پارس ناز پورتال

روش بزرگ کردن باسن بدون نیاز به ایمپلنت و ورزش

روش بزرگ کردن باسن بدون نیاز به ایمپلنت و ورزش

روش بزرگ کردن باسن بدون نیاز به ایمپلنت و ورزش

 

باسن یکی از عضلات بزرگ و مهم در میان دیگر عضلات ماست. و داشتن باسنی با اندازه‌ی مناسب هم بخشی از تناسب اندام است که باید به آن برسیم. اگر احساس می‌کنید باسنتان کوچک است یا از به نمایش در آمدن شلوارهای آویزانتان خسته شده‌اید، یا حتی وقتی به استخر می‌روید خجالت می‌کشید، با پارسناز همراه باشید تا راه آسانی برای بزرگ کردن باسن بیابید

 

حرف زدن در موردش آسان است، اما به حقیقت پیوستنش سخت، اینطور نیست؟ اگرچه ممکن است برای ورزش کردن و بدست آوردن باسنی بزرگتر انگیزه داشته باشید، اما گاهی اوقات زمان می‌تواند کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم را محدود کند. خبر خوب اینکه، تغییر عادات روزانه‌تان می‌تواند به شما کمک کند که به باسن بزرگتری دست پیدا کنید.

 

قدم اول

 

هنگام نشستن روی صندلی، عضلات سرینی (باسن) تان را سفت کنید. دو ثانیه در این حالت بمانید. این کار را چند بار در روز تکرار کنید.

روش بزرگ کردن باسن بدون نیاز به ایمپلنت و ورزش

قدم دوم

 

هر بار که باید چیزی از زمین بردارید، بجای اینکه از باسن به جلو خم شوید، روی زمین چمباتمه بزنید. هنگام چمباتمه زدن و هنگام بلند شدن، باسنتان را سفت کنید.

 

قدم سوم

 

بجای آسانسور از پله‌ها استفاده کنید. هنگام بالا رفتن از پله‌ها در هر بار، ۲ پله را باهم بالا بروید یا هر چند پله‌ای که لازم است تا پای جلویی تان ۹۰درجه خم شود را با هم طی کنید. البته با احتیاط! از پله‌ها به آرامی‌بالا بروید و هنگام بالا رفتن باسن‌تان را سفت کنید.

 

قدم چهارم

 

با بچه‌هایتان روی ترامپلاین یا روی زمین بپر بپر کنید! تا جایی که می‌توانید بالا بپرید و در حالت چمباتمه (اسکات) فرود بیایید.

 

قدم پنجم

 

بلند شوید و باسن‌تان را تمرین دهید. هر بار که از حالت نشسته بلند می‌شوید، بازوهایتان را از روی سینه عبور داده و دست‌ها را روی شانه‌ها بگذارید. پشت‌تان را صاف نگه دارید. به آرامی‌ بلند شوید و در حالیکه بلند می‌شوید باسن‌تان را سفت کنید. همچنین همیشه به همین روش بنشینید.

 

قدم ششم

 

هنگامیکه با تلفن صحبت می‌کنید یا منتظر یک ایمیل هستید، حرکات لانژ و اسکات انجام دهید. بی کار ننشینید!

 

 

مطالب مرتبط:

حرکات نرمشی برای سفت کردن ران و باسن 

باسن تقلبی خواهر عروس در جشن شاهزاده +عکس

چگونگی آب کردن چربی باسن

اگر دارای کمر باریک و باسن بزرگی هستید