پارس ناز پورتال

روش های جذب سرمایه گذاران به سمت شرکتتان

روش های جذب سرمایه گذاران به سمت شرکتتان

روش های جذب سرمایه گذاران به سمت شرکتتان 

یک شرکت حتما احتیاج به سرمایه گذار برای انجام کارهای مورد نیاز دارد، اما سرمایه گذاران باید اطمینان داشته باشند که به سود خواهند رسید. اگر پول مشکلات خاص کسب و کارتان را حل میکند یا باعث پیشرفت سریع تر شرکت تان می‌شود، وقت آن رسیده که تصمیم بگیرید آیا افزایش سرمایه راه حل شماست.

 

با اینکه افزایش سرمایه کار سریع و آسانی نیست اما میتوانند همانند اهرمی شرکت شما را به بحبوحه برساند. اگر مطمئن هستید که اینکار به نفع شرکت تان هست، ما 10 راهکار به شما ارائه می‌دهیم که شرکت تان را برای سرمایه گذاران خوشگل تر کند.

 

1. از متخصصان زیادی در شرکت تان بهره گیری کنید

همه ي وقت بهره گیری از افراد متخصص یک توصیه قابل اطمینان هست. در این مورد شما باید از یک تیم مشاوره که از افراد ماهری تشکیل شده بهره گیری کنید. اینکار به سرمایه گذاران نشان می‌دهد که شما می‌دانید از همۀ چیز آگاهی ندارید و از افراد متخصص در این اساس بهره گیری میکنید تا به نتیجه مناسب برسید.

 

2. مشکل تان را بشناسید

مطمئن شوید که مشکل تان را بهتر از راه حلی که ارائه کرده اید می شناسید. این نشان می‌دهد که شما نگرش درستی به بازار مورد نظرتان دارید و حتی اگر برای نخستین بار راه حل تان نتیجه اي نداد شما آن قدر تلاش میکنید تا پیروز شوید.

 

3. قاطع باشید

مدیری که قادر به تصمیم گیری نیست، سرمایه گذاران را از شرکت دور میکند. در تصمیم گیری ها قاطع باشید و اجازه دهید تصمیمات تان تاثیرگذاری خود را نشان دهند. به قول مشهور: «در گرفتن تصمیم سریع باشید، نه در تغییر دادنش!»

 

4. رقیبان تان را بشناسید

شما باید رقیبان و راهکارهای شان را بشناسید و مطمئن شوید که راهکارهای شما بهتر و متفاوت تر هست. هیچ صنعتی برنده یا بازنده مطلق ندارد و بیشتر شرکت ها میتوانند با هم پیشرفت کنند.

 

5. موقعیت مناسبی در بازار جهانی پیدا کنید

یک جایگاه مشخص و همیشگی در بازار جهانی پیدا کنید و سعی کنید برترین باشید. شما میتوانید در دسترس ترین یا منحصر به فردترین شرکت موجود در اساس شغلی خود باشید. راه هاي زیادی برای اینکار وجود دارد. یکی را انتخاب کنید و مطمئن شوید جایگاه مناسب خود را پیدا کرده اید و این جایگاه منحصرا متعلق به شماست.

 

6. معیارهای خود را ارزیابی کنید

معیارها و استانداردهای کلیدی خود را بشناسید و در جلسات با سرمایه گذاران مطرح کنید. زیرا وقتی از کسی تقاضای پول می‌کنید باید معیارها و نظرات شما را بداند تا بتواند به شما اطمینان کند.

 

7. برای موفقیت هاي بزرگ برنامه ریزی کنید

مطمئن شوید فقط بر روی مسائلی تمرکز می‌کنید که بیشترین و برترین نتیجه را دربر دارد. اگر یک ویژگی مشخص 80 درصد مشتری هاي شما را هیجان زده می‌کند، پس دست به کار شوید و نهایت تلاش تان را بکنید. اگر روی پروژه اي کار می‌کنید که به نظر می‌رسد برای مشتری ها اهمیتی ندارد، تجدید نظر کنید و راه دیگری را انتخاب کنید. از همۀ مهم تر شما باید بدانید چرا این چیزها بیشترین تاثیر را دارد. کاری کنید که سرمایه گذاران شما نیز این موضوع را بفهمند.

 

8. در دسترس باشید

اگر کسی بخواهد روی شرکت تان سرمایه گذاری کند باید بتواند هنگام جستجو شما را پیدا کند. وب سایت جذابی طراحی کنید و در آ« راه هاي ارتباطی را مشخص کنید. باید از همه ي شبکه هاي مجازی بهره گیری کنید تا مطمئن شوید که دیده میشوید. در همه ي پروفایل هاي عمومی خود، کادر کاری، محصولات و فناوری هاي خود را مشخص کنید و ویژگی هاي منحصر به فردشان را برشمارید.

 

9. به روز باشید

 به گزارش پارس ناز شما باید تا جایی که ممکن هست درمورد صنعت و بازار کارتان اطلاعات داشته باشید. اگر می‌خواهید برنامه جدیدی طراحی کنید، حتما یک دوره آنلاین طراحی برنامه را بگذرانید و اگر میخواهید محصولات تان را گسترش دهید، با کاربران تان صحبت کنید

 

و نظرات شان را جویا شوید. شما باید جدید ترین گرایش ها را بشناسید و بدانید اوضاع صنعت چگونه هست. همین طور باید بتوانید هوشمندانه حدس بزنید کدام محصول در کجا برترین فروش را دارد.

 

10. در مرکز دقت باشید

شما و شرکت تان باید همۀ وقت} یکی از گزینش هاي سرمایه گذاران باشید. هر جایی که آن ها چیزی را مطالعه میکنند، اسم شما باید آمده باشد. با این هدف شما می‌توانید مطلب اي درمورد شرکت تان منتشر کنید. باید کاری کنید که سرمایه گذاران همۀ جا شاهد مردمی باشند که درمورد شرکت تان و مشکلاتی که حل می‌کند، صحبت می‌کنند.