پارس ناز پورتال

راننده تاکسی متجاوز به 12 زن و دختر از زندان آزاد شد

راننده تاکسی متجاوز به 12 زن و دختر از زندان آزاد شد

راننده تاکسی متجاوز به 12 زن و دختر از زندان آزاد شد 

راننده تاکسی که با بیهوش کردن زنان و دختران در انگلیس انها را مورد تجاوزهای جنسی قرار می داد به عفو خورد و از زندان آزاد شد. راننده تاکسی انگلیسی که به 12 مسافر زن پس از دادن داروی خواب آور عمل منافی عفت انجام داده بود، به دستور شورای عفو زندانیان انگلیس، عفو شد.

 

به گزارش پارس ناز به نقل از پایگاه خبری روزنامه دیلی میل از عفو و آزادسازی جان ووربویز ، راننده تاکسی ، که در پنج سال دست کم به 12 مسافر زن پس از دادن داروی خواب آور عمل منافی عفت انجام داده بودو همینطور در تعرض به 102 زن دیگر نیز دخیل بوده است، خبر داد.

 

شبکه هاي تلویزیونی انگلیس به همراه تارنمای روزنامه هاي این کشور، امشب خبر شگفت انگیز آزادی این راننده تاکسی راکه به «شوفر تاکسی متجاوز» در انگلیس سرشناس شده است، با ابراز شگفتی منتشر کردند. جان ووربویز درسال هاي 2002 تا 2008 میلادی، با دادن نوشابه هاي شامل داروهای خواب آور، به مسافران زن جوان در محلات مرکزی و غربی لندن تجاوز میکرد.

 

در ماه نوامبر پارسال شورای عفو زندانیان انگلیس، به بررسی عفو شوفر تاکسی متجاوز پرداخت و او را شایسته عفو دانست. تارنمای روزنامه دیلی میل نوشت هیچ یک از قربانیان تجاوز جنسی این راننده تاکسی انگلیسی، از آزادی وی آگاه نشده اند.

 

به گزارش رسانه هاي انگلیس، مطابق حکم قاضی این راننده متجاوز انگلیسی قرار بود دست کم 8 سال از زمان محکومیتش را در زندان بگذراند و تا زمانی که مسوولان، حضور او را برای زنان انگلیسی بی خطر تشخیص ندهند، باید در زندان باقی میماند.

 

فعالان مدنی به کم بودن زمان زندانی این راننده 60 ساله معترض بودند و اکنون خبر آزادی وی، بخشی از جامعه انگلیس را تکان داده است.

 

مطالب مرتبط :

تجاوز جنسی شوم به دختر خاله برهنه روی تختخواب

خودکشی آنلاین این دختر به خاطر تجاوز جنسی

تجاوز مرد به دختر 21 ساله در داخل تاکسی در آبادان

تجاوز مرد 73 ساله به دو دختر نوجوان و باکره

تجاوز همزمان دو مرد هوس باز به فاطمه 20 ساله