پارس ناز پورتال

روش تهیه پاستای چیز برگر خوشمزه

مجموعه : آموزش آشپزی
روش تهیه پاستای چیز برگر خوشمزه

روش تهیه پاستای چیز برگر خوشمزه 

پاستای چیز برگر غذای عالی و خوشمزه است که مهمانی از کشور ایتالیا در خانه های ما می شود و می توانیم آن را نوش جان کنیم. پاستای چیزبرگر پاستایی خوشمزه و جدید است که تنها در نیم ساعت آماده می شود. بعلاوه کل مراحل پخت در یک ماهیتابه انجام می شود و طرز تهیه بسیار آسانی دارد.این پاستای خوشمزه را تهیه کنید و از طعم لذیذ و پنیری آن لذت ببرید.

 

مواد لازم:

روغن زیتون بکر 1 قاشق غذاخوری
گوشت چرخکرده 450 گرم
پیاز خرد شده 1 عدد
سیر رنده یا ریزی خرد شده 3 حبه
رب گوجه فرنگی 200 گرم
ماکارونی فرمی (آرنجی) 900 گرم
پنیر چدار رنده شده 2 فنجان
گوجه کوچک برای تزیین 1 عدد
پیازچه مقداری برای تزیین
آب گوشت(اختیاری) 1 فنجان
آب 1 فنجان
کچاپ 1/4 فنجان
سس خردل 1 قاشق غذاخوری
روش تهیه پاستای چیز برگر خوشمزهطرز تهیه:
1-یک قاشق روغن زیتون را داخل ماهیتابه بزرگی بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید. گوشت چرخکرده، سیر و پیاز خرد شده را اضافه کنید. حدود 5-6 دقیقه گوشت را تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند و سرخ شود. با پشت قاشق گوشت را خرد کنید تا بهم نچسبد.

 

2-رب گوجه فرنگی، عصاره گوشت، آب، کچاپ، خردل و ماکارونی فرمی ( مدل آرنجی) را اضافه کنید و با مواد خوب ترکیب کنید. به میزان دلخواه کمی نمک و فلفل اضافه کنید. سپس در ماهیتابه را بگذارید و اجازه دهید پاستا حدود 15 دقیقه بپزد.

 

3-پس از این مدت در قابلمه را بردارید و چند دقیقه پاستا را هم بزنید تا اگر هنوز سس حالت آبکی و شل دارد جذب و تبخیر شود. 2 فنجان پنیر چدار به پاستا اضافه کنید.

 

4-پاستای چیزبرگر را در ظرف مناسب بکشید. روی پاستا را می توانید با یک عدد گوجه خرد شده و کمی پیازچه خرد تزیین کنید. این پاستای خوشمزه را بلافاصله بصورت گرم سرو کنید.

 

نکته:
می توانید بجای رب از همان مقدار گوجه خرد شده نیز استفاده کنید.