پارس ناز پورتال

رزی هانتینگتون همسر جیسون استاتهام باردار شد

مجموعه : اخبار سینما
رزی هانتینگتون همسر جیسون استاتهام باردار شد

رزی هانتینگتون همسر جیسون استاتهام باردار شد 

جیسون استاتهام بازیگر معروف فیلم های اکشن به زودی پدر می شود و همسر وی این خبر را در اینستاگرام منتشر نموده است. یکی دیگر از زوج های سرشناس هالیوود به زودی پدر و مادر می شوند. رزی هانتینگتون با انتشار عکسی در اینستاگرام خود اعلام کرده است او و همسرش، جیسون استاتهام در انتظار تولد نخستین فرزندشان به سر می برند: «خیلی خوشحالم که بگویم من و جیسون منتظر تولد فرزندمان هستیم».
رزی هانتینگتون همسر جیسون استاتهام باردار شد

رزی در ابتدای سال میلادی جدید نیز در پست دیگری تلویحا به این موضوع اشاره کرده بود، جایی که نوشت «سال جدید، شروع جدید و چشم اندازهایی زیبا در این سال. برای همه آرزوی سالی خوب و خوش دارم». بعد از انتشار این عکس، یکی از طرفداران این مدل سرشناس بریتانیایی از وی پرسید که آیا در انتظار بچه به سر می برد و در ادامه بسیاری از فالوورها صراحتا از وی پرسیدند که آیا باردار است. جالب آن که واکنش رزی به این اظهارات، پاک کردن آنها بود!

 

هانتینگتون از همان ابتدای آشنایی اش با جیسون استاتهام، بازیگر سرشناس فیلم های اکشن در سال 2010 درباره تشکیل خانواده با رسانه ها صحبت می کرد: «تشکیل خانواده موضوعی است که مدت هاست به آن فکر می کنم، حالا چه در اینجا در آمریکا و چه در انگلیس. اما داستان همیشه به همین سادگی نیست. نمی دانم در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد. اما این راه برایم جذاب است. می دانید، هیچ چیزی هیچ وقت کامل نیست».

 

رزی 29 ساله که همیشه درباره بچه دار شدن جانب سکوت را برگزیده است، چندی پیش در مصاحبه ای با People ابراز داشت: «هر زوجی به این موضوع فکر می کند. همیشه فشار زیادی برای ازدواج وجود دارد. من واقعا به ازدواج ایمان دارم، اما خوشبختی برایم اولویت نخست محسوب می شود».رزی و جیسون در سال 2016 ازدواج کردند.
رزی هانتینگتون همسر جیسون استاتهام باردار شد

رزی آلیس هانتینگتون ویتلی، مدل و بازیگر انگلیسی متولد 18 آوریل 1987 (29 فروردین 1366) در پلایماوث در دیوون است. مادرش مربی ورزش و پدرش نقشه بردار مجاز دولت بود. خانواده پدری اش از اشراف بریتانیا محسوب می شوند و خانواده مادری اش از کلیمی های لهستانی مهاجر. پدربزرگ مادری وی جراح سرشناسی در ساسکس محسوب می شد.

 

رزی در جایی گفته است که در مدرسه به خاطر نام خانوادگی و ظاهرش مورد تمسخر سایر همکلاسی ها قرار می گرفت. رزی همچنین در فیلم های سینمایی «ترانسفورمز» و «مکس دیوانه» حضور یافته است.جیسون استاتهام، بازیگر انگلیسی متولد 26 جولای 1967 (4 مرداد 1346) در شایر بروک در دربی شایر است.  به گزارش پارس ناز مادرش هنرمند و پدرش خواننده ای گمنام و فروشنده خرد بود. او از سنین پایین به فوتبال و در ادامه اتوموبیل رانی علاقه بسیاری پیدا کرد.

 

در همین محیط های ورزشی بود که پای وی به عنوان یک مدل لباس های ورزشی به این حیطه کشیده شد و در ادامه سر از سینما درآورد.طی دو دهه اخیر جیسون مبدل به یکی از سرشناس ترین ستاره های سینمای اکشن شده و نام او، تضمین کننده فروش بالای یک فیلم است. از جمله فیلم های او می توان به «ترانسپورتر»، «لندن»،

 

«اغتشاش»، «پلنگ صورتی»، «به نام پادشاه»، «مکانیک»، «نخبگان قاتل»، «سریع و خشمگین 6»، «سریع و خشمگین 7»، «جاسوس» و «مکانیک: بازگشت» اشاره کرد.