پارس ناز پورتال

درباره رابطه زناشویی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

مجموعه : مجله خبری روز
درباره رابطه زناشویی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

درباره رابطه زناشویی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام 

رمز موفقیت ارتباط کیت میدلتون و پرنس ویلیام با وجود دعوا و آشتی هاي فراوان در ابتدای ارتباط, اهمیت دادن به تمام ابعاد زندگی زناشویی هست. از زمانی که به یاد داریم تا به حال, ارتباط کیت میدلتون و پرنس ویلیام ارتباط اي تندرست و پیروز بوده هست.

 

اما راز موفقیت انها چیست؟ یک ارتباط عاطفی احتیاج به مراقبت دارد, اگر شما هم دوست دارید بدانید که این زوج خانواده سلطنتی چطور از ارتباط شان مراقبت می‌کنند, در ادامه مقاله در کنار ما بمانید.

 

انها دوست یکدیگرند

گذشته از آن که کیت میدلتون و پرنس ویلیام ازدواج کنند, همدیگر را در سال 2000 در دانشگاه دیدار کرده بودند و از همان سال بود که ارتباط اي دوستانه میان شان شکل گرفت. اگرچه انها پس از سالها رفاقت با یکدیگر ازدواج کردند اما ازدواج شان ارتباط دوستانه اي که میان شان برقرار بود را از بین نبرد. در واقع, رفاقت و صمیمیت میان آنهاست که موجب تداوم ارتباط شان شده هست.

درباره رابطه زناشویی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیامبا هم خلوت میکنند
حتی افراد معروفی چون کیت میدلتون و پرنس ویلیام هم گاهی از دوربین خبرنگاران به دور می‌شوند و با خودشان خلوت میکنند. اگر چه انها در مراسم رسمی حتی دست یکدیگر را نمیگیرند, اما این بدین معنی نیست که هیچ ارتباط رمانتیکی میان شان وجود ندارد.

 

انها معتقدند که نباید مسائل خصوصی خود را در ملا عام یا حتی در شبکه هاي مجازی با دیگران به اشتراک گذاشت.به گزارش پارس ناز در واقع ما با اینکار به خود ما خیانت می‌کنیم و این فرصت را به دیگران میدهیم تا در مورد خصوصی ترین مسائل ما اظهار نظر کنند. درک اینکه چه زمانی و چطور با همسرمان خلوت کنیم, یکی از رازهای موفقیت ارتباط اي پایدار هست.

درباره رابطه زناشویی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

استقلال خود را از دست نمی‌دهند

درست شبیه زوج هاي دیگر, کیت میدلتون و پرنس ویلیام نیز گاهی کارهایشان را به تنهایی انجام میدهند. اگر چه سبک زندگی آن ها به گونه اي هست که باید بیشتر زمان خود را با هم بگذرانند اما این مانع از استقلال انها نمی‌شود. این زوج فعالیت هاي فردی خود را دارند, دور رفقا خود را خط نکشیده اند و با آن ها هر از گاهی خوش می گذرانند و در واقع این استقلال هست که آن ها را در ارتباط مشترک نیز نیرومند ساخته هست.

درباره رابطه زناشویی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

ارتباط رمانتیک خود را حفظ می‌کنند

یکی از راههای داشتن یک ارتباط عاطفی تندرست این هست که همۀ وقت} به دنبال راهی باشیم تا ارتباط را زنده نگه داریم. بعنوان مثال با انجام کارهایی ساده به آن هیجان دهیم. پرنس ویلیام و کیت مدیلتون نیز از هر فرصتی برای بهبود ارتباط شان بهره گیری میکنند. بعنوان مثال انها با هم در رستورانی

 

رمانتیک قرار می گذارند و با خوردن یک شام دونفره هیجان ارتباط شان را بیشتر میکنند. بنابراین برای هر زوجی لازم هست که وقتی را برای خوشگذرانی با طرف مقابلش خالی کنند و آن گونه بر آتش عشق شان بیافزایند.

درباره رابطه زناشویی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

فعالیت هاي مشترک انجام می‌دهند

انچه در یک ارتباط عاطفی اهمیت دارد, کیفیت زمان با هم بودن هست, نه کمیت آن. احتمالا پرنس و دوشس کمبریج زمان زیادی برای خوشگذرانی نداشته باشند اما از همان زمانی هم که برایشان فراهم میشوند کوشش می‌کنند به برترین شکل ممکن, بهره گیری کنند. در زمان هاي خالی آن ها معمولاً فعالیت هایي

 

راکه مورد علاقه هر دوی آنهاست, انجام میدهند. بعنوان مثال باهم به اسکی میروند یا بازی مورد علاقه شان را در استودیوم با هم تماشا میکنند. گرچه حتماً لازم نیست که این فعالیت ها ورزشی باشد, بلکه هر فعالیتی میتواند صمیمیت ارتباط زوج ها را بیشتر کند.

درباره رابطه زناشویی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

ناسازگاری نظرات شان را با هم حل می‌کنند

حتی زوج هایي که بی نهایت ارتباط خوبی باهم دارند هم گاهی با ناسازگاری نظر رو به رو می‌شوند, کیت و پرنس ویلیام نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اما تفاوت انها آنجاست که می‌دانند چطور دشواری های شان را باهم حل کنند. ناسازگاری نظر در هر ارتباط اي وجود دارد اما مهم این هست که تا گذشته از بدتر شدن اوضاع, آن را حل کنیم, کاری که این زوج خانواده سلطنتی به خوبی بدان آگاهند.

درباره رابطه زناشویی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

با خانواده خود مهربانند

علاه بر علاقه و احترامی که برای همسرمان می‌گذاریم, باید با خانواده و اطرافیان او نیز به خوبی برخورد کنیم. با اینکار نه تنها در چشم دیگران پرطرفدار خواهیم بود بلکه در چشم همسرمان نیز با ارزش تر جلوه خواهیم کرد. کیت میدلتون نیز از همان لحظه اولی که مادر بزرگ پرنس ویلیام, ملکه الیزابت, را دید, طوری رفتار کرد که به دلش بنشیند.

درباره رابطه زناشویی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

نظرات خود را صادقانه به زبان می آورند

تا ما آن چه در سرمان می گذرد را به زبان نیاوریم, طرف مقابل مان نمی‌تواند از راز دل ما باخبر شود. بعنوان مثال پرنس ویلیام به کیت گفت که فرزند سومی میخواهد و انها پس از صحبت با یکدیگر به نتیجه اي واحد رسیدند. احتمالا گاهی بیان نظرات موجب بحث شود اما این بحث ها هم, اگر زیاده روی در آن نباشد, برای هر ارتباط اي خوب خواهد بود. بنابراین صداقت و روراستی در بیان نظرات یکی دیگر از رازهای موفقیت این زوج سلطنتی هست.

درباره رابطه زناشویی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

جز خودشان, از دیگران هم پشتیبانی میکنند

احتمالاً فکر کنید که نمی‌توانید مثل خانواده سلطنتی مدام به خیریه هاي گوناگون کمک کنید, اما لازم نیست مثل آن ها باشید, فقط کافی ست هر چقدر در توان تان هست را برای کمک به دیگران کنار بگذارید. ممکن هست این مقدار بسیار ناچیز باشد اما همان هم می‌تواند در ارتباط عاطفی شما تاثیر مثبتی بگذارد. اثبات شده که کمک به دیگران باعث ترشح ماده اي در مغز میشود که به شادتر بودن ما کمک میکند و همین حس ارتباط عاطفی را نیز بهبود می بخشد.

درباره رابطه زناشویی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

در هر شرایطی پشتیبان یکدیگرند

مهم نیست که پرنس و کیت در یک سفر خارجی باشند یا که در یک جلسه عمومی معمولی, در هر شرایطی انها از یکدیگر پشتیبانی میکنند و همین پشتیبانی هاست که عشق و علاقه انها را نسبت بهم بیشتر میکند و بر تداوم ارتباط شان می افزاید.

درباره رابطه زناشویی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

زندگی را ساده میگیرند

بیاییم راستگو باشیم! چه چیزی باعث می‌شود که پرنس و همسرش چنین ارتباط خوبی باهم داشته باشند. یکی از دلایلش این هست که آن ها زندگی را جدی نمیگیرند. بعنوان مثال در شمار زیادی از مواقع ساده از کنار مسائل می گذرند و تنها به دشواری های می‌خندند. انها کوشش می‌کنند تا حد ممکن یکدیگر را بخندانند و از لحظه لحظه خود نهایت لذت را ببرند.

درباره رابطه زناشویی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

درمورد ارتباط زناشویی کیت میدلتون و پرنس ویلیام ،کیت میدلتون و پرنس ویلیام،زندگی مشترک کیت میدلتون و پرنس ویلیام،عروس سلطنتی انگلستان