پارس ناز پورتال

راهنمای خرید دامن زنانه بلند مجلسی

راهنمای خرید دامن زنانه بلند مجلسی

خرید دامن زنانه بلند مجلسی

دامن بلند زنانه یک مدل دامن کلاسیک و قدیمی است که در کمد مادربزرگمان و حالا در کمد هر خانم شیک‌پوش و اخل مد روز، یافت می‌شود. این مدل دامن بلند شیک از بهار 98 وارد فشن ایران شد و در استایل کژوال و فرمال جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد.

 

فرقی نمی‌کند قد شما چقدر است، بلند هستید یا کوتاه، چاق هستید یا لاغر، دامن بلند مناسب هر خانمی است که می‌خواهد یک استایل کژوال یا رسمی متفاوت داشته باشد. با این حال ممکن است پیش از خرید دامن بلند، دچار تردید شوید و ندانید کدام مدل دامن مناسب شما است.

 

پارچه مناسب دامن بلند به مراسم یا شرایطی که می‌خواهید در آن شرکت کنید بستگی دارد. برای مثال در فصل تابستان می‌توانید از پارچه کتان و نخی خنک در رنگ‌های روشن استفاده کنید.دامن بلند نخی یکی از محبو‌ترین جنس دامن در این روزها است که معمولا در بافت علاوه بر نخ از الیاف دیگر نیز استفاده می‌شود و مانند گذشته نخ خالص در ساخت پارچه استفاده نمی‌شود.

 

پارچه‌های دیگری که در ساخت دامن بلند زنانه به کار می‌رود شامل تور، حریر، ابریشم، جین و … است که نوع پارچه به سلیقه و استایل شما بستگی دارد. همچنین می‌توانید در فصل زمستان از دامن پشمی یا کشمیر استفاده کنید یا زیر دامن‌تان جوراب شلواری یا ساپورت بپوشید.

 

به نظر بسیاری از استایلیست‌ها یا طراحان مد رنگ کفش شما باید با رنگ لباس یا کیف‌تان سِت باشد. در تابستان می‌توانید از صندل یا کفش پارچه‌ای تابستانه استفاده کنید و با خرید بوت یا نیم بوت زنانه شیک استایل خود را جذاب کنید.

 

1. دامن بلند پلیسه

راهنمای خرید دامن زنانه بلند مجلسی

دامن بلند پلیسه در میان محبوب‌ترین مدل‌های دامن قرار دارد که به سادگی وارد کمدهای خانم‌ها شد و احتمالا شما هم دوست دارید یکی از این دامن‌های بلند شیک خنک تابستانه را داشته باشید.معمولا کمر دامن پلیسه بلند کشی است و پلیسه عمودی باعث می‌شود که اندام شما بلندتر و باریک‌تر به نظر برسد.

 

شما می‌توانید دامن پلیسه را با کفش کتانی، آل‌استار، کفش تخت، صندل یا کفش پاشنه بلند بپوشید. همچنین می‌توانید از کیف‌های مینیمال دستی یا زنجیردار به منظور جذاب‌تر کردن استایل خود استفاده کنید.اگر به دامن پلیسه علاقه دارید، شما می‌توانید به همراه تاب‌ زنانه رنگی، تیشرت راه‌راه و کت جین آبی سِت کنید. یک کلاه حصیری یا فانتزی، استایل شما را خاطره‌انگیزتر از همیشه می‌کند.

 

2. دامن بلند گل‌دار

دامن بلند گل‌دار هیچ‌گاه از صنعت مد و فشن خارج نمی‌شود و همیشه در میان خانم‌ها محبوب است. اگر می‌خواهید یک استایل شیک و خاص داشته باشید، از ترکیب دامن ‌گل‌دار با لباس‌های متضاد مانند کت جین یا تیشرت نترسید. شاید تصور کنید دامن گل‌دار با هر مدل لباس اسپرتی سِت نشود، اما اگر می‌خواهید یک استایل متفاوت داشته باشید، تصورات قدیمی را فراموش کنید و از ایده‌های جدید دنیای مد و استایل بهره‌مند شوید.

 

در این صورت شما می‌توانید دامن گل‌دار بلند را با تاپ یا تیشرت‌ ساده و تک رنگ سِت کنید. یک صندل چرم قرمز یا قهوه‌ای جلوه زیبایی به شما می‌بخشد. همچنین دستبند‌های رنگی اکسسوری‌های جذابیت استایل شما را چندین برابر می‌کنند.

 

3. دامن بلند جین

راهنمای خرید دامن زنانه بلند مجلسی

اگر می‌خواهید یک استایل کژوال متفاوت داشته باشید، دامن بلند جین انتخاب ویژه‌ای است. دامن بلند جین زنانه را می‌توانید با تیشرت‌ طرح‌دار سِت کنید و یک استایل غیررسمی و کژوال داشته باشید.علاوه بر این شما می‌توانید این مدل دامن بلند را با یک بلوز حریر یا توری سِت کنید و استایل فرمال یا مجلسی داشته باشید. همچنین دامن جین بلند را می‌توانید با کفش پاشنه بلند، کتانی، صندل و بوت زنانه سِت کنید.

 

4. دامن بلند توری یا حریر

دامن بلند توری یا حریر مناسب مراسم‌های رسمی مانند نامزدی و مراسم عقد است و شک نکنید یک دامن توری بلند استایل مجلسی شما را به یاد ماندنی و متفاوت می‌کند.شما می‌توانید به جای مدل پیراهن مجلسی و پیراهن شب، یک دامن بلند حریر زنانه را با یک لباس مجلسی ترکیب کنید و استایل خود را خاص‌تر کنید.

 

انتخاب یک رنگ مناسب برای دامن بلند حریر، استایل شما را متمایز می‌کند. معمولا دامن بلند توری در رنگ‌های صورتی، شیری، مشکی، سفید، آبی، نباتی و… طرفدارن بیشتری در میان خانم‌ها دارد. معمولا این مدل دامن بلند را به همراه کفش پاشنه بلند می‌پوشند و یک کیف مینیمال مجلسی نیز استایل شما را شیک‌تر می‌کند.