پارس ناز پورتال

رابطه جنسی زن شوهردار با مرد غریبه و قتل شوهر

رابطه جنسی زن شوهردار با مرد غریبه و قتل شوهر

رابطه جنسی زن شوهردار با مرد غریبه و قتل شوهر 

رابطه غیراخلاقی زن شوهردار و مرد غریبه باعث شد تا این زن که با شوهرش اختلاف نیز داشت او را به قتل برساند و شوهرش را تکه تکه کند.  زن جوانی که در جریان سرقت طلاهای همسایه دست به جنایتی هولناک زده بود پس از دستگیری در بازجویی‌ها معمای قتل شوهرش را هم فاش کرد.

 

این زن گزارش ناپدید شدن شوهرش را یک‌سال پیش به پلیس اعلام کرده بود اما فکرش را نمی‌کرد در جریان قتل زن همسایه گرفتار خواهد شد. شامگاه اول اسفند وقتی مردی گزارش ناپدید شدن همسر 22 ساله‌اش را به پلیس اعلام کرد مأموران به تنها کسی که مظنون شدند نسترن همسایه این زن بود. کارآگاهان که حدس می‌زدند

 

او حقیقت را کتمان می‌کند وی را بازداشت کردند. اگرچه نسترن در بازجویی‌ها اصرار داشت که اطلاعی از سرنوشت زن همسایه ندارد اما وقتی کارآگاهان انگشتری را در دستان وی دیدند متوجه شدند متعلق به زن ناپدید شده است که شوهرش مشخصات آن را به پلیس اعلام کرده بود.

 

با افشای این حقیقت، مأموران راهی خانه نسترن شدند و در بازرسی از آنجا جسد مثله شده قربانی را از داخل سطل زباله‌ای که در بالکن خانه بود کشف کردند. نسترن که چاره‌ای جز اقرار به جنایت هولناک نداشت مدعی شد که پس از ناپدید شدن همسرش مشکلات مالی زیادی داشته است.

 

وی گفت: با دوستم رقیه و برادرشوهرش نقشه کشیدیم تا طلاهای این زن را سرقت کنیم. برای همین روز حادثه Incident زن همسایه را به آپارتمانم کشاندم و آنها در نقش دزد The Thief وارد خانه شدند. اما با او درگیر شدند و هلش دادند که در نهایت سرش به اوپن آشپزخانه خورد و جانش را از دست داد.

 

با اعتراف وی همدستانش دستگیر شدند و اقرار کردند که پس از قتل، جسد زن جوان را مثله کرده و داخل سطل زباله انداختند و پس از آن روی آن اسید ریختند تا از بین برود اما خیلی زود لو رفتند. اما این پایان ماجرا نبود چرا که مأموران با معمای دیگری در این پرونده روبه‌رو شدند.

 

نسترن در تحقیقات مدعی بود که شوهرش از اسفند پارسال به طرز مرموزی ناپدید شده و خبری از او ندارد. مأموران که احتمال می‌دادند نسترن راز ناپدید شده شوهرش را می‌داند به تحقیق از او پرداختند تا اینکه وی راز جنایت را افشا کرد. وی گفت: 5 سال پیش با همسرم آشنا شدم و پس از ازدواج با او از شیراز(محل سکونتم) به ایرانشهر آمدیم.

 

 به گزارش پارس ناز اما مدتی بعد اختلافات‌مان شروع شد تا اینکه با برادرشوهر دوستم رقیه(یکی از متهمان دستگیر شده در قتل زن جوان) پنهانی رابطه بر قرار کردم و 6ماهی که از آشنایی ما گذشت تصمیم به قتل شوهرم گرفتم.وی ادامه داد: اسفند پارسال شوهرم را در خانه با چاقو به قتل رساندم و جسدش را مثله کردم. قسمتی از جسد را داخل نورگیر خانه

 

و قسمت دیگر را داخل نایلون گذاشتم و برادرشوهررقیه آن را به خارج از ایرانشهر برد و در بیابانی دفن کرد. به‌دنبال اعتراف زن جوان به قتل همسرش، کارآگاهان جنایی راهی محل دفن جسد شدند. با راهنمایی‌های نسترن، جسد مثله شده شوهر وی کشف شد و متهم به بازسازی صحنه قتل همسرش پرداخت‎.‎ در همین حال سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: تحقیقات برای مشخص شدن جنایت احتمالی دیگر زن جوان ادامه دارد.

 

مطالب مرتبط :

قتل عاقبت همخوابی زن شوهردار کرجی و پسر جوان

همخوابی این مرد با زن شوهردار به قتل انجامید

فیلم برداری از رابطه کثیف زن شوهردار و دوست پسرش

همخوابگی خانم دکتر شوهردار با پزشک دیگر در نبود شوهرش

عاقبت شوهری که زنش را در اختیار مرد همسایه گذاشت

زن شوهردار در آغوش مرد غریبه خوابید و همسرش را خفه کرد

زن شوهردار وقتی مجید را به خانه آورد لو رفت

عاقبت رابطه شرم آور زن شوهر دار و پسر جوان

رابطه جنسی زن شوهردار و مرد با آمدن شوهر لو رفت

خلوت زن متاهل و دوست شوهرش در خانه