پارس ناز پورتال

رابطه جنسی با اسب و سگ توسط دختران غربی (عکس)

رابطه جنسی با اسب و سگ توسط دختران غربی (عکس)

رابطه جنسي با اسب و سگ توسط دختران غربي

زنان و مرداني هستند که عاشق برقراري رابطه جنسي با حيوانات هستند، در عده اي از موارد گزارش شده که حتي آنها با حيوانات ازدواج کرده اند. در قانون جديد حمايت از حيوانات رابطه جنسي با تمامي حيوانات ممنوع شد. تا قبل از اين موارد زيادي از رابطه جنسي با حيوان نيز گزارش شده بود.

رابطه جنسی با اسب و سگ توسط دختران غربی (عکس)

تصميم سناي ايالات امريکا براي حمايت از حيوانات و جلوگيري از رابطه جنسي با حيوان ! لايحه ممنوعيت رابطه جنسي با حيوانات با 25 راي موافق و 10 راي مخالف در سناي ايالت لوئيزيانا تصويب شد. براساس اين لايحه که نياز به تصويب مجلس نمايندگان ايالت هم دارد، فردي که سوء استفاده جنسي از حيوانات داشته باشد، در وهله اول مالکيت ان حيوان از وي سلب خواهد شد و در آينده هم نمي‌تواند حيوان خانگي داشته باشد.

 

به گزارش پارس ناز، به نقل از اينديپندنت، اين لايحه که «جرايم عليه طبيعت» را شامل ميشود، پيش از اين هم به تصويب رسيده بود امابه خاطر بندهايي که درباره رابطه جنسي ميان انسانها داشت درسال 2003 توسط ديوان عالي غير قانوني تشخيص داده شد.

 

جي پي مورل، سناتور ايالتي که طراح اين لايحه است هدف از پيشنهاد اين لايحه را ارائه تعريفي جامع تر و دقيق تردرباره رابطه جنسي با حيوانات و سوء استفاده جنسي از آنها و غيرقانوني کردن اين قبيل اقدامات ذکر مي کند.

 

مورل مي گويد قانون فعلي بيش از حد مبهم است و رابطه جنسي با حيوانات را محدود به انجام عمل جنسي با آنها ميکند و ديگر اقسام آزار جنسي را در نظر نگرفته است.براساس لايجه جديد که SB236 نام دارد، هر شخصي که «ارتباط جنسي با حيوان» داشته باشد يا آگاهانه در آزار جنسي يک حيوان مشارکت داشته باشد، مجرم خواهد بود.

رابطه جنسی با اسب و سگ توسط دختران غربی (عکس)

مورل قبل از راي گيري خطاب به همکارانش گفت: «خدا اين اجازه رابه شما نداده که با اين لايحه مخالفت کنيد.»با اين حال 10 سناتور که همگي جمهوري خواه هستند به اين لايحه راي مخالف دادند. در ميان مخالفان رئيس سناي ايالتي؛ جان آلاريو هم قرار دارد که به همراه برت الين، دن کليتور، جک داناهوي، جيم فنين، رايان گتي، جرالد لانگ، بث ميزل، جاناتان پري و نيل ريسر با اين لايحه مخالفت کردند.

 

جني ميلز، رئيس مجمع محافظه کار خانواده لوئيزيانا اشاره اي به دليل مخالفت جمهوري خواهان با اين لايحه داشته است. ميلز ميگويد: «ما معتقديم قانون فعلي لوئيزيانا درست است و منعکس کننده ارزش هاي‌ شهروندان ايالت است. آخرين چيزي که ما به ان نياز داريم، اضافه شدن يک قانون ديگر درکتاب قوانين است.»

 

آقاي ميلز به روزنامه تايمز پيکايون گفته بود اگر آقاي مورل به دنبال اين است که در نهايت به قوانين ضد انحراف جنسي «لواط» ايالت، خدشه اي وارد کند و ان را تغيير دهد، مجمع خانواده لوئيزيانا با ان مخالفت خواهد کرد. / رابطه جنسي با حيوانات در کشور آمريکا رو به افزايش است از همين رو ممنوعيت رابطه جنسي با حيوانات با راي اکثريت به امضاء رسيد.

رابطه جنسی با اسب و سگ توسط دختران غربی (عکس)

ازدواج با حيوانات؛ پديده‌اي مشمئز کننده و تعريف شده در چارچوب مکتب لذت‌گرايي يا هدونيسم«Hedonism»؛ از جمله مواردي که انسان مدرن به آن مبتلا شده است؛ . هم‌اکنون در تعداد زيادي از کشور هاي جهان و به ويژه کشور هاي غربي مسئله ازدواج با حيوانات در حال رايج شدن است. صحبت از ازدواج با حيوانات[1] به تبع، رابطه جنسي انسان با حيوان[2] را مطرح مي‌سازد که اين امر در نزد اديان الهي و پيروان‌ آنان بسيار تقبيح شده است.

 

فارغ از بررسي پيوندحيواني در اديان الهي، در ادبيات مدرن به اين پديده شوم زوفيليا[3]«Zoophilia» يا حيوان‌بازي و حيوان‌خواهي مي گويند. زوفيليا محدود به دوران کنوني نشده و از دير باز مورد توجه افرادي در طول تاريخ بوده است؛ اما در عصر جديد زوفيليا در ميان عده اي از مردمان جهان به اوج افسار گسيختگي خود رسيده است.

 

طي ساليان گذشته، اخبار بسيار زياد و متعددي از ازدواج با حيوانات در سراسر جهان مخابره شده است؛ از جمله موارد بسيار پر سرو صدا درسال 2010 ميلادي که رسانه‌هاي جهان را معطوف بخود کرد، ازدواج جوان استراليايي 20 ساله با سگ خود بود. وي با به تن‌ کردن لباس دامادي و تهيه يک لباس عروس براي سگش، با اين حيوان ازدواج کرد.[4]

 

در موردي ديگر که درسال 2017 ميلادي به وقوع پيوست، مي توان به دختري 23 ساله به نام باربارا اشاره کرد.[5] وي سگ خود راکه رودولف نام دارد بعنوان همسري برگزيد؛ باربارا که از اين ازدواج خوشحال است رابطه بين خود و همسرش يا همان رودولف را عشقي محکم و متقابل دانسته و شيوه ارتباط با رودولف را ارتباطي مخصوص بخود مي داند. باربارا معتقد است بين هر زن و شوهري اصل بر صميميت است و بين او و همسرش«سگش» نيز صميمت زن و شوهري حاکم است.

رابطه جنسی با اسب و سگ توسط دختران غربی (عکس)

باربارا و همسرش رودولف

اين وضعيت محدود به موارد ذکر شده نيست و تعداد زيادي از اين دست ازدواجات حيواني را ميتوان نام برد که روزانه در گوشه گوشه جهان به وقع مي‌پيوندد. ازدواج‌هاي عجيب و محير العقول، با حيواناتي نظير سگ، الاغ، اسب، گاو، مار و…. رخ ميدهد.

 

بسط پيدا کردن ازدواج با حيوانات و يا حيوان‌بازي محدود به موارد ذکر شده نيست و موردهاي ذکر شده را مي توان بخش روشن اين رابطه حيواني دانست. همين حالا در گوشه و کنار جهان تعداد زيادي از افراد هستند که بدون برگزاري مراسم تشريفاتي ازدواج با حيوان، با حيوانات رابطه جنسي برقرار مي کنند؛ که اين امر علاوه بر داشتن آسيب‌هاي فراون براي فرد، به حيوانات نيز صدمات زيادي ‌مي زند.

رابطه جنسی با اسب و سگ توسط دختران غربی (عکس)

روسپيگري حيوانات در حال تبديل شدن به يک مشکل واقعي در تعداد زيادي از کشور هاي جهان و به‌ويژه کشور هاي غربي است. به گزارش پارس ناز در تعداد زيادي از کشورها، هيچ قانوني به سبب رابطه جنسي با حيوانات وجود ندارد؛ به عبارتي بهتر، قانوني براي منع اين عمل شنيع در کشورها حاکم نيست. در مقابل نيز، در عده اي از کشور هاي اروپايي، نظير فنلاند، مجارستان و روماني، رابطه جنسي با حيوانات قانوني است

 

کشور صربستان نيز از جمله کشورهايي است که دراين زمينه بسيار فعال بوده و هرساله توريست‌هاي زيادي رابه سبب داشتن صنعت زوفيليا جذب خود ميکند. توريست‌ها که بيشتر آنان از کشور هاي هلند، کشور آلمان، سوئد و انگلستان هستند به اين کشور رفته تا بتوانند با حيواناتي نظير بز، گوسفند، الاغ، سگ، گربه، غاز و گاو رابطه جنسي برقرار کنند

 

در کشور دانمارک نيز وضعيت رابطه جنسي با حيوانات به حدي بغرنج شده است که براي ممنوعيت اين عمل، دولت وادار به تصويب قانون شده است. درسال‌هاي اخير، دولت‌مردان دانمارکي تلاش زيادي را براي ساماندهي اين پديده کرده‌اند تا بتوانند دانمارک را از پايتختي گردشگري جنسي با حيوانات نجات دهند؛ اگر چه در همين کشور نهادي نظير شوراي اخلاقي حيوانات دانمارک«Denmark’s Animal Ethics Council» با اين قانون مخالفت کرده است

رابطه جنسی با اسب و سگ توسط دختران غربی (عکس)

دلايل موافقت با منع قانوني رابطه با حيوانات، حفظ حقوق حيوانات، ممانعت از آلوده شدن گوشت آنان و پيش گيري از شيوع بيماري‌هاي مشترک انسان و حيوان است. حتي از نگاه قانون‌گذاران اين افراد مريض هم نبوده و صرفا در حال لذت طلبي هستند.

 

با تمام اين احوال، همان‌ گونه مباحث بحث برانگيز در مورد رابطه جنسي با حيوانات دراين کشور ادامه دارد و به شکل زيرزميني، فاحشه‌خانه‌هاي حيواني در اطراف اين کشور فعال بوده که به ازاي ارائه خدمات جنسي با حيوانات هزينه‌اي معادل 85 تا 170 دلار دريافت ميکنند.

 

کشور دانمارک از پرحاشيه ترين کشورها در موضوع زوفيليا است

طي گزارشي که نيويورک پست آنرا باز نشر داده است، بخش قابل توجهي از مردم سوئيس با اسب‌ها رابطه جنسي دارند.به گزارش پارس ناز برآوردها نشان مي دهد دراين کشور حداقل 10 هزار نفر مبتلا به زوفيليا بوده و درسال 2014 ميلادي 1709 مورد سو استفاده از حيوانات گزارش شده است.

 

دست کم 10 هزار نفر از مردم سوئيس با اسب‌ها رابطه جنسي دارند

در ايالت متحده کشور آمريکا نيز وضعيت به مانند کشور هاي اروپايي است. در حال حاضر در هشت ايالت هاوايي«Hawaii»، کنتاکي«Kentucky»، نوادا«Nevada»، نيومکزيکو «New Mexico» تگزاس«Texas»، ورمونت«Vermont»، ويرجينياي‌غربي «West Virginia» و وايومينگ «Wyoming» رابطه جنسي با حيوانات آزاد است.در ديگر ايالت‌ها نيز، قوانين گوناگوني دراين باره وجوددارد. بعضي از ايالت‌ها فرد را متخطي از قانون و بعضي جنايتکار مي دانند.

 

آمريکا و هشت ايالتي که در آنان رابطه جنسي با حيوانات قانوني است

در ديگر کشور هاي غربي نيز وضعيت بهتر از کشور هاي نام برده نيست و پديده زوفيليا به شکل روزافزون در حال بسط پيدا کردن است. گسترش زوفيليا موجب شده است تا در کشور هاي غربي مخالفان زيادي عليه اين پديده به فرياد آيند؛ اما انچه که مايه تعجب است جهت اين فريادها است که اساسا نه نگران شرافت انساني بلکه نگران حقوق حيوانات هستند که شايد دراين مسئله اهميتي ثانويه داشته باشد.

 

بايد اعتراف کرد بشر براي عادي سازي کردن ازدواج با حيوان مسير طولاني را در پيش دارد و شايد تا زماني که اولويت براي بشر خود گمگشته، مسئله ازدواج همجنسگرايان و تلاش براي گسترش اين پديده شنيع است، موضوع ازدواج با حيوانات چندان در دستور کار دول غربي نباشد؛ اما هيچ نبايد تعجب کرد که در آينده‌اي نزديک،

 

طرفداران قانوني کردن ازدواج همجنسگرايان که شارحان مکتب جرمي ‌بنتام«Jeremy Bentham» و جان ‌استوارت‌ ميل«John Stuart Mill» يا همان طرفداران لذت‌باوري و ليبراليسم هستند، حاميان حقوق حيواني را شکست داده و با به کرسي نشاندن فلسفه آزادي و لذت‌گرايي، حکم بر سقوط بيشتر انسان‌ دهند.

 

رابطه دختر برهنه با سگ

دخترجواني که در تصوير مشاهده ميکنيد متهم است با سگ هاي خود چندين بار روابط جنسي برقرار کرده است. نام اين دختر شاري مي باشد و در دادگاه به جرم خود اعتراف نمود.وي دريک اظهار نظر خفت بار پذيرفت که چندين بار با دو سگ دوستش به نامهاي «اسپايک و جکي» روابط بي شرمانه داشته است. خانم شاري والترز اهل مکزيکوسيتي در حال رابطه بي شرمانه با دو سگ بود که توسط دوست پسرش غافلگير ميشود.

رابطه جنسی با اسب و سگ توسط دختران غربی (عکس)

خانم بورلي برادلي خواهر نامزد اين دختر مي گويد من به اتفاق برادرم هنگامي اين صحنه زشت را ديديم که او در مقابل يک سگ خودش را عريان کرده بود، ما واقعا شوکه شده بوديم. چيزي براي گفتن باقي نمانده بود.وي بعلت آزار حيوانات فعلاً دستگير و در بازداشت موقت بسر ميبرد. خانم والترز هنگام دستگير شدن اعتراف کرد تاکنون چندين بار مرتکب چنين اعمال زشتي شده است.

رابطه جنسی با اسب و سگ توسط دختران غربی (عکس)

رابطه جنسي با اسب و سگ توسط دختران غربي «عکس»