پارس ناز پورتال

رابطه مخفیانه دونالد ترامپ و زن جوان در کاخ سفید لو رفت

رابطه مخفیانه دونالد ترامپ و زن جوان در کاخ سفید لو رفت

رابطه مخفیانه دونالد ترامپ و زن جوان در کاخ سفید لو رفت 

دونالد ترامپ و نیکی هلی در کاخ سفید روابطی باهم دارند که در رسانه ها بسیار خبرساز شده است اما هردو این رابطه را انکار کرده اند. دونالد ترامپ هرجایی که باشد باید برای خودش حاشیه ایجاد کند، اخیرا هم رابطه وی با یکی از زنان کاخ سفید جنجالی شده است که رسانه هاي جهان به آن پرداخته اند.

 

این شایعات نخستین بار پس ازآن مطرح شد که مایکل وولف نویسنده کتاب جنجالی خشم و آتش؛ درون کاخ سفید ترامپ هفته گذشته در گفت و گو‌اي گفت که ترامپ در حال حاضر نیز با یک زن در کاخ سفید رابطه نامشروع دارد.

 

به گزارش پارس ناز، نیکی هیلی، نماینده ایالات امریکا در سازمان ملل، در واکنش به شایعات مطرح‌شده درباره روابط غیراخلاقی با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور، عنوان داشت این شایعات بسیار اذيت دهنده و نفرت‌انگیز هست که طبق معمول درباره زنان نیرومند مطرح می‌ شود. هیلی گفت: این ها کاملاً غلط هستند.

 

 

او همچنین گفت حملات وولف شبیه سایر حملاتی هستند که او و دیگر زنان موفق متحمل شده‌اند.در حالی که هیلی گفته است که این ها کاملا غلط هستند. حملات وولف شبیه سایر حملاتی هستند که او و دیگر زنان موفق متحمل شده‌اند.

 

نویسنده کتاب آتش‌ و خشم گفته است که یکسری در‌هاي پشتی در کاخ سفید هستند که این امکان را برای ترامپ فراهم میکنند تا ارتباط نامشروع داشته باشد بدون آنکه کسی متوجه این موضوع شود.

 

در پی انتشار این گفت و گو تعداد زیادی از کابران توییتر در واکنش به این افشاگری وولف، به حدس و گمانه‌زنی‌هایي درباره هویت این زن در کاخ سفید پرداخته‌ و احتمال دادند که این زنان کلیان کانوی و یا نیکی هیلی است.