پارس ناز پورتال

راز پسر جوانی که به دو دختر همزمان تجاوز کرد

راز پسر جوانی که به دو دختر همزمان تجاوز کرد

راز پسر جوانی که به دو دختر همزمان تجاوز کرد 

پسر جوانی که به دو دختر همزمان تجاوز کرده بود فاش شد،او دختران را پس از تجاوز به طرز فجیعی به قتل رسانده بود و سوار خودرو کرد.پلیس انگلیس پس از تأیید حکم حبس ابد برای راننده تاکسی شیطان صفت که دو زن جوان را ربوده ومورد تجاوزوحشیانه قرارداده بود برای از بین بردن ابهامات پرونده، باغ محل سکونت سابق این متهم را دوباره بازرسی می‌کند.

 

به گزارش پلیس Police «ویلتشایر»، «کریستوفر هالیول» متهم است در فاصله سال‌های های 2003 تا 2011 دو زن 20 و 22 ساله را پس از آزار و اذیت وحشیانه به قتل Murder رسانده است. این تبهکارشیطان صفت که راننده تاکسی بود پس از سوار کردن قربانیان، آنها را به مکانی دورافتاده برده و پس ازتجاوز، هردو را به قتل رسانده است.

 

 به گزارش پارس ناز مأموران پلیس نیز با حضورقاتل، بقایای هر دو جسد را پیدا کرد و هویت‌شان نیز تأیید شد. قاضی Judge پرونده هم با توجه به شواهد و مدارک و اعترافات قاتل، او را به حبس ابد محکوم کرده است.اما با توجه به اینکه در روزهای اخیر شایعاتی مبنی براحتمال وقوع قتل‌های دیگر ازسوی این قاتل The Murderer مطرح شده است،

 

قاضی پرونده دستور بررسی باغ خانه سابق متهم را داده است.«جرمی کارتر» کارآگاه ارشد پلیس در این باره به رسانه‌ها گفت: «می خواهم از همین جا اعلام کنم تحقیقات پلیس در خانه سابق این متهم هیچ ارتباطی به ساکنان فعلی خانه ندارد و تنها برای رفع برخی ابهامات مطرح شده در پرونده است. به همین خاطر از ساکنان خواهش می‌کنم صبور باشند و شرایط را درک کنند. جزئیات بیشتر درباره این پرونده بعد از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

 

مطالب مرتبط :

عکس های رابطه جنسی استاد و دختر دانشجو در چین

تجاوز جوان 19 ساله به دختر دانشجو در خانه مجردی

پخش فیلم رابطه جنسی خانم معلم همزمان با 4 دانش آموز

همخوابی دختر و پسر دانشجو در خانه و اسیدپاشی

تجاوز جنسی همزمان دو مرد به دختر دانشجو در پراید

رسم تجاوز و همخوابی با دختران باکره در مالاوی

داماد تهرانی فهمید زنش بازیگر فیلم پورن است