پارس ناز پورتال

راهنمای استفاده از خط لب خانم ها

مجموعه : مدل آرایش لب
راهنمای استفاده از خط لب خانم ها

راهنمای استفاده از خط لب خانم ها 

آرایش لب در خانم ها بسیار مهم هست، زیرا بخش اصلی آرایش صورت را نشان می‌دهد. یکی از لوازم آرایشی مخصوص لب ها نیز خط لب هست. ممکن هست این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چه زمانی باید از خط لب بهره گیری کرد و برترین روش بهره گیری از آن چیست. بد نیست که بدانید نقش خط لب در کنار رژ لب همانند نقش کرم پایه آرایشی

 

برای کرم پودر یا لاک بیس گذشته از لاک زدن هست، در حقیقت وجود آن الزامی نیست اما باعث میشود رژ لب زیباتر دیده شود. اما مواقعی هست که بهتر هست از خط لب بهره گیری کنید.

 

اگر لب هاي شما باریک یا نامیزان هست
در این صورت اگر از یک خط لب که یک درجه از رنگ رژ لب شما تیره تر هست دور لبتان بکشید باعث میشود لبان شما پرتر و خوشگل تر دیده شود. دور لبتان را تیره روشن نکنید، این روش فقط در تصویر مفید به نظر میرسد. برای برجسته تر نشان دادن لب میتوانید از برق لب هایي که لبان شما را درشت تر نشان میدهند بهره گیری کنید.

 

اگر رژ لب شما خیلی براق یا چرب هست
رژ لب هاي براق یا چرب اکثر از رژ لب هاي مات دور لب اکران میشوند. برای این که از این اکران شدن جلوگیري کنید بهتر هست دور لب را پس از این که رژ لب زدید با یک خط لب همرنگ یا کمی تیره تر خط بکشید. سپس دور تا دور لبتان را کانسیلر بزنید و سپس ازمقداری مقداری کرم پودر یا پنکیک بهره گیری کنید تا آرایش لب و حاشیه آن تکمیل شود.

 

اگر میخواهید رژ لب دوام بیشتری داشته باشد
 به گزارش پارس ناز برای این که در طول روز رژ لبتان پاک نشود و نیازی نباشد دائم آن را تمدید کنید، پیش از رژ لب زدن کل لب را با مداد لب رنگ کنید سپس روی آن ماتیک بزنید اینکار از پاک شدن زودهنگام رژ لب پیش گیری میکند.

 

به جای رژ لب
مداد لب ها معمولا خودشان از رژلب هاي مات ساخته شده اند بنابراین از مداد لبی که نوک پهن تری دارد می‌توانید به جای رژ لب نیز بهره گیری کنید و داخل لب را با آن پر کنید.