارید و به دیگران اجازه حرف زدن نمیدهید. دوست دارید در کانون دقت قرار بگیرید اما در این جمع فقط شما حضور ندارید.

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟شهریور: سنبله
انسانی آرام هستید و شرایط را می پذیرید. دوست دارید هر جایی بروید و هر کاری را انجام دهید زیرا معتقدید زندگی خیلی کوتاه هست. تحمل دوستانی که نیاز به ترحم داشته باشند را ندارید. اکثر جذب عشق هاي سخت می‌شوید بنابراین باید سعی کنید پیشنهاد هایي که به دوستانتان می‌دهید عملی باشد.

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟مهر: میزان
سیاره حاکم در شما ونوس (سیاره عشق) هست و همین باعث شده روحیه کاملا دخترانه داشته باشید. بسیار کنجکاو هستید و دوست درمورد خیلی چیزها اطلاعات بدست بیاورید. یکی از ویژگی هاي بدی که دارید سخن چینی و غیبت هست و هر چه به زبان بیاورید به خودتان بر میگردد. در آخر باید بگویم دوستانتان برترین ها میباشند و سعی کنید هرگز پشت سر آنها غیبت نکنید.

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟آبان: عقرب
فداکار و قابل اعتماد هستید. به راحتی با دوستانتان صمیمی نمی‌شوید. درست هست که انسان معتمدی هستید اما سخت اعتماد می‌کنید و دوستانتان را از میان یک گروه گلچین میکنید. دوستان تان شما را بعنوان درمانشناس خود می شناسند. اکثر ترجیح می‌دهید تنها باشید و کسی با لباسهای منزل شما را نبیند. پیشنهاد اي که به شما میکنم این هست که هرگز با برترین و نزدیک ترین دوستتان سرد برخورد نکنید.

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟آذر: قوس
سیاره حاکم بر برج قوس بزرگترین سیاره منظومه شمسی مشتری هست. هیچوقت دوست ندارید کانون دقت دیگران باشید. شما فردی بسیار ماجراجو و کاوشگر هستید و دوستانتان هر بار که بخواهند شب خوبی داشته باشند یا بخواهند داستانی را تعریف کنند به شما پناه می آورند. یکی از ویژگی هاي بدی که دارید با طعنه حرف زدن هست. این ویژگی شما خوبی هاي تان را از بین میبرد. با دوستانتان صادق و شوخ طبع باشید.

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟دی: جدی
وقتی دیگران می‌گویند رهبر گروه یعنی درمورد شما حرف می‌زنند. شما استاد ارتباطات، کاردان و همه ي وقت مصمم هستید.همۀ وقت} شما هستید که برنامه سفر با دوستانتان را می چینید. دوست دارید آرامش داشته باشید و از بودن با دوستانتان لذت ببرید. دلتان میخواهد در کارهایتان پیروز باشید اما دوستانی که در مراتب بالاتر از شماهستند ضرورتا به شما کمک نخواهند کرد.

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟بهمن: دلو
متولدین برج دلو بخشنده ترین افراد میباشند. شما همۀ وقت} دوستی هستید که لباسهای تان را به دوستان تان امانت می‌دهید، پیشنهاد هاي خوبی به انها میدهید و همۀ وقت} شانه اي برای گریه کردن انها در لحظات سخت دارید. قبل از تمام اینها اورانوس سیاره حاکم بر این برج باعث شده شما فردی کاملا مستقل باشید و کم کم زمان در می یابید کسانی می‌توانند دوستان خوبی برای شما باشند که مانند خودتان فعال و خودمختار میباشند.

ویژگی های دوست خوب در صور فلکی چگونه است؟

اسفند: حوت
دوستی هاي متولدین برج حوت آرام پیش می‌روند و بادوام میباشند. شما بسیار حساس هستید و عادت ندارید هر روز دوست هاي اخیر پیدا کنید. اما با کسی طرح دوستی می ریزید به او می فهمانید که یکی از برترین دوست ها در نشانه هاي صور فلکی می‌توانید باشید. سیاره حاکم بر این برج نپتون هست.

 

شما فرد حساسی هستید و احساسات دیگران را درون سازی میکنید. فقط باید مراقب باشید که به خاطر کمک به دیگران نیازهای آنان را نسبت به نیازهای خودتان در اولویت قرار ندهید.