پارس ناز پورتال

دکوراسیون خانه نشان دهنده شخصیت افراد

مجموعه : دکوراسیون
دکوراسیون خانه نشان دهنده شخصیت افراد

دکوراسیون خانه نشان دهنده شخصیت افراد 

طرز چیدمان و دکوراسیون در هر خانه ای شخصیت صاحبخانه را نشان میدهد و میتوانیم با نگاه کردن به خانه هر کسی به شخصیت او پی ببریم. در اینجا به شما یاد می دهیم که چگونه از طریق خانه افراد، به شخصیت شان پی ببرید.

 

1.در ورودی

طبق نظر کارشناسان، اگر رنگ در ورودی خانه تان قرمز باشد، نشان دهنده این است که شما از بیان احساسات و افکارتان هراسی ندارید اما اگر رنگ آن آبی باشد، بدین معنی است که شما ذاتا فرد انعطاف پذیری هستید که می توانید خودتان را با موقعیت های مختلف وفق دهید.

 

در سبز رنگ نشان دهنده این است که شما برای سنت ها ارزش زیادی قائلید. اگر هم در ورودی خانه تان به رنگ مشکی است باید بگوییم که شما فردی ثابت قدم و ملاحظه کار هستید.

 

2.کشوی جوراب ها

مطالعات نشان داده افرادی که مرتب هستند و به جزییات اهمیت می دهند معمولا کشوی جوراب هایشان نامرتب و بهم ریخته است. آنها ترجیح می دهند که زمان خود را صرف امور مهم و با اهمیت تر زندگی کنند.

 

3.فضای زیر تخت

آیا شما فردی نگران هستید؟ اکثر افراد، حتی آنهایی که خانه ای مرتب و تمییز دارند هم معمولا زیر تخت ها یا داخل کمدهایشان کمی کثیف و خاک گرفته است.

 

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که فضای زیر تخت تان هم مانند دیگر جاهای خانه تان مرتب و تمییز است، باید بگوییم که شما به شدت وسواسی و دلواپس هستید. دانشمندان اعتقاد دارند که هر چه یک فرد نگرانی و دلواپسی بیشتری داشته باشد، برای به دست گرفتن کنترل امور پیرامون خود، تلاش بیشتری می کند.

 

4.بالش

اگر شما بالشی با طرح راه راه زخیم و پر رنگ دارید، بدین معنی است که اعتماد به نفس تان بالا است و نظر دیگران برایتان اهمیتی ندارد. طرح های خالدار نشانه خوشگذرانی و سر زندگی، طرح حیوانات نشانه خلاقیت و طرح های هندسی نیز معمولا بیانگر آن است که از نظم و ترتیب لذت می برید.

 

5.حمام کردن

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند مدت زمان بیشتری را زیر دوش آب بگذرانند، بدین معنی است که شما تنهایی خود را ترجیح می دهید و فردی منزوی هستید. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که این افراد از گرفتن دوش آب گرم برای آرام کردن احساسات شان استفاده می کنند یا به بیان دیگر با حمام کردن طولانی می خواهند به گونه ای تنهایی خود را پر کنند.

 

6.نوشیدن قهوه

اگر فردی هستید که مدام قهوه سیاه می خورید، به رک گویی تمایل دارید و از گزافه گویی می پرهیزید. اگر هم از نوشیدن لاته لذت می برید، باید به شما احسنت بگوییم زیرا همیشه سعی در شاد کردن دیگران دارید. آنهایی هم که تمایل به شیرین کردن قهوه شان دارند، افرادی خود جوش هستند که همیشه قلبی جوان دارند.

 

7.تختخواب

چقدر ورزش می کنید؟ چقدر ذهن تان درگیر کار است؟ اگر فکر می کنید که مرتب کردن تختخواب تان پس از بیداری وقت تلف کردن است، احتمالا فردی هستید که شغل تان را دوست ندارید و از ورزش کردن گریزانید.

 

طبق مطالعه ای که روی 68000 نفر انجام شد، افرادی که تختخواب خود را مرتب می کنند، عاشق کارشان هستند و به طور مرتب ورزش می کنند. شاید دلیلش این است که افراد شاد، زندگی منظم تری دارند.

 

8.دیوار خانه

افرادی که به دیوار خانه خود اهمیت می دهند و مدام آن را با چیزهای گوناگون مانند پوستر، تابلوهای نقاشی یا خط و جملات تاثیر گذار پر می کنند، افرادی هستند که از محیط پیرامون خود به عنوان راهی برای آرام کردن نگرانی هایشان در طول روز استفاده می کنند.

 

9.صندلی

دانشمندان ثابت کرده اند که نشستن بر صندلی سفت نسبت به صندلی نرم، موجب شور و نشاط بیشتر می شود. افرادی که صندلی های سفت را ترجیح می دهند، افرادی هستند که در معامله سخت گیرند و حوصله چانه زدن زیاد را ندارند. از آنجا که سطوح سفت و محکم، ذهن را شکل می دهند به همین دلیل اگر می خواهید با یکی از اعضای خانواده خود گفتگو کنید، به اتاق پذیرایی بروید.

 

10.کمد لباس ها

اگر کمد لباس هایتان پر است از لباس های قدیمی یا لباس هایی که دیگر اندازه تان نیست، فردی هستید که در خاطرات و گذشته خود زندگی می کنید. شما عاشق خاطراتی که با لباس هایتان داشته اید هستید، پس بهتر است از تمام آنها عکس بگیرید و دورشان بیندازید.

 

11.ریخت و پاش

مطالعات نشان می دهد که خلاقیت افراد در محیط های نامرتب و ریخت پاش بیشتر فوران می کند و در مقابل، فضاهای مرتب و تمییز بخشش و روحیه سخاوتمندی افراد را بالا می برد.