پارس ناز پورتال

رابطه جنسی دو پسر با دختر دانشجو در مزدا 3

رابطه جنسی دو پسر با دختر دانشجو در مزدا 3

رابطه جنسی دو پسر با دختر دانشجو در مزدا 3 

پسران هوس باز بعد از سوار کردن دختر در خودرو مزدا 3 به او تجاوز کردند و لباس های وی را به زور از تنش درآوردند. یک دختر دانشجو که برای جشن به خانه دوستش رفته بود نمی دانست که چه شب شومی در انتظارش است. این دختر که با دو مرد جوان راهی خانه شد در میان راه در خودروی مزدا 3 مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

 

این دو جوان پس از پاره کردن لباس های دختر به او شدیدا تجاوز کردند.میهمانی شبانه کافی بود تا دختر دانشجو در دام دو جوان آزارگر بیفتد و هدف تجاوز قرار گیرد. وقتی دو پسر از ثریا خواستند به جای تماس با آژانس آنها او را برسانند دختر جوان پذیرفت و در تاریکی شب سوار خودروی شیاطین شد.

 

ساعت ۳ بامداد بود که دختری با ظاهری آشفته و در حالی که لباس هایش پاره شده بود خود را به پلیس رساند و ادعا کرد دو پسر که کمی آنها را می شناسد به وی تجاوز کرده اند.

 

ثریا گفت: امشب از سوی دوستم به نام فاطمه به جشنی به مناسبت رهایی مادرش از بیماری سرطان دعوت شدم وقتی به خانه شان در شمال شهر رفتم دیدم برخلاف تصورم مجلس مختلط است خواستم برگردم که فاطمه گفت همه مردها و پسرها از بستگانشان هستند و غریبه ای در بینشان وجود ندارد.

 

وی افزود: با رودروایسی در جشن ماندم فضای بدی نبود همه با احترام خوشی می کردند تا اینکه نصفه شب وقتی میهمان ها یکی پس از دیگری می رفتند من از فاطمه خواستم برایم آژانس بگیرد و همزمان دوپسر که در نزدیکی ما بودند ادعا کردند آنها هم می خواهند بروند و پیشنهاد دادند من را به خانه ام برسانند.

 

ابتدا نپذیرفتم اما آنها بسیار متین باز اصرار کردند و فاطمه هم خواست با آنها بروم با اعتمادی که داشتم پذیرفتم و از جشن خارج شده و سوار ماشین مزدا ۳ آنها شدم.ثریا با گریه گفت:هنوز چند قدمی نرفته بودیم که یکی از پسرها رو به من کرد و پیشنهاد داد تا چرخی در خیابان ها بزنیم که نپذیرفتم

 

و بسیار مودبانه خواستم به سمت خانه ام بروند اما آنها بی خیال تقاضای من از مسیر خارج شدند و وقتی دیدند می خواهم با فاطمه تماس بگیرم گوشی ام را گرفته و با چاقو تهدیدم کردند خیلی وحشت زده بودم مرتب گفتم من دوست صمیمی فاطمه هستم و آنها گفتند اگر فاطمه هم بود همین کاررا با او می کردند.

 

وقتی به جاده تلو رسیدیم آنها به من تجاوز کردند و سپس درحالیکه از من فیلم گرفته بودند من را به درخانه مان رساندند وقتی پیاده شدم با لباس پاره نتوانستم به خانه مان بروم و به اینجا آمدم تا شکایت کنم.با این ادعاها بازپرس دستور داد تا ماموران دو متجاوز را شناسایی کنند و آنان خیلی زود در تحقیق از فاطمه دریافتند دوپسر از دوستان پسرعموی این خانواده هستند.

 

وقتی ساسان و حامد بازداشت شدند و در برابر ثریا ایستادند خود را بی گناه دانسته و ادا ۲کردند با نوشیدن مشروبات الکلی مست بوده و بعد از تجاوز با این دختر پشیمان شده اند.بنا به گزارش رکنا، پرونده این تجاوز بزودی در دادگاه کیفری تحت بررسی قرار خواهد گرفت.

 

مطالب مرتبط :