پارس ناز پورتال

راه های اصلاح موی زیر بغل مردان

راه های اصلاح موی زیر بغل مردان

راه های اصلاح موی زیر بغل مردان 

چگونه موی زیر بغل را بزنیم تا جای آن صاف و با رنگ طبیعی باقی بماند؟ ما برای شما پیشنهادهای عالی داریم. این مطلب را دنبال کنید. می‌توانید موی زیر بغل را وقتی خشک هستند کوتاه کنید، اما توصیه می‌شود که از یک موبر ضدآب استفاده کنید و این کار را در حمام انجام دهید.

 

آماری که اخیرا از ۴۰۴۴ مرد به دست آمده نشان می‌دهد که ۶۸ درصد مردان موی زیربغل خود را تمیز می‌کنند،۵۲ درصد گفتند که این کار را برای زیبایی بدن انجام می‌دهند و ۱۶ درصد به دلایل ورزشی این کار را می‌کنند.از بین ۱۰ نفر، تنها یک نفر گفت که هرگز زیربغل خود را تمیز نمی‌کند.

 

پنج تا ده سال قبل، جواب به این سؤال بسیار متفاوت بود.یکی از عللی که این آمار از زنان گرفته نشد
این بود که بسیاری از آنان اغلب مواقع موی زیر بغل را آزاردهنده می‌دانند.باید گفت که زیر بغل شما غده‌های آپوکرین (غدد ترشح عرق در زیر پوست)متعددی دارد که باعث تولید عرق می‌شوند.این تعرق متشکل از استروئید، لیپید،

 

پروتئین و سایر مواد شیمیایی استکه می‌تواند اطلاعات و خصوصیات مربوط به بدن را انتقال دهد.به عنوان مثال اجداد و نیاکان شما موی زیر بغل خود را بلند می‌کردندتا به واسطه‌ی بوی آن، جفت خود را جذب کنند. اما امروزه این کار دیگر جواب نمی‌دهد.

 

نظافت موها وقتی مرطوب هستند
می‌توانید موها را وقتی خشک هستند کوتاه کنید،اما توصیه می‌شود که از یک موبر ضدآب استفاده کنیدو این کار را در حمام انجام دهید.آب داغ باعث نرمی پوست شده و خطر خشک شدن پوست یا خراش آن را کاهش می‌دهد.
اگر موی فر دارید، توصیه می‌شود

 

خیلی آهسته پیش رفته و به اندازه‌ی یک هشتمِ اینچ آن را کوتاه کنید.سعی کنید از محافظ شانه‌ی شماره ۱ استفاده کنید چرا که باعث می‌شود موهایتان نرم مانده و پوستتان اذیت نشود.بعد از تیغ زدن و اصلاح موها، از روغن‌های اصلاح بدون بو استفاده کنید.

 

(از این مسئله مطمئن شوید که از الکل ساخته نشده، چرا که پوست زیر بغل به آن حساس است).پیش از استفاده از اسپیری‌های ضدبو، دو تا سه دقیقه بعد از مالیدن روغن صبر کنید بعد اسپری بزنید.

 

webmd