پارس ناز پورتال

درباره دوقلوهای جنجالی کریس رونالدو

درباره دوقلوهای جنجالی کریس رونالدو

درباره دوقلوهای جنجالی کریس رونالدو 

رونالدو پس از باخت در برابر تیم شیلی فورا به منزل رفت چون باید فرزندان دوقلوی تازه به جهان آمده اش را می‌دید و خوشبتانه هردو سالم به جهان آمده بودند. وقتی کریستیانو رونالدو پس از باخت تیمش در مقابل تیم ملی شلی در ضربت پنالتی اعلام کرد که شاد هست می‌تواند به منزل برگردد،

 

شاید این حرفش قدری با سابقه اي که از غرور و جاه طلبی او سراغ داشتیم، متناقض جلوه میکرد. اما او این بار برای یک مساله خانوادگی شاد بود و می توانست شکست را هضم کند. او دلش میخواست به منزل برود و برای اولین بار دوقلوهای تازه متولد شده اش را از نزدیک ببیند.

 

رونالدوی 32 ساله عکسی از خودش منتشر کرد در حالیکه دو فرد تازه افزوده شده به خانواده خود را در آغوش گرفته بود و ذیل آن اظهار کرد: «بسیار شادمانم که توانسته ام این دو عشق تازه زندگی ام را در آغوش بگیرم.» این تصویر به سرعت به یکی از پربیننده ترین تصاویر شبکه هاي مجازی تبدیل و کامنت ها بسیاری ذیل آن درج شد.

 

در اوایل این ماه بود که خبر رسید رونالدو قرار هست برای دومین بار طعم پدرشدن را تجربه کند. هفته قبل خواهر رونالدو، کیتیا، به تلویزیون پرتغال گفته بود که باید منتظر دوقلوهایی باشند که یکی شان دختر و دیگری پسر هست و حتی فاش کرده بود که قرار هست نام آن ها را اوا و متئو بگذارند.
درباره دوقلوهای جنجالی کریس رونالدو

او به تلویزیون کشورش گفته بود: «متئو و اوا، نام دوقلوهای توی راه کریس رونالدو خواهدبود. یک پسر و یک دختر که از یک مادر جانشین متولد شده اند. این رازی هست که کریستیانو رونالدو هنوز بر باقی جهان آشکار نکرده هست.»

 

گزارش ها حاکی از آن بود که این دو کودک در ایالات متحده ایالات امریکا متولد شده اند و مادر رونالدو نیز برای اطمینان از سلامت انها به دیدارشان رفته هست. این اخبار گرچه به طور رسمی تایید نشده بود. تا زمانی که بالاخره رونالدو در صفحه فیس بوک خود تایید کرد که فرزندانش متولد شده و سالم میباشند. او در صفحه خود نوشت: «من در خدمت تیم ملی کشورمون بودم.

 

مانند همه ي وقت با تمامی روح و جسمم در خدمت تیم بودم. حتی با اینکه زمان تولد فرزندانم بود، اما من تیم را همراهی کردم. متاسفانه نتوانستیم در رقابت هایي که پیش رومان بود، به اهدافی که دل مان میخواست دست بیابیم.»

 

آن چه که مایه قدردانی رونالدو شد این بود که فدراسیون فوتبال پرتغال به او اجازه داد که بلافاصله بعد از شکست تیم شان مقابل شیلی پیش از سایر اعضای تیم حاضر در جام کنفدراسیون هاي روسیه، به سراغ فرزندان نوآمده اش برود. فدراسیون فوتبال پرتغال طی بیانیه اي رسمی، پیش از مسابقه با شیلی نیز اعلام کرد که کاپیتان پدر شده هست و این رخداد را به او تبریک گفت.

 

در این بیانیه آمده بود: «این قهرمان باوجود همزمانی مسابقات با موعد تولد فرزندانش، تصمیم گرفت که در خدمت تیم ملی کشورمون باشد و باید این رفتار او مورد دقت قرار گیرد و از آن تمجید شود. با این حال روسای فدراسیون و سرپرست تیم ملی این امر را به خوبی درک می‌کنند و اگر در مسابقه پیش رو تیم پرتغال پیروز به گلزنی

 

و راهیابی به دور بعدی رقابت هاي جام کنفدراسیون ها نشد، رونالدو اجازه خواهدداشت که اردوی تیم را ترک کند و به دیدار فرزندانش برود.»

درباره دوقلوهای جنجالی کریس رونالدو

اما برخلاف ادعای خواهر رونالدو، هر دو فرزند او پسر شدند. رونالدو که پیش از این هم صاحب یک فرزند پسر به نام کریستیانو رونالدوی جونیور بود که اتفاقا فوتبالیست خیلی خوبی هم در رده خردسالان به حساب می‌آید و هر از گاهی ویدئوی شیرین کاری هایش در ابعاد وسیعی در شبکه هاي مجازی اکران می‌شود.

 

نکته دیدنی شرط بندی هایي هست که از هم اکنون روی دوقلوها انجام میشود. از جمله شرطی با نسبت 100 به یک با این فحوا که دست کم یکی از این دوقلوها در یکی از دو تیم منچستر یونایتد یا رئال مادرید توپ خواهدزد. با این حال تعداد زیادی از کارشناسان بر این عقیده میباشند که فرزندان ورزشکاران اسطوره اي اتفاقا راه دشوارتری را برای رسیدن به موفقیت

 

ورزشی پیش روی خود دارند، چون امکان تمرکز کمتری روی ورزش حرفه اي دارند و سطح انتظارات نیز از آن ها بسیار بالاست و نمیتوانند پا جای پای والدین خود بگذارند. گرچه می‌گویند که با دقت به ژن جاه طلب و بلندپرواز رونالدو، ممکن هست فرزندانش، خصوصا کریستیانوی کوچک بتوانند این روند را تغییر دهند.

 

 به گزارش پارس ناز دوقلوها فعلا خوش قدم بوده اند و تولدشان باعث شده تا ماجرای پرونده مالیاتی رونالدو و جدایی او از باشگاه رئال تا حد زیادی تحت تاثیر قرار بگیرد و به دست فراموشی سپرده شود. در آخرین اظهارنظرها فلورنتینو پرز به هواداران اطمینان داده که براساس مذاکراتی که با مدیر برنامه هاي کریستیانو رونالدو داشته هست، مشکل پیش رو حل خواهدشد

 

و رونالدو فصل آینده را نیز در رئال مادرید توپ خواهدزد. رونالدو پیش از این به طور جدی اعلام کرده بود که در صورت حل نشدن این پرونده فوتبال اسپانیا را ترک خواهدکرد، اما گمانه زنی ها نشان می داد که با دقت به قیمت و سن بالایش، مشتریان نامداری به سراغ او نخواهند آمد.