پارس ناز پورتال

رابطه جنسی با دختر جوان داخل ماشین در جاده چالوس

رابطه جنسی با دختر جوان داخل ماشین در جاده چالوس

رابطه جنسی با دختر جوان

مردی که خود را طلا فروش معرفی کرده بود توانست دختران زیادی را فریب داده و آن ها را در دام شیطانی خود گرفتار کند و هم به آن ها تجاوز جنسی نماید و همچنین از آن ها سرقت کند. رسیدگی به این پرونده از بیست و نهم آذر پرسال به دنبال شکایت یک زن جوان در دستور کار افسران کلانتری ۱۲۳ نیاوران تهران قرار گرفت.

 

زن جوان گفت :چند روز قبل با یک مرد جوان به نام امیر آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و از من خواست تا با هم به گردش برویم. من سوار هیوندای او شدم. او که می گفت طلافروش است از من خواست تا طلاهایم را به او بدهم تا با قیمت مناسب آنها را برایم تعویض کند. من که به او اعتماد کرده بودم طلاهایم را به او دادم اما دیگر از مرد جوان خبری نشد.

 

در حالی که تلاش پلیس برای ردیابی متهم فراری آغاز شده بود چند شکایت مشابه دیگر به پلیس رسید. بررسی ها نشان می داد مرد جوان با فریب دختران آنها را به دام می انداخت و پس از سرقت طلاهایشان می گریخت. در حالی که تعداد شاکیان این پرونده به شش نفر رسیده بود ماجرای آزار سه نفر از قربانیان نیز مطرح شد.

 

پلیس با چهره نگاری رایانه ای سرانجام توانست این طلافروش قلابی را بازداشت کند. امیر ۳۲ساله دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه که پنج نفر از شش شاکی حضور داشتند نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. سپس شاکیان یک به یک به تشریح ماجرا پرداختند.

 

یکی از آنها گفت:من به عنوان مسافر سوار ماشین امیر شدم. او خودش را طلافروش معرفی کرده و اعتمادم را جلب کرده بود. او باوعده های دروغینش مرا خام حرف هایش کرد تا اینکه طلاهایم را به او دادم اما دیگر خبری از او نشد.دومین شاکی نیز گفت: این مرد مرا به جاده چالوس برد و داخل ماشین مرا آزارم داد. او که از من عکس و فیلم تهیه کرده بود تهدیدم کرد اگر به کسی حرفی بزنم ابرویم را می برد.

 

 به گزارش پارس ناز دو شاکی دیگر نیز گفتند که از سوی امیر بیهوش شده و مورد آزار قرار گرفته اند. پنجمین شاکی نیز گفت: امیر به بهانه خرید مانتو مرا به میدان هفت تیر برد. وقتی از ماشین پیاده شدم از من خواست تا کیفم را داخل ماشین بگذارم. وقتی کیف پر پولم را داخل ماشین گذاشتم او مقابل چشمانم گاز داد و رفت. اول فکر کردم رفتار او یک شوخی است اما هر چه به تلفن او تماس گرفتم پاسخ نداد.

 

وقتی نوبت دفاع به متهم رسید منکر آزار سه شاکی شد و گفت: سرقت پول و طلا ها را قبول دارم اما هیچ کدام از دخترام جوان را آزار ندادم.من فقط با دختران جوان دوست می شدم تا بتوانم نقشه های سرقت را اجرا کنم.سپس هیات قضایی وارد شور شد و ادامه جلسه را برای تکمیل تحقیقات درباره اتهام ازار شاکیان به جلسه بعد موکول کرد.

 

مطالب مرتبط :

قتل عاقبت همخوابی زن شوهردار کرجی و پسر جوان

همخوابی این مرد با زن شوهردار به قتل انجامید

فیلم برداری از رابطه کثیف زن شوهردار و دوست پسرش

همخوابگی خانم دکتر شوهردار با پزشک دیگر در نبود شوهرش

عاقبت شوهری که زنش را در اختیار مرد همسایه گذاشت