پارس ناز پورتال

بهترین دکوراسیون حمام با استفاده از کاشی سبز

مجموعه : دکوراسیون
بهترین دکوراسیون حمام با استفاده از کاشی سبز

بهترین دکوراسیون حمام با استفاده از کاشی سبز 

کاشی سبز میتواند حس سرزنده بودن رابه افراد دهد و چه بهتر که در حمام از این نوع کاشی استفاده شود. اگر مدت هاست به فکر ایجاد تغییر در حمامتان هستید، بهتر است یک ست از کاشی هاي سبز رنگ را امتحان کنید. مهم نیست کدام سبز را انتخاب میکنید و یا چه مقدار ازآن استفاده می‌کنید؛

 

رنگ سبز یک رنگ تازه کننده و جوان کننده است، کار خودش را می‌کند. تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید قصد داریم شما رابا اصول استفاده از کاشی هاي سبز رنگ برای حمام و دستشویی آشنا کنیم. برای جوان تر شدن آماده باشید.

 

حمام مکان تازه شدن است

شما به حمام چطور نگاه میکنید؟ من حمام را مکانی برای تازه شدن روح و شستن خستگی هاي روزمره میدانم؛ جاییکه جسم را ترمیم و تقویت می‌کند. دکوراسیون حمام شما به اندازه نشیمنتان مهم است پس بهتر است به چشم مکانی برای مدیتیشن به آن نگاه کنید تا بتوانید اهمیت دکوراسیون و رنگ هاي استفاده شده در آنرا درک کنید.

بهترین دکوراسیون حمام با استفاده از کاشی سبز

کاشی حمام، سرویس بهداشتی سبز شما را جوان میکند

اگر حمامتان از نور طبیعی بهره می‌گیرد، انتخاب این کاشی هاي براق بهترین گزینه است.این حمام با شکوه جلوه می‌کند وقتی نور آفتاب به کاشی هاي سبز رنگ می‌خورد و کاشی ها آنرا بازتاب می‌کنند و فضای حمام خاصیت آرام بخشی پیدا می‌کند. اگر نور طبیعی در حمامتان کم است بهتر است با کمک یک آینه این مشکل را رفع کنید . آینه را مقابل دریچه نور قرار دهید تا نور طبیعی رابه داخل فضا بازتاب کند.

بهترین دکوراسیون حمام با استفاده از کاشی سبز

کاشی ها سایز هاي متفاوتی دارند. این کاشی هاي مربع شکل را حتماً در استخرها دیده اید ولی باید بدانید این‌ها مختص استخر ها نیستند شما می‌توانید محدوده دوشتان رابا این کاشی هاي مینیاتوری سبز،کاشی کنید. اینکار باعث میشود تا در تمام مدتی که زیر دوش حمام هستید

 

از انرژی مثبت رنگ سبز بهره ببرید و با حال خوش از حمام بیرون بیایید. مشکل این کاشی ها نظافت وقت گیر آن هاست. اگر به دنبال نظافت آسان هستید بهتر است سراغ این کاشی ها نروید و یا یک قاب کوچک سبز رنگ از این کاشی ها بسازید.

 

در حمام کلکسیون کاشی بسازید

بهترین دکوراسیون حمام با استفاده از کاشی سبز

اگر شما هم جز آن دسته افراد هستید که به گرد آوری یک چیز خاص علاقه دارید، بهتر است اینبار کاشی را امتحان کنید. کاشی هاي سبز را جمع کنید و با آنها دیوار حمام را تزیین کنید اینکار علاوه بر زیباتر کردن دکوراسیون حمام شما به یک سرگرمی هم برای شما بدل خواهد شد.

 

احتمالا سوال اساسی که همین حالا برایتان پیش آمده این است: کدام دیوار را برای نصب کلکسیون کاشی هاي سبز انتخاب کنم؟ در پاسخ باید بشما بگویم بهترین دیوار برای اینکار دیواری است که موقع استفاده از حمام بیش تر به چمشتان میخورد. این دیوار ممکن است دیوار روبه روی آینه روشویی باشد

 

یا دیوار رو به روی دوش و یا دیوار بالای وان. بهتر است دکوراسیون حمام را طوری بچینید که تلفیقی از این سه را داشته باشد یعنی دیوار بالای وان دیوار رو به روی آینه هم باشد تا تاثیر رنگ سبز در سرویس بهداشتی را بهتر حس کنید.

 

تهیه ست روشویی، آینه و کمد سبز برای حمام

بهترین دکوراسیون حمام با استفاده از کاشی سبز

اگر به هر دلیلی قصد استفاده از کاشی هاي سبز جوان کننده را ندارید بهتر است به شیوه دیگری این رنگ را وارد فضای سرویس بهداشتیتان کنید. خرید یک ست روشویی حما و دستشویی آسان ترین گزینه برای اینکار است. با خرید یک ست روشویی کلاسیک سبز رنگ علاوه بر تازه کردن فضا صاحب یک حمام مجلل هم خواهید شد.

 

قیمت رایج کاشی حمام چقدر است؟

اگر برای نخستین بار است که برای خرید کاشی به بازار می‌روید بهتر است بدانید قیمت پایه را براساس متر مربع بشما میگویند؛ یعنی هرچه سطح دیوار یا کف شما بزرگ‌تر باشد باید هزینه بیش تری را پرداخت کنید؛ پس قبل از خرید تصمیم بگیرید چه مقدار میخواهید هزینه کنید. پر طرفدار ترین سایز کاشی، ۲۵*۶۰، صاف یا برجسته ، قیمت پایه ۲۲۰۰۰تومان را دارد.

 

استثنا: اگر عاشق کاشی هاي رزینی شده اید باید بدانید که قیمتشان دانه اي است و یک سایز مشخص دارند. طبق معمول با قیمت دانه اي ۲۵۰۰۰ تومان به فروش می‌رسند که البته بستگی به برند سازنده دارد.