پارس ناز پورتال

راه های موفقیت و اثربخشی در ویدیو مارکتینگ

راه های موفقیت و اثربخشی در ویدیو مارکتینگ

راه های موفقیت و اثربخشی در ویدیو مارکتینگ 

موفقیت در ویدیو مارکتینگ که این روزها تازه رونق گرفته هست نیازمند دقت به نکاتی هست که در این مقاله برایتان بیان کرده ایم. هر بار که تکنولوژی یا برنامه‌ي جدیدی شکل می گیرد, بازاریابان نخستین نفراتی میباشند که شروع به بهره گیری از آن‌ها میکنند. به همین دلیل, بازاریابان به طور دائمی به دنبال رقابت و جلب دقت مخاطبان‌شان میباشند.

 

در حال آماده, این تکنولوژی “کلیپ” هست که به دلیل بازگشت سرمایه‌ي زیادش مورد دقت بازاریابان بسیاری قرار گرفته هست.امروزه آستانه‌ي دقت مخاطبان بسیار کم شده هست. کلیپ برترین نوع محتوایی هست که می تواند سریعا دقت مخاطب را به خود جذب کند. گزارش ها نشان میدهد که نیمی از بازاریابان تصمیم گرفته‌‎اند در سال 2017 از پتانسیل بازاریابی ویدیویی بهره‌مند شوند.

 

ایده‌هاي تولید محتوای ویدیویی

شمار زیادی از بازاریابان می دانند که باید شروع به بهره گیری از بازاریابی ویدیویی کنند, اما آن‌ها نمی دانند چطور باید اینکار را انجام دهند؟ از کجا شروع کنند؟ و چه نوع ویدیوهایی بسازند. ما در ادامه چند ایده برای شروع تولید محتوای ویدیویی به شما توصیه میکنیم.

 

اگر تازه شروع به کار کرده اید:

همراه با تیم خود ویدیویی بسازید و به مشتریانی که به تازگی به شما اضافه شده‌اند, خوش‌آمد بگویید.ویدیویی از نسخه‎ي آزمایشی محصول خود بسازید.یک گیف متحرک از نحوه‌ي عملکرد یکی از ابزارها‌ي‌تان تهیه کنید.ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌اي از توصیفات مشتریان حقیقی و وفادارتان تهیه کنید.

 

اگر جزو کسب‌وکارهای متوسط هستید:

معرفی کوتاهی از شرکت, ماموریت و دیدگاه‌هاي آن
فرآوری فیلم‌هاي آموزشی در مورد محصول و خدمات‌تان
تولید ویدیوهایی راجع به مشتری و نحوه حل شدن دشوار او با خدمات شما

 

اگر کسب‌وکار حرفه‌اي دارید:

پست‌هاي وبلاگی خود را به کلیپ تبدیل کنید.
گفت و گو با اعضای کلیدی شرکت را فراموش نکنید.
یک نسخه‌ي نمایشی از محصول خود ایجاد کنید
ارائه‌هاي تخصصی از اعضای شرکت اکران کنید.

 

ایده‌هاي تولید ویدیوهای زنده

بهره گیری از لایو اینستاگرام یا توییتر برای نشان دادن رویدادهای مرتبط با صنعت‌تان که مدیران شرکت در آن‌ها حضور دارند.
گفت و گو زنده با یک تاثیرگذار یا رهبر فکری که در صنعت شما فعالیت دارد.
تولید کلیپ از اتفاقاتی که طی یک روز در شرکت شما رخ میدهد.
جلسات سئوال و جواب بین مشتریان و تیم شما.
ایده‌هایي خوشگل برای تولید محتوای ویدیویی

 

افزودن کلیپ به استراتژی بازاریابی‌تان

حال با خواندن این ایده‌ها ممکن هست ایده‌هاي بیشتری به ذهن‌تان خطور کند. اما این ایده‌ها را چطور باید بهره گیری کنید؟ چطور باید از آن‌ها برای بازاریابی بهره گیری کنید؟

 

بهره گیری از محتوای ویدیویی تولیدشده توسط کاربران

با این‌که بازاریابان برترین حکایت‌پردازان میباشند, اما گاهی مشتریان میتوانند حکایت‌هاي تاثیرگذارتری بگویند. مشتریان اغلب به حرف‌ها و گفته‌هاي سایر مشتریان اکثر اعتماد دارند, بنابراین بازاریابی نوین اکثر به سمت این نوع از محتواها حرکت می کند. با استراتژی‌هاي گوناگون مشتریان خود را به تولید محتوا برای خود تشویق کنید. حال این استراتژی می تواند مسابقه باشد و یا … .

 

حکایت مشتریان‌تان را بگویید

مشتریان شاد برترین حامی و حامی شما میباشند. شما میتوانید از حکایت‌هاي مشتریان‌ شاد‌تان برای تولید کلیپ بهره گیری کنید. بدین ترتیب, کاربران دیگر با دیدن‌ي این حکایت‌ها ترغیب میشوند تا به موفقیت‌هاي مشابهی دست پیدا کنند.

 

از مشتریان آنلاین خود برای دیدار‌هاي آفلاین دعوت کنید

جمع‌کردن مخاطبان آنلاین به یک حادثه فیزیکی کار ساده‌اي نیست, بنابراین باید از استراتژی‌هاي بسیار پیشرفته‌اي برای این‌کار بهره گیری کنید. سپس ویدیوهایی از این حادثه بگیرید و در شبکه‌هاي اجتماعی خود از آن بهره گیری کنید.

 

پشت صحنه کسب‌وکار خود را به اشتراک بگذارید

استوری‌هاي اینستاگرام برترین انتخاب برای به اشتراک‌گذاری پشت‌صحنه‌هاي کسب‌وکار شما میباشند. مردم علاقه‌مندند پشت‌صحنه‌ي کسب‌وکار شما را ببینند و به آن‌‌چه که رخ میدهد پی ببرند. شما میتوانید ایده‌هاي گوناگونی را به کار بگیرید و رابطه احساسی با مخاطبان خود برقرار کنید.ویدیوهای تعلیم محصول تهیه کنید

 

تحقیقات نشان می دهند که عکس هاي هزار برابر یک کلمه ارزش دارند, حال کلیپ می تواند ارزشی اکثر نیز داشته باشد. فیلم‎‌ها برای تعلیم برترین پلتفرم میباشند. ویدیوها به راحتی هضم میشوند و به راحتی میتوان آن‌ها را فهمید. میتوانید این ویدیوها را در وبلاگ و یا آپارات به اشتراک بگذارید.