پارس ناز پورتال

رابطه مرد تهرانی با زن دوجنسه به قتل انجامید

رابطه مرد تهرانی با زن دوجنسه به قتل انجامید

رابطه مرد تهرانی با زن دوجنسه به قتل انجامید 

مرد هوس باز که با یک زن دوجنسه در استان تهران وارد ارتباط شده بود نمی‌دانست که عاقبت مرگ در انتظارش خواهد بود. مرد 45 ساله اي امروز در پاسداران به تل رسید . با کمک شاهدان این قتل ، دو زن دو جنسه در این ارتباط دستگیر شدند و به خاطر این قتل اعتراف کردند . به گزارش پارس ناز عاملان قتل مرد میانسال در منطقه پاسداران دو دوجنسیتی بودند که روز قبل توقیف شدند.

 

ارتباط شیطانی با دوجنسه ها ,ساعت 4 با مداد دوشنبه 22 آبان ماه سال جاری مردمان کوچه هدیه خیابان شریعتی صدای درگیری شنیدند و وقتی از برای پیگیری موضوع از منزل هایشان خارج شدند با پیکر مرد 45 ساله اي که در خیابان شریعتی روی زمین افتاده بود روبرو شدند.

رابطه مرد تهرانی با زن دوجنسه به قتل انجامید

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس اطلاع استان تهران همراه با بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی شهر تهران برای تحقیقات اکثر در محل جنایت آماده شدند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شدکه این مرد با دو زن درگیر شدند و پس از این که مرد 45 ساله روی زمین افتاده هست آن ها سوار بر خودروی پژو 207 از صحنه فرار کرده اند.

 

تحقیقات پلیسی ادامه داشت که دو عامل این جنایت سوار بر اتومبیل برای سرکشی بار دیگر در محل جنایت حاضرشدند که یکی از شاهدان این درگیری مرگبار پیروز به شناسایی خودروی دو زن مرموز شده که متهمان خیلی زود پا به فرار گذاشتند.کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات پیروز به شناسایی عدد پلاک خودروی دو زن جوان شدند و با اقدامات فنی و پلیسی صاحب اتومبیل شناسایی شد.

 

همین سرنخ کافی بود تا تیمی از ماموران به محل زندگی دو زن جوان در منطقه پاسداران اعزام شدند و وقتی مرجان 28 ساله و میترا 21 ساله در مقابل ماموران قرار گرفتند بالاجبار خود را تسلیم ماموران کردند.

 

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که این متهمان که دو جنسه میباشند شب قبل برای ارتباط نامشروع به منزل مرد 45 ساله مراجعه کرده بودند که پس از ارتباط قرار بوده مرد جوان به آن ها یک میلیون و 500 هزار تومان پول بدهد که بر سر این مسئله با هم درگیر شده اند و دعوای انها از داخل منزل به بیرون کشیده هست.

 

یکی از متهمان در اعترافاتش گفت وقتی دنبال مرد 45 ساله رفتیم در سر خیابان هدیه با او درگیرشدیم که وی را به عقب هل دادیم که ناگهان روی زمین افتاد و از ناحیه گوش و سر خونریزی پیداکردکه ما از ترس پا به فرار گذاشتیم.بنا به این گزارش، این دو زن خیابانی دو جنسه برای تحقیقات اکثر به فرمان بازپرس منافی آذر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس اطلاع استان تهران قرار گرفته اند.