پارس ناز پورتال

روشن کردن رنگ نوک سینه زنان به صورتی و قرمز

مجموعه : بهداشت زنان
روشن کردن رنگ نوک سینه زنان به صورتی و قرمز

روشن کردن رنگ نوک سینه زنان به صورتی و قرمز 

همه زنان علاقه دارند که رنگ نوک سینه همچنین واژن آن ها به صورتی و قرمزی گرایش داشته باشد. اما باید بگوییم که این رنگ به خیلی از چیزها مربوط است. احتمالا خیلی از خانم ها به مرور زمان متوجه تغییر رنگ نوک سینه خود می شوند در زنجفیل با چند درمان خانگی برای روشن کردن نوک سینه زنان آشنا شوید تا همیشه از بدن خود لذت ببرید

 

رنگ نوک سینه زنان بر اساس رنگ پوست متفاوت است که به ویژگی های ژنتیکی زنان و ویژگی های زنانه آنها بستگی دارد. هر چند سلیقه خانم ها برای رنگ نوک سینه اشان متفاوت است اما در کل رنگ نوک سینه به دلایل زیر به مرور زمان تغییر می‌کند.

 

قاعدگی زنان

بالا رفتن سن

حاملگی و شیر دهی

ساییده شدن پوست سینه

بلوغ

مصرف برخی داروها و عوارض آنها

 

اما برای زنانی که شوهرانشان نوک سینه تیره تر دوست دارند این مسئله اهمیتی ندارد و خیلی از مردها هستند که سلیقه اشان اینگونه است. اما برای خانوم هایی که به هر دلیلی می‌خواهند نوک سینه روشن و صورتی رنگ داشته باشند ما چند درمان خانگی جالب و مفید که بسیار موثرتر از خیلی کرم های روشن کننده می‌توانند عمل کنند. فقط کافیست نگاهی به آشپزخانه خود بکنید.

 

با استفاده از ویتامین C و عصاره توت و اسید لاکتیک، می‌توانید به راحتی نوک سینه را روشن کنید. این مواد طبیعی برای روشن کردن اطراف نوک سینه و نوک آن بسیار مفید است هر چیزی که دارای ویتامین Cرا می‌توانید برای ماساژ نوک سینه استفاده کنید مانند گوجه فرنگی، لیمو ترش و گریپ فروت.

 

آربوتین هم یک درمان خوب برای حذف تیرگی نوک سینه است. آربوتین با از بین بردن تیروزیناز و تولید ملانین تیرگی را از بین می‌برد.

 

اما اینکه این مواد را چطور در آشپزخانه خود بیابید اصلا کار سختی نیست:

پرتغال، خیار، آواکادو، عسل و شیر موادی هستند که می‌توانید نوک سینه را روشن کنید. کافیست نوک سینه را با لیمو ترش پرتغال و خیار ماساژ دهید. یادتان باشد اگر باعث سوزش شدید شد دیگر این کار را نکنید چون ممکن است حساسیت داشته باشید.

 

یک راه دیگر از قرار زیر است

یک قاشق پودر شیر خشک را با یک قاشق عسل و یک قاشق لیمو ترش و نصف قاشق روغن بادام مخلوط کنید آن را روی نوک سینه و اطرافش بگذارید و ۱۵ دقیقه صبر کنید.

 

یکی دیگر از درمان های خانگی تیرگی نوک سینه هم از قرار زیر است:

پودر جو دوسر را با کشک و آب گوجه فرنگی مخلوط کنید و خمیر به دست آمده را به مدت ۱۵ دقیقه روی نوک سینه و اطرافش قرار دهید. این درمان ها را مدام تکرار کنید تا نتیجه دلخواهتان را بگیرید.

 

پودر شیرین بیان برای رفع تیرگی پوست

عصاره ریشه شیرین بیان هم یک درمان خانگی مفید برای سفید کردن نوک سینه است. این عصاره برای رفع تیرگی نوک سینه و حتی آلت تناسلی بسیار استفاده می شود و در کرم های روشن کننده بسیار به کار می‌رود. می توانید پودر ریشه شیرین بیان را از مغازه ها خریداری کنید و ۴ قاشق پر پودر شیرین بیان رادر ۱۵۰ میلی لیتر آب به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید

 

و بعد آن را با آب لیمو ترش مخلوط کنید تا نتیجه بهتری بگیرید و روی مناطق تیره بدن و نوک سینه بمالید. مطمئن باشید بعد از مدتی به نتیجه دلخواه می‌رسید.

 

ماساژ نوک سینه با آلوئه ورا هم راه حل دیگری است که برای خیلی ها نتیجه بخش بوده است..لازم نیست هزینه های گزاف خرید کرم ها و لوسیون های روشن کننده بدهید مطمئن باشید که با درمان های خانگی می توانید نتیجه بهتر و بدون عوارضی بگیرید. نکته اساسی این است که شما به هیچ وجه نمی‌توانید

 

رنگ پوست طبیعی خود را تغییر دهید فقط می توانید تغییر رنگی که روی پوست ایجاد شده را روشن کنید که به هر دلیلی رنگ نو ک سینه ممکن است تغییر کند که قبلا به آن اشاره کرده ایم. بنابراین به رنگ پوست بدن خود دقت کنید و رنگ بدن خود را بپذیرید .

 

یادتان باشد درمان های خانگی را باید ادامه دهید تا نتیجه بگیرید ما در زنجفیل بیش از هر چیزی به شما توصیه میکنیم که صبور باشید تا درمان های خانگی تاثیر خود را بکنند. اما استفاده بیش از حد بیشتر از روزی یک نهایت دو بار ممکن نتیجه عکس بدهد. نکته دیگر اینکه ممکن است بدنتان به این مواد حساسیت داشته باشد

 

بنابراین قبل از اینکه آن را امتحان کنید به میزان خیلی کم روی پوست بمالید تا اگر بدن عکس العمل نشان داد با میزان کم مواد آسیب جدی نبینید.