پارس ناز پورتال

روش هایی برای تمیز لاک زدن روی ناخن

روش هایی برای تمیز لاک زدن روی ناخن

روش هایی برای تمیز لاک زدن روی ناخن 

لاک ناخن یکی از اجزای اصلی لوازم آرایشی است که در ظاهر اول شما را به دیگران نشان میدهد و جلوی چشم است. قطعا لاک زدن یکی از شیوه های لذت بخش و سریع برای بهبود خلق و خوی فرد بشمار می آید. اما اکثر بانوان از زدن لاک متنفر هستند زیرا با شکستگی و پوست های کناره ناخن مواجه می شوند که لاک زدن به شیوه ای منظم را برای آنها دشوار می کند.

 

نگران نباشید این مقاله را دنبال کنید تا متوجه شوید که چگونه لاک بزنید که ماندگاری طولانی داشته و زیبا و منظم بنظر برسد.

 

ـ دست خود را در آب غوطه ور کنید : برای نرم کردن پوست های کناره ناخن ، انگشتان خود را برای مدت زمان ۱ الی ۲ دقیقه در آب گرم قرار دهید.

 

ـ کندن پوست های اضافه : با استفاده از انبر مخصوص این کار پوست های کناره ناخن را بکنید و همچنین قبل از شروع بهتر است به ناخن هایتان شکل دهید.

 

ـ استفاده از پوشش پایه : برای اینکه لاک ناخن شما ماندگاری بیشتری داشته باشد از یک لاک پایه ( نظیر برق ناخن ) استفاده کنید. سعی کنید تمام سطح ناخن را پوشش دهید.

 

ـ رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید : رنگ لاک مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس از چپ به راست آن را بر روی ناخن هایتان بکشید و بمدت ۴ الی ۵ دقیقه زمان بدهید تا خشک شود.

 

ـ دست خود را در آب و صابون غوطه ور کنید : هنگامیکه لاک ناخن شما خشک شد ، مقداری آب و صابون در کاسه ای کوچک درست کنید و دست خود را بمدت چند دقیقه درون آن قرار دهید. حال لاک هایی را که به کناره ناخن ها مالیده اید با برس پاک کنید. چند دقیقه دیگر اجازه دهید در آب و صابون بماند ، اکنون ناخن های زیبایی دارید.