پارس ناز پورتال

رازهای جالب درباره زندگی جاستین بیبر خواننده مشهور

رازهای جالب درباره زندگی جاستین بیبر خواننده مشهور

رازهای جالب درباره زندگی جاستین بیبر خواننده مشهور 

جاستین بیبر خواننده مشهور کانادایی که از زمان کودکی به یکباره به شهرت رسید اکنون در سنین جوانی به سر میبرد و زندگی اش همراه با جنجال هاي بسیاری است. 

 

جاستین بیبر ستاره ۲۳ ساله کانادایی که خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و سرگرمیساز است درسال ۲۰۱۱ از طرف مجله تایم بعنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار سال انتخاب شد. در ادامه با ما همراه باشید تا ۵۰ راز جالب درمورد جاستین بیبر را بدانید.

رازهای جالب درباره زندگی جاستین بیبر خواننده مشهور

۱. او از مادر و پدری به نام پتی مالت و جرمی جک بیبر به جهان آمد. والدینش هرگز باهم ازدواج نکردند و هرچند دیگر با یک دیگر زندگی نمی کنند، اما به خاطر کودک ستاره‌ي خود رابطه‌شان رابه قوت خود و دوستانه حفظ کردند. پدرش ازدواج کرده است و او اکنون دو خواهر ناتنی دارد.

 

۲. جاستین یکی از طرفداران پر و پا قرص لباس‌هاي سرهمی است. او فوق‌العاده آن‌ها را دوست دارد، و حتی برای یک صحنه‌ي عکسبرداری توسط مجله‌ي هالیوود ریپورتر “از فرق سر تا نوک پا در یک بلوز قرمز آلبالوئی فرو رفته است که تنها راه ورود و خروج آن یک زیپ پنهان به رنگ سفید روشن است”.

 

۳. مدیر برنامه‌هاي او، اسکوتر براون، میگوید که جاستین یکی از طرفداران بزرگ در یک است و به او به چشم برادر بزرگ‌تر خود نگاه میکند.

 

۴. او طرفدار سبک پوشش “سواگ” نیست. او میگوید “حتی حاضر نیستم دیگر نام سواگ رابه زبان بیاورم چون خیلی کلیشه و دمده شده است”.

 

۵. او خیلی به مراقبت از خواهر کوچکترش جازمین اهمیت میدهد.

 

۶. پدرش، جرمی بایبر، سابقاً یکی از مبارزان ام‌ام‌اي «هنرهای رزمی ترکیبی» بوده است.

 

۷. او هواداران خودش را بسیار دوست دارد و میگوید همه ی‌ي طرفدارنش دوست او هستند.

 

۸. او عاشق پاستیل‌هاي ترش مزه است.

 

۹. او یکی از طرفداران توئیتر است و دوست دارد با طرفدارانش مراوده داشته باشد. در واقع، بي درنگ بعد از توئیت کردن، چک میکند تا ببیند نفر اولی که به توئیتش جواب میدهد چه کسی است.

رازهای جالب درباره زندگی جاستین بیبر خواننده مشهور

۱۰. مادرش ویدئوهای گوناگونی را از او در یوتیوب آپلود کرد که بطور تصادفی نقطه‌ي شروع سفر او به سوی ابرستارگی شد!

 

۱۱. جاستین دو خرس عروسکی دارد – نام یکی ازآن‌ها آقا خرسه و نام دیگری ویلیس است.

 

۱۲. هرچند او نیز به فرهنگ از زاویه “سیاه و سفید” نگاه نمیکند اما “خیلی از فرهنگ سیاهان تاثیر گرفته است”. او می‌افزاید که، “این من نیستم که سعی دارد به یک روش ناب رفتار کند. این یک سبک زندگی است – مانند سبک سوئاونس یا سبک سواگ و …. ”

 

۱۳. مشهور است که خواننده‌ي آر اند بی، آشر ، به شروع حرفه‌ي هنری بیبر کمک کرده است، هرچند آشر در ابتدا وی را ناامید کرده بود اما بعد ها قصد قلبی خودرا در رابطه با بیبر عوض کرد.

 

۱۴. اگر قرار باشد یک قدرت ماورائی داشته باشد، دوست دارد که بتواند پرواز کند.

 

۱۵. مزه بستنی مورد علاقه‌اش بستنی پشمکی است.

 

۱۶. او در حال حاضر در منزل‌ي سابق بریتنی اسپیرز در لس‌آنجلس زندگی می کند.

 

۱۷. مربی شماره یک او ویل اسمیت است. آن‌ها طبق معمول هفته‌اي یک‌بار تلفنی باهم صحبت می کنند.

 

۱۸. او فیلم نوت‌بوک با بازی راشل مک‌آدامز و رایان گوسلینگ را دوست دارد.

 

۱۹. فیلم کنسرت و مستند ۳Dاو، با نام “هرگز نگو هرگز” «۲۰۱۱»، به فروش خالصی معادل با ۱۰۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان دست پیدا کرد.

 

۲۰. صبحانه‌ي مورد علاقه‌ي او غلات صبحانه‌ي کاپیتان کرانچ و انواع توت است.

 

۲۱. او دو دوست صمیمی دارد – چاز سومرز و رایان بوتلر.

 

۲۲. اسمالویل و دوستان دو مجموعه‌ي تلویزیونی مورد علاقه‌ي او هستند.

 

۲۳. نام کامل او جاستین درو بیبر است.

 

۲۴. در یکی از شایعات منتشر شده ادعا شده است که مدل موی او ۷۵۰ دلار هزینه در بر داشته است.

رازهای جالب درباره زندگی جاستین بیبر خواننده مشهور

۲۵. همکاری‌اش با آر. کلی در تولید “PYD” تلاشی بود برای عرضه‌ي یک “صدای مدرن از گروه Boyz II Men “.

 

۲۶. آدم‌ها از وجود او سود میبرند. یک ویدیو از او در حال ادرار کردن درون سطل برای یکی ازآن “به اصطلاح دوستانش” ۱۰ ماه بعد از ضبط آن ۴۰.۰۰۰ دلار درآمد داشت.

 

۲۷. آدم‌هاي زیادی نیستند که او به آن‌ها اعتماد داشته باشد. بیبر می گوید تنها کسانی که به آن‌ها اعتماد دارد در زندگی شخصی مادر و پدرش ودر زندگی حرفه‌اي‌اش، براون، هستند.

 

۲۸. بیبر هرروز به پاستور جودا اسمیت از کلیسای غیرمذهبی شهر سیاتل پیام متنی می‌فرستد. اسمیت حتی تا آفریقای جنوبی و استرالیا کار این ستاره‌ي پاپ را پیگیری کرده است تا به بیبر کمک کند “به خاطر شکست‌هاي که احتمالا خواهد داشت مایوس و نا امید نشود. ”

 

۲۹. اکنون تعداد طرفداران او در توئیتر از جمعیت کانادا بیشتر است. جاستین متولد کانادا است.

 

۳۰. شماره‌ي کیم کارداشیان بر روی سیستم شماره‌گیری سریع گوشی جاستین ذخیره شده است! و او همینطور گفت: “من کیم را در بلکبری مسنجر خود دارم و همیشه باهم صحبت می کنیم. ”

رازهای جالب درباره زندگی جاستین بیبر خواننده مشهور

۳۱. جاستین بیبر چندان طرفدار مارچوبه نیست.

 

۳۲. وب سایت محبوب او FreeTypingGame.net است.

 

۳۳. او دو بار درسال‌هاي ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ در برنامه‌ي پخش زنده‌ي شنبه شب ظاهر شد: در طول نخستین حضورش او درکنار دانا کاروی بازیگر نقش “بانوی کلیسا” «نام شخصیتی در برنامه‌ي تلویزیونی پخش زنده‌ي شنبه شب» به اجرا پرداخت.

 

۳۴. شماره محبوب و شماره شانس او ۶ است.

 

۳۵. علاقمندی‌هاي او در زمان مدرسه شطرنج، فوتبال و هاکی بود.

 

۳۶. او خودش یاد گرفت چگونه ترامپت، گیتار، پیانو و درامز بنوازد.

 

۳۷. شخصیت مشهور «سلبریتی» محبوب او بیانسه است. جاستین می‌‌گوید “وی را در جایزه آهنگ ویدئوی ام‌تی‌وی دیدم. به سوی او رفتم و گفتم من عاشق موسیقی شما هستم و او گفت اوه، تو خیلی با نمکی. او خیلی جذاب است. ”

 

۳۸. او فرانسوی رابه روانی صحبت می کند و می تواند تا ده رابه آلمانی بشمارد.

 

۳۹. تیم هاکی محبوب جاستین تورنتو مپل لیوز است.

 

۴۰. جاستین بیبر چندین تاتو«خالکوبی‌» دارد از جمله یک جغد و کلمه‌ي “باور” روی بازوی چپش، یک تاج و اعداد رومی روی سینه‌اش، یک پرنده روی کفل‌اش، و تاتوهای عیسی مسیح روی پهلو و ساق پای چپش.

 

۴۱. اگر خواننده نمی‌شد، آرشیتکت می ‌شد.

 

۴۲. او موهایش را بعد از کوتاه کردن، که چندان به مذاق طرفدارانش خوش نیامد، به مزایده گذاشت و به یک رقم ۱۲.۰۰۰ دلاری در اي‌بی دست یافت که همه ی‌ي عایدات آن صرف خیریه شد.

رازهای جالب درباره زندگی جاستین بیبر خواننده مشهور

۴۳. “جاستین بیبر” را از فیس بوک بیرون انداختند. بیبر، یکی از ساکنین جکسون‌ویل فلوریدا از این سایت شبکه‌ي اجتماعی محبوب منع شد بعد ازآن که گفتند او از یک نام جعلی استفاده می کند. او همینطور مدت کوتاهی از پینگ، شبکه‌ي اجتماعی جدید آی‌تیونز برای موسیقی نیز محروم شد! این مرد بیچاره حتی هزاران ایمیل از سوی طرفداران دریافت می کرد و همینطور ارتباط‌هاي تلفنی زیادی از سوی هواداران این ستاره‌ي پاپ به او میشد.

 

۴۴. مادرش، پاتریشیا مالت، در سپتامبر ۲۰۱۲ کتابی با عنوان “بجز بالا هیچ جا” چاپ کرد که در آن درمورد‌ي زندگی‌اش و شادی‌ها و اندوه‌هایي که حرفه‌ي پسرش را احاطه کرده است صحبت میکند.

 

۴۵. طبق گزارشات کلمات بریتانیایی محبوب او “بدقلق” «geezer» و “تابان” «brilliant» هستند.

 

۴۶. پیش از مشهور شدن واقعا به این فکر می کرد که در برنامه‌ي امریکن آیدل شرکت کند.

 

۴۷. جاستین بیبر می تواند مکعب روبیک را در کمتر از دو دقیقه تکمیل کند!

 

۴۸. آهنگ ویدیوی جاستین بیبر در JustinBieberVEVO در حال حاضر رکود پر بازدیدترین ویدیو رابا بیش از ۶۶۸ میلیون بازدید در اختیار دارد.

 

۴۹. بازیگر هری پاتر، دانیل رادکلیف، فکر می کرد بیبر یک زن است. نخستین تاثیری که او از آهنگ بیبر گرفت این بود که یک زن در حال خواندن است نه یک پسر نوجوان.

 

۵۰. از او ۵ نسخه‌ي «تمثال» مختلف در موزه‌ي مادام توسو وجوددارد.