پارس ناز پورتال

راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند سال 2024

راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند سال 2024

راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند سال 2024 

اگر قصد خرید ساعت هوشمند در سال 2024 را دارید ما برترین راهنما را برای شما حاضر نموده ایم که هم چنان اپل واچ توصیه اول هست. اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند اخیر هستید, ما در این مطلب فهرستی از برترین ساعت هاي هوشمند سال 2024 به انتخاب مجله اینترنتی «New Atlas» را گرد هم آورده‌ایم.

 

در حالیکه هنوز زود هست بخواهیم بگوییم ساعت هاي هوشمند به یکی از اصلی‌ترین جریانات بازار تبدیل شده‌اند و جزو اصلی‌ترین اکسسوری‌هایي میباشند که کردم آن‌ها را میخرند, باید گفت که آن‌ها کامپیوترهای کوچک مچی میباشند که هر سال پیشرفته‌تر از سال گذشته میشوند. در سال 2024 نیز ما شاهد محصولات جذاب جدیدی بودیم که وارد بازار شدند.

 

همین بهانه‌اي شد تا به دنبال تهیه فهرستی از برترین ساعت هاي هوشمند سال جاری بگردیم. لازم به ذکر هست که انتخاب‌هاي این فهرست توسط مجله اینترنتی «New Atlas» انتخاب شده اند.

 

1. اپل واچ سری 3
راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند سال 2024

اپل واچ اخیر یکی از برترین ساعت هاي هوشمند سال 2024 هست

 

اپل واج برای همۀ نیست, اما یکی از برترین ساعت‌هاي هوشمند حال حاضر بازار هست. این ساعت‌ها مختص کاربران آیفون ها طراحی شده اند و شما نمیتوانید با دیوایس هاي اندرویدی آن‌ها را اجرا کنید. بزرگ‌ترین قابلیتی که به سری 3 اپل واچ اضافه شده اتصال 4G LTE‌ بود,‌ بنابراین شما میتوانید

 

حتی زمانی که از منزل خارج میشوید و تلفن شما همراهتان نیست نیز به تماس‌هایتان جواب دهید. اکنون پس از یک آپدیت نرم افزاری, قابلیت استریم مستقل توسط Apple Music‌ نیز به دیوایس اضافه شده هست.جدا از بهبودهای بزرگ, اپل واچ هم چنان به قدرتمندتر و سودمندتر شدن ادامه می دهد. سری 3 صاحب یک پردازنده اخیر شده هست

 

که 70 درصد سریع‌تر از نسل پیشین خود هست و اکنون شامل دو راه به منظور مکالمه با سیری خواهد بود. عمر باتری هم چنان 18 ساعت باقی باقیمانده «پس باید هر شب آن را به شارژ‌ بزنید» و می توانید آن را با قیمت 399 دلار و 329 دلار برای دو مدل دارای اتصال تلفنی و فاقد آن خریداری کنید. اگر این خرج برای شما عمده هست, میتوانید یک مدل از سری اول این ساعت‌ها را خریداری کنید.

 

2. ال جی واچ اسپورت
راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند سال 2024

سال جاری حتی همراه با عرضه محصولات اخیر و پلتفرم اندروید ویر 2.0 یک سال بسیار براق برای اندروید ویر نیست, اما ساعت ال جی واچ اسپورت را میتوان بعنوان یکی از برترین جایگزین‌هاي اندرویدی برای اپل واچ سری 3 دانست. این ساعت قادر به ارائه برقراری اتصال 4G LTE هست, یک دکمه چرخشی را بسیار خوب را شامل می شود «که شمار زیادی از ساعت هاي اندرویدی فاقد آن میباشند» و در واقع از نظر ظاهری نیز آن بسیار خوشگل هست.

 

با بهره گیری از اندروید ویر 2.0, ساعت شما اینک میتواند به یک گوشی اندرویدی یا یک آیفون متصل شود, اگر چه وقتی دو دیوایس به پلتفرم گوگل مجهز باشند عملکرد ساعت بهتر خواهد بود. دستیار گوگل نیز در این ساعت موجود هست و اکنون ال جی واچ اسپورت یکی از هوشمندترین ساعت هاي

 

دنیا به حساب می آید. نمایشگر این گوشی نیز با تراکم پیکسلی 348ppi از شفافیت و وضوح خوبی برخوردار هست و این بدان معناست که شما میتوانید نوتیفیکیشن‌ها را همه ي وقت به خوبی مشاهده نمایید. اضافه بر این, از نظر قیمت نیز این ساعت در طول سال کاهش پیدا کرده هست و اکنون با قیمتی در حدود 250 دلار به فروش میرسد.

 

3. سامسونگ گیر اسپورت
راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند سال 2024

احتمالا کمی پلتفرم ساعت هاي سامسونگ شما را گیج کند, اما هنوز هم میتوانید گیر اس 3 عرضه شده در سال 2016 را بعنوان یک ساعت پرچمدار خریداری کنید. مدل ارزان‌تر و ساده‌تر گیر اسپورت, ساعت اخیر سامسونگ برای سال 2024 هست که از ارزش بسیار زیادی برای خرید برخوردار هست اگر از یک گوشی هوشمند برند سامسونگ بهره گیری میکنید «هرچند این ساعت با هر نوع گوشی اندرویدی یا آی او اسی کار می کند».

 

از جمله خصوصیت‌هاي برجسته سامسونگ گیر اسپورت میتوان به یک جی پی اس داخلی اشاره کرد, بنابراین شما میتوانید بدون اتصال به گوشی هوشمندتان به دنبال یک مکان بر روی نقشه بگردید. اضافه بر این ساعت سامسونگ کاملا ضد آب هست «تا گودی 50 متری», بنابراین میتوانید

 

حتی به داخل استخر نیز آن را با خود ببرید. در این جا حتی شما میتوانید به موسیقی‌هاي پلی فهرست‌هاي اسپاتیفای نیز بدون نیاز به اینترنت گوش کنید.بدبختانه اپلیکیشن‌هاي این ساعت عمده نیرومند نیستند, این محصول از پلتفرم Tizen OS سامسونگ برخوردار هست, اما ما امتیاز اصلی را به قابلیت‌هاي این ساعت میدهیم. شروع قیمت گیر اسپورت از 300 دلار هست.

 

4. هواوی واچ 2
راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند سال 2024

بی‌تردید یکی دیگر از برترین ساعت هاي هوشمند سال 2024 محصولی از دیار چین هست. اگر ال جی واچ اسپورت را بخواهیم برترین ساعت اندرویدی حال حاضر بازار معرفی کنیم, هواوی واچ 2 که در کنگره جهانی تلفن همراه سال جاری معرفی شد نیز صاحب جایگاه دوم هست. شما با این ساعت جی پی اس داخلی, قابلیت اتصال 4G LTE و ظاهری بسیار جذاب و مقاوم شبیه به ساعت‌هاي مکانیکی کلاسیک را در اختیار خواهید داشت.

 

این ساعت همین طور از یک نمایشگر 1.2 اینچی برخوردار هست که هرچند به بزرگی نمایشگر ساعت ال جی واچ اسپورت نیست, اما در جایگاه خود خوب هست. هرچند یک حاشیه چرخشی یا همان دکمه Crown‌ می‌توانست مناسب این ساعت باشد, اما هم چنان هواوی واچ 2 می تواند

 

می تواند هرآنچه از یک ساعت هوشمند انتظار دارید را به شما ارائه کند. اندروید ویر 2.0 نیز بر روی این ساعت نصب هست که شامل دستیار گوگل, یک کیبورد هوشمند و یک منو سیستمی جذاب هست. در زمانی که ما این مطلب را می نویسیم, قیمت هواوی واچ 2 از 300 دلار نخست میشود.

 

5. گارمین Forerunner 935
راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند سال 2024

احتمالا اسم این کمپانی در دنیا به بزرگی اپل, ال جی و یا سامسونگ نباشد, اما گارمین بی سر و صدا آلبوم قدرتمندی از ساعت هاي هوشمند را ساخت کرده هست که با صرف کمی خرج‌ي اکثر میتوانند تمام نیازهای یک ورزشکار را برآورده کنند و برترین قابلیت‌هاي قابل ارائه توسط یک ساعت هوشمند را در اختیار شما قرار دهند.

 

شما میتوانید همراه با این ساعت یک بند مخصوص قفسه سینه و یا یک کمربند را نیز دریافت کنید تا به شما اجازه دهد به جزئیات دقیق‌تری از تمرینات خود دسترسی پیدا کنید.به عبارت دیگر شما اطلاعات بیشتری از تحرکات خود و چگونگی انجام آن‌ها همراه با بدنات «به طور مثال بفهمید که چقدر سخت کار کرده اید

 

یا تمرینات شما کافی نبوده هست» را جویا شوید. این ساعت میتواند شنا کردن و دوچرخه سواری شما را نیز زیر نظر بگیرد و با گوشی هاي اندرویدی و آی او اسی به خوبی کار کند. به منظور دستیابی به تمامی این قابلیت‌هاي خاص, شما باید کمی اکثر از حد معمول مبلغی را بپردازید و با قیمتی نزدیک به 500 دلار گارمین Forerunner 935 را خریداری کنید.

 

6. گارمین فنیکس 5

ساعت گارمین فنیکس 5 نیز یکی دیگر از محصولات کمپانی گارمین هست که حتی قابلیت‌هایي فراتر از ساعت «Forerunner 935» را ارائه میکند و می تواند انتخاب‌اي ایده آل برای دوچرخه سواری, دوندگی و مسفارت باشد. این ساعت کمی بزرگ هست, اما میتواند هر انچه راکه بخواهید از شیرجه‌ي شما گرفته تا اسکی کردن

 

و یا مسافتی که در یک ماراتن دویده‌اید را اندازه‌گیری کند و به لطف یک ردیاب تپش قلب همۀ وقت} مواظب سلامتی خود باشید. این ساعت هم‌چنین میتواند سطوح VO2 Max بدن شما را اندازه گیری کند که از اهمیت بالایی برای فهمیدن میزان فیت بودن بدن شما برخوردار هست.

 

فراتر از تمامی قابلیت‌هاي ردیابی, این ساعت ضد آب هست, ارائه کننده حمایت از نوتیفیکیشن‌هاي ساده پس از اتصال به یک گوشی اندرویدی و آی او اسی هست و حتی میتوانید الگوهای روتین پیاده روی‌تان را نیز به آن اضافه کنید. اگر به دنبال یه ساعت هوشمند همۀ چیز تمام برای خارج از منزل هستید, فنیکس 5 همراه با قیمت 500 دلاری خود یکی از برترین ساعت هاي هوشمند سال 2024 هست.

 

7. فیت بیت آیونیک

ناسازگاری بین ساعت هاي هوشمند و ردیاب‌هاي تناسب اندام همه ي وقت قابل دیدن نیست, اما فیت بیت به صراحت نشان داده که آیونیک یک ساعت هوشمند تمام عیار هست و ما نیز آن را در فهرست برترین ساعت هاي هوشمند سال 2024 قرار داده‌ایم. این ساعت شامل یک جی پی اس داخلی, ردیاب شنا, یک مانیتور تپش قلب, ردیاب خواب, حمایت از پرداخت‌هاي موبایلی و پایداری در مقابل نفوذ آب تا گودی 50 متری آب هست.

 

این دستگاه از نرم افزار اختصاصی فیت بیت برخوردار هست, اما از نوتیفیکیشن‌هاي دیوایس‌هاي اندرویدی و آی او اسی نیز حمایت میکند. هم‌چنین حمایت از اپلیکیشن‌هاي بزرگی نظیر اسپاتیفای و گوگل مپس را نیز بر روی این ساعت شاهد هستیم. با این حال ساعت اخیر فیت بیت در بخش ردیابی تناسب اندام نیز فوق‌ العاده عمل کرده هست و با قیمت 300 دلار می تواند انتخاب خوبی برای خریداری باشد.