پارس ناز پورتال

رابطه شرم آور زن شوهردار و ساسان لو رفت

رابطه شرم آور زن شوهردار و ساسان لو رفت

رابطه شرم آور زن شوهردار و ساسان لو رفت 

زنی که خودش عنوان میکند بدلیل کمبود محبت درخانواده رو به فضای مجازی و چت و رابطه با پسر جوانی به نام ساسان کرده است، جلوی شوهرش لو رفت. 

 

هیچ گاه علاقه اي بین من و همسرم وجود نداشت و من فقط به خاطر شرایط سخت زندگی پدر و مادرم و به اجبار آن ها با مردی ازدواج کردم که نه تنها 12 سال از من بزرگ تر بود بلکه زن و فرزندانی داشت که با آن ها زندگی می کرد.

 

این در حالی بود که هیچگونه مهر و محبت قلبی بین ما وجود نداشت و من تنهایی خودم رابا پرسه زدن در شبکه هاي اجتماعی پر می کردم تا این‌که  به گزارش پارس ناز زن 24 ساله به نام سمیرا در حالیکه شکایت خود از همسرش را روی میز مشاور می گذاشت به کارشناس و مددکار اجتماعی

 

کلانتری گفت: پدرم به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشت و بیکار بود.دو برادر بزرگ تر و مادرم کار می کردند تا مخارج زندگی و هزینه هاي مصرف مواد پدرم را تامین کنند بهمین خاطر مدام نزاع و درگیری بین افراد خانواده وجود داشت از سوی دیگر هم همیشه نسبت به همکلاسی هایم احساس سرشکستگی داشتم

 

و فکر می کردم مدیران و مربیان مدرسه نگاه خاصی به من دارند چرا که هر زمان مدرسه پولی طلب می کرد من نمی توانستم آن مبلغ را فراهم کنم این در حالی بود که سر و وضع و لوازم تحصیلی ام نیز هیچ شباهتی به همکلاسی هایم نداشت و از این رو احساس می کردم دیگران به چشم حقارت به من نگاه می کنند

 

بهمین خاطر بود که ترک تحصیل کردم تا این‌که چند سال بعد مردی به خواستگاری ام آمد که متاهل و 12 سال از من بزرگ تر بود. پدر و مادرم فقط به این دلیل که او ثروت دارد و من می توانم در آرامش زندگی کنم مرا وادار به ازدواج با او کردند.

 

کنار آمدن با این شرایط برایم بسیار دشوار بود. اگر چه “اتابک” مخارج زندگی من و فرزندانم را پرداخت می کرد اما هیچگونه علاقه قلبی به یک دیگر نداشتیم به طوری‌كه احساس می کردم من تنها یک عروسک اسباب بازی دراین زندگی هستم.

 

از روزی که اتابک گوشی تلفن گران قیمتی برایم خرید دیگر تقریباً وی را فراموش کرده بودم چرا که با سیر در شبکه  هاي اجتماعی جذب مطالب زیبا و سخنان جذاب ساسان شده بودم. احساس می کردم وارد دنیای دیگری شده ام بهمین خاطر هم ارتباطم رابا قرار ملاقات هاي متعدد با ساسان ادامه دادم.

 

کار به جایی رسید که وادار بودم از نظر مالی هم به ساسان کمک کنم تا او ارتباطش رابا من قطع نکند چرا که ابراز سخنان عاشقانه و مهر و محبت را بعنوان نیاز در وجود خودم احساس می کردم.

 

روزی که فهمیدم همسرم به ارتباط من و ساسان مظنون شده است همه ی طلاهایم رابه ساسان دادم تا این ارتباط پنهانی را آشکار نکند او هم که متوجه نقطه ضعف من شده بود از این ماجرا سوءاستفاده می کرد و با اخاذی  هاي،

 

گوناگون مرا در تنگنا قرار می داد تا این‌که روزی این کابوس وحشت به حقیقت تعبیر شد واتابک همه ی چیز را فهمید آن شب او مرا به شدت کتک زد ودر حالیکه فرزندانم را نزد خودش نگه داشته بود مرا با خفت و خواری از خانه اش بیرون انداخت. آن روز من در حالی به خانه پدرم بازگشتم که دیگر مادرم فوت کرده بود.

 

و هیچ پولی هم نداشتم حال باید مخارج پدر معتادم را تامین کنم در حالیکه من قربانی اخاذی ها و فریبکاری  هاي ساسان شده بودم اکنون به شدت پشیمانم اما چاره اي جز شکایت از همسرم ندارم و ….!!!

 

مطالب مرتبط :

رابطه نامشروع و باردار شدن دختر 17 ساله از امیر

رابطه نامشروع و بارداری این دختر 14 ساله از پسر 15 ساله

رابطه جنسی پسر با دختر دانشجو و باردار شدن دختر

حاملگی حرام و نامشروع مادر از پسرش «عکس»

رابطه جنسی و بارداری این دختر 20 ساله از پسر 14 ساله

باردار شدن خانم معلم متاهل از رابطه جنسی با دانش آموزش

تجاوز جنسی به دختر و باردار کردن وی به مرگ انجامید