پارس ناز پورتال

راز خوش اندام شدن و کاهش وزن کلویی کارداشیان

راز خوش اندام شدن و کاهش وزن کلویی کارداشیان

راز خوش اندام شدن و کاهش وزن کلویی کارداشیان 

کلویی کارداشیان یکی از سلبریتی هاي معروف خانواده کارداشیان ها است که بتازگی توانسته 18 کیلو کاهش وزن داشته باشد. کلویی کارداشیان، از همان بچگی سبک زندگی متفاوتی داشت. او به سلامت خود اهمیت نمی داد و همین منجر به اضافه وزن او شد. اما خوشبختانه پیش از آنکه خیلی دیر شود،

 

به فکر کاهش وزن افتاد و با تغییر سبک زندگی اش توانست 18 کیلو وزن کم کند. اما راز کاهش وزن او چیست؟ چگونه او توانست در مدت زمان محدودی 18 کیلو وزن کم کند؟ اگر شما هم دوست دارید که با ترفندهای کاهش وزن او آشنا شوید، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

راز خوش اندام شدن و کاهش وزن کلویی کارداشیان

کلویی دراین باره میگوید: «کاهش وزن اصلا راحت نیست، یک شبه هم اتفاق نمی افتد، به خصوص اگر سبک زندگی ناسالمی داشته باشی. مثلاً من از بچگی پرخوری می‌کردم. وقتی دیگران مرا «کارداشیان چاق» صدا می زدند، از خودم بدم می آمد. البته هیچ تلاشی برای لاغری خودم نکردم تا زمانی که یکی از بدترین تجربه هاي زندگی را پشت سر گذاشتم: طلاق. در آن زمان من استرس زیادی داشتم بهمین دلیل به ورزش روی آوردم.

راز خوش اندام شدن و کاهش وزن کلویی کارداشیان

در واقع من ورزش را بعنوان یک روش درمانی برای بیماری روحی و کاهش استرس ام انتخاب کردم.» اما خب، این تمام ماجرا نبود. کلویی سبک زندگی اش را تغییر دارد. البته او می‌دانست که یک شبه نمی‌تواند به خواسته هایش برسد، بهمین دلیل صبورانه و با اراده اي بالا کار خودرا آغاز کرد. به اعتقاد او: «من میدانم که کاهش وزن آنهم 18 کیلو، پروسه اي بلند مدت است، بهمین دلیل هدفم را بیشتر روی کاهش استرس و قویتر شدن گذاشتم.»

 

رژیم غذایی او شامل صبحانه:

تخم مرغ آب پز+املت+اوتمیل+بلوبری یا توت فرنگی

 

ناهار:

سالاد سبز+ تخم آفتاب گردان+یک تکه ماهی

 

اسنک:

میوه هاي دارای گلیسمی پایین

 

شام:

سینه مرغ گریل شده«بدون پوست»+سبزیجات+سیب زمینی شیرین+کمی برنج

راز خوش اندام شدن و کاهش وزن کلویی کارداشیان

این رژیم غذایی چگونه موثر است؟

از آنجا که تخم مرغ منبع غنی از پروتئین، ویتامین هاي محلول در چربی، محلول در آب، و موادمعدنی است، شروع کردن روز با این ماده غذایی انرژی بدن را تا ساعت هاي زیادی بالا نگه می دارد. اوتمیل ها نیز حاوی فیبر هستند که موجب سیری در ساعات زیادی در روز می‌شوند. بلوبری و توت فرنگی نیز نه تنها بشقاب صبحانه شما رنگین و جذاب می‌کنند، بلکه ویتامین و موادمعدنی بیشتری رابه بدن شما می‌رسانند.

 

کلویی ناهار خودرا سبک می‌خورد. در واقع او تنها سبزیجات برگ سبز و تخم آفتاب گردان، که جزو چربی هاي سالم به حساب می‌آیند، مصرف میکند. چربی هاي سالم، از این جهت که به کاهش التهاب و پیشگیري از افزایش وزن ناشی از التهاب کمک میکند، برای بدن مفید می باشد. ماهی هم سرشار از پروتئین و اسید چرب امگا 3 است که به ساخت ماهیچه کمک کرده و رادیکال هاي آزاد اکسیژن که برای بدن مضر می باشند را از بین میبرد.

راز خوش اندام شدن و کاهش وزن کلویی کارداشیان

اسنک هایي که کلویی مصرف میکند، از میوه هاي دارای گلیسمی پایین می باشند که به نظارت میزان قندخون کمک میکند. برای شام نیز او از سینه مرغ گریل شده بدون پوست میخورد که در ترمیم ماهیچه هایي که در طول ورزش آسیب دیده اند، کارساز است. سبزیجاتی که درکنار آن مصرف می‌کند نیز حاوی ویتامین، موادمعدنی و فیبر رژیمی است. او برنج و سیب زمینی شیرین را نیز بدلیل داشتن کربوهیدرات ها در برنامه خود جای داده است.

 

اگر به رژیم غذایی او دقت کرده باشید، میبینید که او رژیم غذایی خیلی سخت و غیرقابل تحملی را دنبال نمیکند. از این رو زود خسته نمیشود و میتواند در مدت زمان بیشتری به آن پایبند باشد. علاوه بر این رژیم غذایی، او نکات دیگری را نیز رعایت میکند که در ادامه این پست برایتان آروده ایم.

راز خوش اندام شدن و کاهش وزن کلویی کارداشیان

آب فراوان:

آب، سلول ها را هیدراته میکند، متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد، سموم را ازبدن خارج می‌کند و بر عملکرد دیگر اعضای بدن نیز موثر است. کلویی برای کاهش وزنش، حداقل 4 لیتر در روز آب مینوشد.

 

اسنک هاي سالم مصرف کنید

کلویی می‌گوید که پر کردن یخچال و کابینت ها با اسنک هاي سالم باعث کاهش مصرف مواد چربی و قندی میشود که خود در کاهش وزن، حتی بدون رفتن به باشگاههای ورزشی، موثر است.

 

مصرف لبنیات و هله هوله را کاهش دهید

یکیدیگر از عوامل کاهش وزن کلویی، کاهش مصرف لبنیات و هله هوله بود. سیب زمینی سرخ کرده، برگر، پیتزا، ویفر، غذا هاي آماده، چیپس، کیک، شیرینی، آبنبات و… موجب افزایش وزن شده و سطح کلسترول خون را در بدن افزایش میدهد. پرهیز از لبنیات نیز در کاهش وزن کلویی تاثیرگذار بود، البته ممکن است که این شیوه برای هر شخصی کارساز نباشد. بهمین دلیل قبل از قطع لبنیات از برنامه غذایی تان، با دکتر متخصص مشورت کنید.

 

اطراف تان را پر از غذا هاي سالم کنید

وقتی دورتان فقط غذا هاي سالم باشد، انتخاب دیگری ندارید و وادار به مصرف انها می‌شوید. بهمین دلیل بهتر است که مواد غذایی ناسالم را دور از چشم تان قرار دهید تا هوس خوردن انها به سرتان نزند.

 

هر چند وقت یکبار به بدنتان شوک دهید

کلویی معتقد است که اگر سعی کنید از خوردن غذا هاي ناسالم بپرهیزید، می‌توانید هر چند وقت یک‌بار به خودتان جایزه دهید. بعنوان مثال هفته اي یک‌بار می‌توانید 500 کالری بیشتر از انچه مجاز هستید، مصرف کنید و هر غذایی که دوست دارید را بخورید. از برنامه غذایی کلویی کارداشیان که بگذریم، او درکنار رژیم غذایی، ورزش نیز می‌کند. او هفته اي 7 روز به باشگاه میرود و برای کاهش وزنش ورزش هاي هوازی و کششی را موثر می‌داند.

راز خوش اندام شدن و کاهش وزن کلویی کارداشیان

او هرروز روی بخشی از عضلات بدن اش متمرکز دارد. در واقع او بیش از 500 کالری را در 35 دقیقه می سوازند. کلویی آن قدر به ورزش علاقمند شد که هرروز هفته رابه باشگاه میرود و ورزش می‌کند. البته هر فرد باید با توجه به اندام، رژیم غذایی و اضافه وزن خود، برنامه ورزشی خاصی را دنبال کند. بهمین دلیل لازم است که قبل از اینکار نیز با یک دکتر یا مربی تان مشورت کنید.

راز خوش اندام شدن و کاهش وزن کلویی کارداشیان

کاهش وزن کلویی کارداشیان بسیار تاثیرگذار و تحسین برانگیز است. او ثابت کرد که هیچ کاری غیر ممکن نیست، بهمین دلیل اگر شما هم به فکر کاهش وزن تان هستید، کافی ست اراده کنید و قدم اول را بردارید. داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش درکنار آن، می‌تواند شما رابه هدف تان برساند.