پارس ناز پورتال

روش هایی برای ورزش داخل خودرو

روش هایی برای ورزش داخل خودرو

روش هایی برای ورزش داخل خودرو 

در ترافیک هستید یا پشت چراغ قرمز متوقف هستید,شما بهترین استفاده را از وقت کنید و به بدن خود کمی ورزش بدهید. طبق آخرین آمار، آمریکایی‌ها هر روز تقریبا یک ساعت در اتومبیل هستند. تصور کنید اگر همین اندازه در روز ورزش کنیم چقدر متناسب خواهیم بود. البته شما نمی‌توانید پشت فرمان تمرینات کاردیو را انجام دهید،

 

اما چند تمرین ساده وجود دارد که می‌توانید هنگام توقف پشت چراغ‌قرمز یا در ترافیک، با انجام‌شان از استرس کم کرده و عضلات‌تان را تقویت کنید:

 

فشار مشت‌ها
برای انجام این تمرین تقویتی، هر دو دوست را مشت کرده و آنها را جلوی قفسه سینه به همدیگر بچسبانید، در حالی‌که آرنج‌ها به سمت بیرون هستند. مشت‌ها را به هم فشار دهید. تا پنج بشمارید، شل کنید و دوباره تکرار نمایید.

 

کشیدن دست‌ها
برای انجام یک حرکت تقویت کننده دیگر، انگشتان هردو دست را حلقه کرده و دو دست را جلوی سینه به هم قلاب کنید. انگشت‌های‌تان را قفل شده نگه دارید، جوری فشار وارد کنید که انگار می‌خواهید دو دست را ازهم‌دیگر جدا کنید.

 

کشش گردن
شانه‌های‌تان را شل کنید. سپس به آرامی سرتان را به سمت شانه چپ کج کنید، درحالت کشش نگه دارید. سپس برای سمت راست هم تکرار کنید. مدنظرتان باشد که حرکت گردن به طرفین در این حرکت باید به آرامی باشد.

 

کشش قفسه سینه
بازوهای‌تان را بالا بیاورید درحالی‌که کف دست‌های‌تان به سمت جلو باشد، تا جایی بازوهای‌تان را بالا بکشید که درتراز افقی قرار بگیرند. آرنج‌ها را به عقب بکشید تا قفسه سینه و استخوان کتف کشیده شوند.