پارس ناز پورتال

ربات تلگرام و استفاده از افکت prisma

ربات تلگرام و استفاده از افکت prisma

ربات تلگرام و استفاده از افکت prisma 

در این مطلب یک آموزش جالب تلگرامی برای شما داریم.با استفاده از ربات تلگرام شما می توانید به کلی افکت های جذاب دسترسی پیدا کنید. Prisma را به جرات می‌توان یکی از جالب‌ترین اپلیکیشن‌های تاریخ گوشی‌های موبایل دانست. ادیت‌هایی که خلق می‌کند کاملا شایسته‌ی عنوان “اثر هنری” است و عکس‌های ساده‌ی شما را طوری به طراحی‌های جذاب تبدیل می‌کند

 

که در اکثر مواقع باور این موضوع که نتیجه‌ی خروجی، کار دست یک نقاش نیست را بسیار دشوار می‌کند. این برنامه در ابتدا تنها برای گوشی‌های آیفون و سپس اندروید منتشر شده است که احتمالا در این مدت نمونه‌های آن را بارها و بارها در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام مشاهده کرده‌اید.

 

اما در این بین چند محدودیت آزاردهنده در رابطه با این برنامه وجود دارد. اولین مورد عدم وجود Prisma در گوشی‌های ویندوزموبایل و حتی در رایانه‌های شخصی است به طوری که برای استفاده از این اپلیکیشن و ویژگی‌های آن “باید” صاحب یک گوشی اندرویدی یا آیفون باشید.

 

دومین موضوع طولانی بودن زمان ادیت عکس‌ها به خصوص برای‌ای پی ایران است به طوری که برای برخی افکت‌ها باید حدود ۱ تا ۲ دقیقه منتظر بمانید تا نتیجه‌ی خروجی را مشاهده کنید که البته در نسخه‌ی جدید Prisma سعی شده است این تاخیرها به حداقل مقدار ممکن برسد اما همچنان سرعت آن ایده‌آل نیست.

 

سومین محدودیتی نیز که در Prisma وجود داشت پیغام شلوغی سرورهای این اپلیکیشن بود که از شما خواسته می‌شد لحظاتی بعد دوباره تلاش کنید یا به سراف افکت دیگری بروید. اما در این پست از زومیت قصد معرفی روشی را به شما داریم که تمامی محدودیت‌های گفته شده را از پیش روی شما برخواهد داشت.

ربات تلگرام و استفاده از افکت prisma

AIPrismaBot یک ربات تلگرامی است که مستقیما به Prisma متصل شده و می‌تواند تمام کارکرد‌های این برنامه را بدون آنکه اپلیکیشن آن در گوشی شما نصب باشد برای شما انجام دهد. این موضوع به این معنا خواهد بود که حتی کاربران ویندوزموبایل و کامپیوتر نیز به شرط دسترسی داشتن به تلگرام می‌توانند از Prisma و افکت‌های زیبای آن استفاده کنند.

 

این موضوع علاوه بر آنکه بار دیگر ارزش‌ها و استفاده‌های مفیدی که می‌توان از ربات‌های تلگرامی کرد را به رخ کشیده باعث شده است تا نتایج خروجی حتی از اپلیکیشن Prisma نیز سریع‌تر به شما تحویل داده شود ضمن آنکه دیگر اثری از ارور‌ها و پیام‌های خطای شلوغی سرور مشاهده نخواهید کرد.

 

برای دسترسی به این ربات کافیست تا به آدرس https://telegram.me/AIPrismaBot مراجعه کنید یا در محیط تلگرام آیدی @AIPrismaBot را ارسال کرده و روی آن کلیک کنید تا وارد محیط ربات Prisma شوید.

ربات تلگرام و استفاده از افکت prisma

بعد از ورود و لمس گزینه‌ی Start کد دستوری /filters به شما نمایش داده خواهد شد. با انتخاب یا ارسال این کد دستوری به ربات لیستی از افکت‌های موجود در اپلیکیشن Prisma به شما نمایش داده خواهد شد تا مورد دلخواه خود را انتخاب کنید. در این لیست تنها ۳ افکت از بین افکت‌های Prisma برای شما به نمایش در خواهد آمد

 

و در صورتی که تمایل به مشاهده‌ی مابقی افکت‌ها داشتید با لمس گزینه‌ی More می‌توانید ۳تا ۳تا افکت‌های دیگر را نیز بارگذاری کنید. پایین تصویر مربوط به هر افکت گزینه‌ای با عنوان Use Filter وجود دارد که با لمس آن می‌توانید افکت مورد نظر را به عنوان افکت پیش‌فرض این ربات استفاده کنید.

 

بعد از انتخاب افکت حال کافیست تا هرعکسی که دوست دارید را از طریق منوی تلگرام به این ربات ارسال کنید تا در عرض چند ثانیه نتیجه‌ی خروجی آن را دریافت کنید.

ربات تلگرام و استفاده از افکت prisma

دقت داشته باشید که عکس ارسالی شما به طور خودکار تبدیل به سایز مربع می‌شود بنابراین اگر قصد ارسال عکسی عریض یا واید را دارید بهتر است هنگام ارسال توسط ابزار Crop تلگرام آن را در سایز مربعی برش داده و سپس اقدام به ارسال آن کنید تا مانع از برش خودکار Prisma و خراب شدن احتمالی کادربندی عکس شوید.

 

از این پس هر عکسی که به این ربات ارسال کنید با افکت انتخاب شده ویرایش می‌شود. در صورتی که قصد استفاده از افکت جدیدی دارید مجددا دستور /filters را ارسال کنید تا به لیست افکت‌ها دسترسی پیدا کنید.

 

منبع : زومیت