پارس ناز پورتال

رابطه جنسی دونالد ترامپ با 100 زن و دادن حق السکوت به آن ها

رابطه جنسی دونالد ترامپ با 100 زن و دادن حق السکوت به آن ها

رابطه جنسی دونالد ترامپ با 100 زن و دادن حق السکوت به آن ها

گزارش هایي منتشر شده مبنی بر رابطه ترامپ با صد زن که قبل از انتخابات و بعد ازآن به تمامی زنان حق السکوت پرداخت شده است. رسوایی‌هاي اخلاقی معضلی است که به کرات دامن سیاستمدران غربی را گرفته است. آمریکایی‌ها بویژه روسای جمهورشان در این زمینه رکوردار هستند. دونالد ترامپ حدود 15 ماه است که در سمت رئیس‌جمهوری کشور آمریکا قرار دارد ودر این مدت انواع و اقسام حاشیه‌ها را ایجاد کرده است.

رابطه جنسی دونالد ترامپ با 100 زن و دادن حق السکوت به آن ها

آتش و خشم
دربخش‌هایي از کتاب جدیداً منتشره و جنجالی «آتش و خشم» – نوشته «مایکل وولف» روزنامه‌نگار آمریکایی – به گوشه‌هایي از بی‌بندوباری‌هاي اخلاقی ترامپ اشاره شده است. او در این کتاب در زمینه فساد اخلاقی با «بیل کلینتون» رئیس‌جمهور اسبق کشور آمریکا مقایسه شده است.

 

در بخشی از کتاب «آتش و خشم» به مسائلی پرداخته شده است که اوج بی‌عفتی یک فرد آن هم در حد رئیس جمهوری یک کشور غربی به اصطلاح نیرومند به تصویر کشیده شده است.

رابطه جنسی دونالد ترامپ با 100 زن و دادن حق السکوت به آن ها

فاجعه اخلاقی ترامپ
رسوایی‌هاي اخلاقی ترامپ تنها در کتاب «آتش و خشم» نمود نداشته است؛ بلکه ماجرای اخیراً افشا شده از رابطه او با یک بازیگر فیلم‌هاي مستهجن آمریکایی به نام «استورمی دنیلز» و پرداخت حق‌السکوت به این بازیگر فیلم‌هاي مبتذل نیز در کشور آمریکا جنجال‌برانگیز شده است و حتی پای این ماجرا به تحقیقات «رابرت مولر» پیرامون رسوایی انتخاباتی احتمالی ترامپ نیز باز شده است.

 

در اواسط ماه فوریه سال جاری میلادی «بهمن ۹۶» درست چند روز پس از یکسالگی حضور ترامپ در کاخ سفید، نیویورک تایمز به نقل از «میشل کوهن» وکیل ترامپ خبر داد که به دستور ترامپ ۱۳۰ هزار دلار به «استورمی دنیلز» جهت ممانعت از افشای روابط غیراخلاقی رئیس جمهور ایالات امریکا با وی، پرداخت شده است.

رابطه جنسی دونالد ترامپ با 100 زن و دادن حق السکوت به آن ها

شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات امریکا در سه توئیت متوالی تصدیق کرد که به مایکل کوهن وکیل شخصی خود، حق السکوت درباره ‘استورمی دانیلز’ هنرپیشه فیلمهای غیراخلاقی را بازپرداخت کرده است.سی ان ان افزود: ترامپ درحالی این سه توئیت را منتشر کرد که پیشتر از هر گونه پرداخت پول به این هنرپیشه فیلمهای غیراخلاقی اظهار بی اطلاعی می کرد.

 

سی ان ان ادامه داد: با این حال ترامپ در توئیت هاي خود تاکید کرد که این پول از طریق ستاد انتخاباتی او به وکیلش برای این موضوع پرداخت نشده است.به گزارش پارس ناز بر اساس این گزارش، ترامپ در حساب توئیت شخصی خود نوشته است که ‘مایکل کوهن ‘ مبلغی را ماهانه فارغ از ستاد انتخاباتی، برای یک قرارداد خصوصی بین دوطرف که به ‘توافق عدم افشا’ و یا ‘NDA’ مشهور است، دریافت کرده است.

 

ترامپ در توئیت خود نوشت: چنین توافق هایي میان اشخاص مشهور و افراد ثروتمند رایج است که در این مورد این توافق برای متوقف ساختن اتهام هاي دروغین و اخاذی توسط دانیلز درباره یک رابطه بکار گرفته شد.سی ان ان افزود: ترامپ تا پیش از این، پرداخت مبلغ 130 هزار دلار به دانیلز از طریق وکیل خود کوهن را رد و از پرداخت چنین مبلغی اظهار بی اطلاعی کرده بود.

رابطه جنسی دونالد ترامپ با 100 زن و دادن حق السکوت به آن ها

تارنمای خبری سی ان ان 25 بهمن گذشته اعلام کرد که کوهن وکیل شخصی رئیس جمهوری کشور آمریکا در بیانیه اي عنوان کرد که وی درسال 2016 مبلغ 130 هزار دلار به استفانی کلیفورد «Stephanie Clifford» «مشهور به استورمی دانیلز» پرداخت کرد و سازمان ترامپ و ستاد انتخاباتی وی در این تراکنش دخیل نبوده و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم آنرا بازپرداخت نکرده است

رابطه جنسی دونالد ترامپ با 100 زن و دادن حق السکوت به آن ها

پرداخت حق‌ السکوت به 100 زن

پیش از افشاگری رسواکننده فوق، «استیو بنن» مشاور سابق ترامپ طی گفتگو‌اي تاکید کرده بود که وکیل ترامپ در دوران انتخابات ریاست جمهوری برای مخفی ماندن روابط نامشروع وی به ۱۰۰ زن پول‌هایي را پرداخت کرده است.

 

در همان ماه فوریه، درست چند روز پس از افشای فاجعه اخلاقی ترامپ با بازیگر فیلم‌هاي مستهجن آمریکایی، «نیویورکر» دیگر روزنامه آمریکایی جزئیاتی از روابط غیراخلاقی ۹ ماهه میان ترامپ و «کارن مک دوگل» یک بازیگر و مدل آمریکایی دیگر فاش کرد. آن طور که نیویورکر گزارش داده بود این روابط غیراخلاقی مربوط به سال ۲۰۰۶ می شود و به مدت ۹ ماه ادامه داشته است.

رابطه جنسی دونالد ترامپ با 100 زن و دادن حق السکوت به آن ها

«آلانا ایوانز» نام یک زن آمریکایی دیگر است که به «ان‌بی‌سی» گفته است ترامپ او را به رابطه نامشروع با حضور یک نفر دیگر دعوت کرده است.

 

آزار جنسی سه زن توسط رئیس‌ جمهور آمریکا

در دسامبر 2017 «آذر 1396» نیز سه زن آمریکایی به نام‌هاي «جسیکا لیدز»، «سامانتا هولوی» و «ریچل کروکس» در جریان یک نشست خبری در نیویورک، اسنادی را دال بر مورد اذيت جنسی قرار گرفتن از جانب ترامپ ارائه کردند.

 

اما ترامپ اولین رئیس‌جمهوری در کشور آمریکا نیست که رسوایی‌هاي اخلاقی‌اش، موجب سرافکندگی ملت کشور آمریکا میشود؛ پیش از وی نیز «بیل کلینتون» رئیس جمهور کشور آمریکا در میان سال‌هاي ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱، با اقدامات شنیعش، برای ملت کشور آمریکا هزینه ایجاد کرده بود.

رابطه جنسی دونالد ترامپ با 100 زن و دادن حق السکوت به آن ها

در اواسط دهه ۹۰ میلادی، ماجرای «مونیکا گیت» تیتر نخست تمام رسانه‌هاي آمریکایی بود؛ ماجرایی که به رابطه جنسی «بیل کلینتون» رئیس‌جمهور دموکرات کشور آمریکا با یکی از کارآموز‌هاي کاخ سفید به نام «مونیکا لوینسکی» اشاره داشت.«مونیکا لوینسکی» دختر یهودی تباری بود که درسال ۱۹۹۴ به کمک یکی از اقوامش بعنوان کارآموز بدون حقوق در کاخ سفید مشغول بکار شده بودو بتدریج توانسه بود به دفتر پرزیدنت وقت ایالات متحده نزدیک شود و او را اغواء کند.

 

رسوایی اخلاقی کلینتون در ابتدا از طریق یکی از دوستان نزدیک لوینسکی افشاء شد؛ همان زمان، رقیبان جمهوری‌خواه کلینتون او را در رابطه با پرونده دیگری مرتبط با اذيت جنسی تحت فشار سیاسی و قضایی قرار داده بودند؛ بیل کلینتون گرچه در پرونده نخست تبرئه شد، اما اسناد رابطه غیراخلاقی او با کارآموز کاخ سفید به قدری متقن بود که رئیس‌جمهور وقت کشور آمریکا چاره‌اي جز تسلیم و اقرار به گناه نداشت.

رابطه جنسی دونالد ترامپ با 100 زن و دادن حق السکوت به آن ها

بیل کلینتون که در ابتدای امر رابطه ضد اخلاقی خود با مونیکا لوینسکی را انکار میکرد، پس از افشای مدارک غیر قابل انکار، لب به اعتراف گشود ودر مقابل دوربین‌هاي تلویزیون به گناه خود و دروغگویی به دادگاه و مردم اعتراف و از مردم ایالات متحده ایالات امریکا عذرخواهی کرد.درسال ۱۹۹۹، مجلس سنای کشور آمریکا، کلینتون رابه اتهام ادای شهادت دروغ و تلاش برای جلوگیري از اجرای عدالت محاکمه کرد؛ اما وی با یک رای اضافی توانست از برکناری رهایی یابد.

 

اما درسال ۲۰۱۴، مونیکا لوینسکی که یک زن ۴۰ ساله شده بود، مقاله‌اي رابا عنوان «شرم و بقا» برای مجله «ونتی فیر» نوشت و از انچه میان خود و بیل کلینتون گذشت، اظهار ندامت و پشیمانی کرد؛ وی در این مقاله نوشت: «معلوم است که رئیس من «بیل کلینتون» از من سوء استفاده کرده است؛ من برای حفظ موقعیت کلینتون قربانی شدم».

رابطه جنسی دونالد ترامپ با 100 زن و دادن حق السکوت به آن ها

آن طور که لوینسکی در مقاله‌اش نوشته بدلیل وضعیت استهزاء آوری که پس از افشای رابطه با کلینتون در تمامی دنیا برای او به وجود آمده بود، حتی چندین بار به خودکشی فکر کرده است. لوینسکی میگوید با گذشت سالها حتی حالا هم گاهی مردم کوچه و خیابان او را می‌شناسند و ماجرای او همان‌ گونه دست‌مایه‌ي نوشته‌هایي در رسانه‌هاست.

 

اولین همسر ترامپ مدعی شده که از سوی او پس از یک حمله خشونت‌بار مورد تعرض قرار گرفته است. به گفته سایت «دیلی بیست» او دریک مستند این ادعا را مطرح کرده است. البته پس از آغاز کارزار ترامپ ایوانا از ادعایش دوری کرد و دیگر به آن نپرداخت.هم زمان با آن که جو بایدن حرف‌هاي ترامپ درباره خودش را منزجرکننده خواند، خوب است نگاهی داشته باشیم به تمام زنانی که دونالد ترامپ رابه سوء‌استفاده و اذيت و اذیت جنسی علیه خودشان متهم کردند.

رابطه جنسی دونالد ترامپ با 100 زن و دادن حق السکوت به آن ها
۱-جسیکا لیدز، ۱۹۸۰

او زنی ۷۴ ساله است و پیشتر در کار تجاری و بازرگانی بوده است ودر منهتن زندگی میکند. او اخیرا به روزنامه «نیویورک تایمز» گفته است که از سوی ترامپ مورد تعرض جنسی در طول یک پرواز قرار گرفته است آن هم زمانی که ۳۸ سال داشته است. او توضیح داد که چگونه درکنار ترامپ دربخش فرست کلس نشسته بودو نامزد جمهوریخواهان او را مورد اذيت و اذیت جنسی قرار داده بود. این زن دست‌هاي ترامپ رابه اختاپوس تشبیه کرده است.

 

۲-ایوانا ترامپ، ۱۹۸۹

اولین همسر ترامپ مدعی شده که از سوی او پس از یک حمله خشونت‌بار مورد تعرض قرار گرفته است. به گفته سایت «دیلی بیست» او دریک مستند این ادعا را مطرح کرده است. البته پس از آغاز کارزار ترامپ ایوانا از ادعایش دوری کرد و دیگر به آن نپرداخت.

 

۳-کریستین اندرسون، اوایل دهه ۹۰ میلادی

کریستین اندرسون در حال حاضر ۴۶ ساله است و می گوید که این اتفاق سالها پیش افتاده است. او در گفت و گو با روزنامه «واشنگتن پست» این موضوع را مطرح کرده است و میگوید که این حادثه در اوایل دهه ۹۰ میلادی زمانی که او در اوایل بیست سالگی بودو به شغل مدلینگ علاقه داشت روی داد.

 

۴-جیل هارث، ۱۹۹۳

جیل هارث آرایشگر هنرمندان می گوید که ترامپ تلاش کرده بود درسال ۱۹۹۳ میلادی به او تجاوز کند. او در مصاحبه با روزنامه «گاردین» گفته که این حادثه در جریان دیدار او از قصر ترامپ در ژانویه آن سال روی داده است.

 

۵-وندلا کیرسبوم، ۱۹۹۳

او که پیشتر یک مدل بوده است در گفتگو اختصاصی با دیلی‌میل اظهار کرد که دونالد ترامپ زمانی که در کنارش نشسته بود آن هم در ضیافتی در کاخ سفید دائما درباره زنان صحبت می‌کرده است. این مدل که اکنون ۴۹ سال دارد گفته است: «تمام چیزهایی که ترامپ میگفت مبتذل بودند. من دیگر نمی‌توانستم تمام شب به حرف‌هاي مهمل او گوش دهم و به او گفتم که میتوانم بجای دیگری بروم.»

 

۶-لیزا بوین، ۹۹۶

او مدیرعامل یک شرکت مواد غذایی بوده و مدعی است که در تابستان سال ۱۹۹۶ میلادی صحنه‌اي را دیده که در آن ترامپ در حال اذيت و اذیت زنان دریک رستوران بوده است. او میگوید این توهین‌آمیز ترین صحنه‌هایي بود که او دیده بود. او در مصاحبه با هافینگتون پست این موضوع را مطرح کرده بود. او گفته است که به همراه دوستش برای مهمانی ترامپ در منهتن دعوت شده بود.

 

۷-ماریا بیلادو و سه دختر شایسته امریکایی، ۱۹۹۷

ماریا بیلادو و سه نفر دیگر در مصاحبه با سایت «بازفید» مدعی شده‌ند که ترامپ در حالیکه آنان عریان بودند پیش از مراسم وارد اتاق شده است. او میگوید به یاد داشت که به سرعت لباس خودرا پوشید و گفت اوه خدای من یک مرد اینجاست. ترامپ در آن زمان گفته است نگران نباشید خانم‌ها من پیشتر همه ی این ها را دیده‌ام.

 

۸-تمپل تاگارت از نامزدهای پیشین در رقابت دختر شایسته، ۱۹۹۷

او که دختر شایسته پیشین یوتا بوده است اوایل امسال در گفت و گو با نیویورک تایمز مدعی شد که ترامپ او را زمانی که در مراسم مجللی حضور داشتند بوسیده است. او گفته است که این رفتار ترامپ به‌غایت نامناسب و جلف بوده است.

 

۹-کتی هلر، ۱۹۹۷

کتی هلر اکنون ۶۳ ساله است و مدعی شده است که ترامپ او را بدون اجازه درسال ۱۹۹۷ میلادی بوسیده است؛ زمانی که او در باشگاهی در فلوریدا در روز مادر شرکت کرده بود. او به گاردین گفته است: «در آن زمان دست من را کشید و من را بوسید». او می گوید که ترامپ عظیم‌الجثه و قوی بود. ترامپ این اتهام را رد کرده و طرح آن رابا انگیزه انتقام‌گیری شخصی دانسته است و آنرا در ارتباط با پرداخت حق عضویت خانواده‌اش در آن باشگاه خانوادگی قلمداد کرده است.

 

۱۰-بریجت سالیوان، دختر شایسته امریکایی، ۲۰۰۰

او در گفتگو‌اي با سایت «بازفید» گفته است که ترامپ وارد اتاقی شد که در آنجا همه ی زنان لخت بودند. ترامپ گفته بود که تنها میخواستم کمی شما را در آغوش بکشم.

 

۱۱-تاشا دیکسن، دختر شایسته، ۲۰۰۱

او به سی بی اس اوایل امسال گفته بود که اتفاقی مشابهی روی داد و زمانی که او نیمه لخت بود ترامپ وارد اتاق شده بود.

 

۱۲-میندی مک گیلیوری، ۲۰۰۳

او به روزنامه «پالم بیچ پست» گفته است که زمانی که ۲۳ ساله بود دونالد او را مورد اذيت و اذیت جنسی قرار داده است.

 

۱۳-لیندسی لوهان، ۲۰۰۴

در آن سال ترامپ دریک برنامه تلویزیونی درباره احساس‌اش به لیندسی لوهان بازیگر امریکایی گفت که در آن زمان یک نوجوان کم سن و سال بودو از علاقه خود به همخوابگی با او گفت. در آن زمان لوهان ۱۸ ساله و ترامپ ۵۸ ساله بود.

 

۱۴-راشل کروکز، ۲۰۰۵

او دختری ۲۲ ساله بود که بعنوان منشی در شرکت املاک و مستغلات در برج ترامپ در منهتن کار می کرد. او میگوید که درسال ۲۰۰۵ میلادی ترامپ بدون اجازه او را در آسانسور بوسیده است. او در گفتگو با نیویورک تایمز می گوید که هنوز هم از این موضوع ناراحت است. او می گوید این حادثه پس از احوالپرسی او با ترامپ و دست دادن با او روی داد و ترامپ مانع از خروج او از آسانسور شد.

 

۱۵-ناتاشا استونیوف،‌۲۰۰۵

او می گوید که که دونالد او رابه اتاقی برده است ودر اتاق با او تنها بوده است. وی اشاره می کند که حرکات مبتذلی رابه اجبار با او انجام داده است.

 

۱۶-سامر زوروس، ۲۰۰۷

او می گوید که ترامپ به زور او را در هتلی در بورلی هیلز بوسیده بود. او مدعی است که او در اتاق ترامپ بوسیده شده است. او مدعی است که در آن سال درباره فرصت‌هاي شغلی و کاری با ترامپ صحبت میکرد اما ترامپ چندین‌بار او را بوسیده است. او با اشک ریختن در کنفرانسی خبری گفته بود شما حق ندارید به یک زن صرفا بدلیل ستاره‌بودن به دیده یک ابژه جنسی نگاه کنید.

 

۱۷-کاساندرا سیرلس، دختر شایسته، 2013

سیرلس که دختر شایسته واشنگتن درسال 2013 میلادی بوده است میگوید ترامپ سعی کرده بود او را تحریک کند. او می گوید او با زنان مانند یک گاو رفتار می کرد