پارس ناز پورتال

روش تهیه دستمال مرطوب آرایشی در منزل

روش تهیه دستمال مرطوب آرایشی در منزل

روش تهیه دستمال مرطوب آرایشی در منزل 

مطمئنا بهره گیری از یک دستمال آرایشی مرطوب میتواند بسیار برای خانم ها خوب واقع گردد که به آب دسترسی ندارند. ما آموزش درست کردن دستمال مرطوب در منزل را در ادامه آورده ایم. دستمال مرطوب آرایشی یکی از لوازم ضروری هست که هر خانمی روی میز لوازم آرایش اش باید داشته باشد. به جای خرید دستمال مرطوب حاضری می توانید درمنزل با لوازمی که در اختیار دارید دستمال مرطوب خانگی درست کنید.

 

آموزش درست کردن دستمال مرطوب آرایشی
دیگر همه ي‌ ما میدانیم که دستمال‌هاي پاک کننده‌ آرایش چقدر می توانند زندگی ما را نجات دهند! شما یک شب طولانی را پشت سر گذاشته اید و خسته و کوفته روی تختتان غلطیده‌اید، و ناگهان یادتان می آید فراموش کرده‌اید صورتتان را بشویید!

 

شاید نادیده گرفتن محلول پاک کننده‌ آرایش و بهره گیری از یک دستمال پاک کننده، تقلب بنظر برسد، اما اینجور نیست! دستمال ها نجات دهنده‌اند. اما هیچوقت ارزش انها را درک نکرده‌ایم تا یک بسته‌ یدکی از انها را درون کیف باشگاهمان قرار دهیم. اما دستمال‌هاي پاک کننده هم مانند هر محصول دیگری اشکالاتی هم دارند؛ مثلا چون بهره گیری از آن ها خیلی راحت هست سریع تمام میشوند، بهمین علت مقرون به صرفه نیستند.

 

خوشبختانه ما یک دستورالعمل تولید دستمال پاک کننده آرایش داریم که در زمان و هزینه برای شما صرفه جویی خواهد کرد. برترین قسمتش این هست که فرمول ساختش به آسانی قابل تنظیم هست. شما هنوز می توانید از دستمال‌هاي پاک کننده آرایش موجود در بازار بهره گیری کنید یا این که پاک کننده‌اي که اخیرا ما عاشقش شده ایم را امتحان کنید: روغن نارگیل!

 

چیزهایی که برای درست کردن دستمال مرطوب آرایشی احتیاج دارید

کاسه ي مایکروویو
آب تصفیه شده
روغن نارگیل
شوینده‌ي کودک، انواع بدون اشک
ظرفی که درش به خوبی کیپ شود
یک رول دستمال کاغذی « دستمال توالت »
چاقو

 

مراحل درست کردن دستمال مرطوب آرایشی
_ 2 فنجان آب تصفیه شده، 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل، و به اندازه یک بند انگشت شامپو بچه را درون کاسه‌ي مایکروویو مخلوط کنید. به مدت چند ثانیه ظرف را درون مایکروویو گرم کنید و بخوبی تکانش دهید. حالا آماده‌ بخش بعدی هستید.

 

_ اضافی دستمال کاغذی را با دقت به اندازه ظرف نگهدارنده‌تان، ببرید.

 

_ رول دستمال را درون ظرف گذاشته و محلول پاک کننده‌ آرایشتان را روی آن بریزید.

 

_ درب ظرف را ببندید و اجازه دهید تا دستمال به خوبی خیس بخورد. پنج دقیقه صبر کنید سپس ظرف را وارونه کرده و مقوای وسط رول دستمال را در بیاورید.

 

_ در آخر یک X کوچک روی درب ظرفتان ببرید تا دستمال را از آنجا بیرون بکشید

 

نکته : اگر میخواهید دستمال را در چمدان مسافرتی یا ساک باشگاهتان حمل کنید، چند برگ از دستمال را خارج کرده و آنرا درون ظرف درب داری که قابلیت تخلیه‌ي هوا دارد نگهدارید. بدین ترتیب چند روزی برایتان قابل بهره گیری خواهد بود.