پارس ناز پورتال

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

مجموعه : حذف شده است
بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان 

زود انزالی و درمان آن، این کیبورد روزانه هزاران بار در موتورهای جست و جوگر سرچ می شود. روشهای زیادی برای درمان زود انزالی در فضای مجازی ارائه شده اند اما بازهم هر روز روشهای جدیدتری معرفی می شوند. روشهای درمانی بـه وسیله داروهای گوناگون وجود دارند اما باید این نکته را هم درنظر بگیریم کـه اگر دارو را قطع کنیم مشکل مـا باز خواهد گشت و یا خیر.

 

امروز دلایل زود انزالی در مردان را بررسی می کنیم و سپس روش هایي را معرفی می کنیم کـه تا حد زیادی این مشکل را رفع می کنند اما روشهای امروز کـه بدون دارو هستند، نیاز بـه زمان و حوصله دارند و انتظار نداشته باشید کـه یک یا دو روزه مشکل زود انزالی کـه 30 درصد مردان بـه آن دچار هستند از بین برود، در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

بهترین روشهای درمان زود انزالی بدون دارو 

 

بهتر اسـت ابتدا افسانه‌هایي درباره زودانزالی و رابطه جنسی را مرور کرده و سپس بـه سراغ جزئیات برویم. تعداد زیادی از مردان درباره مدت‌زمان رابطه جنسی و طول آلت جنسی خودشان و هم چنین نحوه بـه ارگاسم رساندن زنان سوالاتی دارند کـه تا کنون پاسخ صریحی برای آن‌ها نیافته‌اند. در اینبخش بـه عده اي از این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

 

رابطه جنسی طولانی = رابطه جنسی خوب

اغلب افراد تصور می کنند کـه رابطه جنسی طولانی‌مدت بـه معنای کیفیت خوب آن اسـت. بااین‌حال زنان و مردان با هم فرق میکنند. اغلب زنان ۱۰ الی ۲۰ دقیقه رابطه جنسی با احساس و داغ را ترجیح می دهند. درحالی‌کـه مردان تصور می کنند برای داشتن یک رابطه جنسی خوب و راضی کردن همسرشان باید ساعت‌ها رابطه جنسی داشته باشند.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

اما این اغلب اشتباه اسـت. زنان درباره احساسات خود خیال‌پردازی میکنند. شاید برای یک زن یک رابطه جنسی دودقیقه‌اي در وان حمام یا پشت اتومبیل جالب‌تر باشد. فراموش نکنید کـه باید خوب عشق‌بازی کنید. شاید چند دقیقه «حدود ۸ تا ۱۲ دقیقه» رابطه جنسی عاشقانه بهتر از ۲ ساعت رابطه جنسی بی‌وقفه اما بی‌احساس باشد.

 

اندازه آلت جنسی = رضایت زن

بهتر اسـت نگرانی درباره اندازه آلت جنسی خودرا کنار بگذارید زیرا اندازه آن برای زنان مهم نیست. یکی از تحقیقات انجام‌شده درسال ۲۰۱۲ نشان داد کـه بیش از ۶۰ درصد زنان بـه اندازه آلت جنسی همسرشان اهمیت نمیدهند. هم چنین میانگین متوسط اندازه آلت جنسی از انچه مردان تصور میکنند کمتر اسـت. تحقیقی کـه درسال ۲۰۱۳ انجام شد نشان داد کـه میانگین متوسط آلت جنسی حدود ۱۴ سانتی‌متر اسـت.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

تحقیق دیگر نشان داد کـه اگر از زنان بخواهید آلت جنسی ۱۰ تا ۲۱ سانتی‌متری را انتخاب کنند آن‌ها طبق معمولً ۱۶,۵ را می‌ پسندند. هم چنین اگر درباره خصوصیات یک معشوق خوب سؤال کنید زنان هرگز از اندازه آلت جنسی حرفی بـه میان نمی‌آورند. آن‌ها بهترین رابطه جنسی زندگی‌شان را رابطه‌اي کـه عاشقانه بود می دانند.

 

برای اینکه یک زن به ارگاسم برسد باید دخول داشته باشد

همه ی انسان‌ها رابطه جنسی را دوست دارند. زنان هم بـه اندازه مردان. بااین‌حال نگاه زنان و مردان بـه رابطه جنسی متفاوت اسـت. مردان دوست دارند در هر رابطه جنسی بـه ارگاسم برسند. زنان هم همین را میخواهند اما مشکل اینجاست کـه حدود ۳۰% زنان نمی توانند بـه ارگاسم برسند. بدتر این کـه ۸۰% زنان هرگز بـه ارگاسم واژینال دست نمییابند. بـه این معنا کـه از هر ۵ زن یکی ازآن‌ها از طریق دخول بـه ارگاسم می رسند.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

این اصلاً خوب نیست. بنابر این چراباید مردان تا بـه این اندازه نگران دخول باشند؟ بنابر این می توانید بـه شیوه‌هاي مختلف همسرتان رابه ارگاسم برسانید، پیش از دخول، حین دخول و یا بعدازآن. حتی می توانید از طریق رابطه دهانی هم همسر خود رابه ارگاسم برسانید.

 

زنان به اندازه مردان رابطه جنسی را دوست ندارند

این باور اشتباه اسـت زیرا زنان هم بـه اندازه مردان رابطه جنسی را دوست دارند. زنان هم بـه اندازه مردان درباره رابطه جنسی خیال‌پردازی میکنند. آن‌ها فقط یاد گرفته‌اند کـه درباره نیازهای جنسی خود حرف نزنند. اگر تصور میکنید یک زن خیلی معصوم اسـت و امکان دارد خیال‌پردازی‌هاي جنسی نداشته باشد سخت در اشتباه هستید! اما زنان بـه شکل متفاوتی از مردان تحریک می شوند. آنچه مردان را تحریک میکند با آنچه کـه زنان را تحریک میکند متفاوت اسـت.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

شاید مردان با دیدن یک زن خوش‌هیکل تحریک شوند اما زنان این‌طور نیستند. در گذشته حتی علم هم مردان را از نظر جنسی فعال‌تر از زنان میدانست. درحالی‌کـه این باور اشتباه بود. مشخص شده کـه زنان در نظرسنجی‌ها بیشتر از مردان دروغ میگویند. آن‌ها بـه‌جای این کـه صادق باشند آنچه راکه باید بگویند بـه زبان می‌آورند.

 

دلایل زود انزالی تماشای بیش‌ از حد فیلم‌ های پورن

تحقیقات نشان داده کـه تماشای فیلم‌هاي پورن بر هورمون دوپامین کـه مسئول بازرسی انزال اسـت تأثیر می گذارد. با تماشای فیلم‌هاي پورن یاد می گیرید کـه سریع بـه انزال برسید.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

ازآنجایی‌کـه اینترنت تماشای پورن را تسهیل نموده مردان یاد میگیرند کـه با تماشای آن خودرا ارضا کرده و انزال زودرس داشته باشند. بیشتر مردان از سنین کم اینکار را شروع کرده و بـه آن عادت میکنند.

 

عدم تعادل هورمونی

مخصوصاً هورمون‌هاي سروتونین و تستوسترون. هورمون سروتونین احساسات شادی را بازرسی نموده و خواب را تنظیم میکند. با این‌حال میان هورمون‌ها و انزال رابطه مستقیم وجوددارد. بهمین دلیل برای این مشکلات داروهای ضدافسردگی تجویز میشود.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

متأسفانه این داروها عوارضی چون از بین رفتن میل جنسی و خستگی بـه دنبال دارند کـه باعث میشود نخواهید آن‌ها را استفاده کنید. هورمون دوم یعنی تستوسترون، میل جنسی، رشد ماهیچه، تناسب‌اندام، توانایی بدن و غیره را تنظیم میکند. التیام این فعالیت‌ها اعتمادبه‌نفس و عملکرد جنسی را افزایش میدهد.

 

فشار و اضطراب نسبت بـه عملکرد

تجربه‌هاي ناموفق در ذهنت ان ثبت شده و ناخودآگاهتان را اذيت میدهد، بنابر این هر بار کـه می خواهید رابطه جنسی داشته باشید بـه یاد تجربه‌هاي ناموفق خود می‌افتید.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

تماشای زیاد فیلم‌هاي پورن توقعات شـما نسبت بـه خودرا افزایش داده و بـه‌صورت خودآگاه یا ناخودآگاه از خودتان انتظار دارید کـه آن‌گونه رفتار کنید. بنابر این استرستان افزایش مییابد.

 

این توانایی بیولوژیک اسـت

نياکان مـا کـه در غارها زندگی می کردند وادار بودند برای خانواده غذا و اسکان تهیه کرده ودر مقابل خطرات ازآن‌ها دفاع کنند. بنابر این برای رابطه جنسی فرصت زیادی نداشته و آنرا سریع انجام می‌دادند. بهمین دلیل احتمالاً این عادت را از طریق ژن‌هاي خود بـه نسل‌هاي بعد منتقل نموده‌اند.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

زیرا بـه‌ سرعت رابطه جنسی داشته و نسل‌هاي دیگری ازآن‌ها پدید آمدند. بنابر این احتمالاً همه ی مردان ازلحاظ ژنتیکی زودانزال هستند. بنابر این هیچ اشکالی ندارد و نباید در این‌باره نگران باشید. تعداد زیادی از مردان توانسته‌اند بر این مشکل خود غلبه کنند پس شـما هم می توانید.

 

۷ راه اثبات‌ شده برای غلبه بر زود انزالی

در اینبخش ۷ راه مطمئن برای غلبه بر زودانزالی رابه شـما معرفی میکنیم. فراموش نکنید کـه حل این مشکل دریک شب امکانپذیر نخواهد بودو باید برای رسیدن بـه سطح ایده‌آل‌تان تلاش و برنامه‌ریزی داشته باشید. در ادامه راه‌حل‌ها رابا هم مرور می کنیم:

 

= رایج‌ ترین راه‌ حل برای درمان زود انزالی تمرین کگل

تمرین کگل ماهیچه لگن را تقویت نموده و باعث می شود کـه بهتر بتوانید ارگاسم خودرا بازرسی کنید. ماهیچه‌هایي کـه ارگاسم را نظارت می کنند همان ماهیچه‌هایي هستند کـه ادرار را نظارت میکنند. اگر تابه‌حال در حین ادرار وادار شدید آنرا متوقف کنید پس میدانید باید چـه‌کار کنید. اما برای بیشتر مردان زودانزالی ذهنی اسـت نه فیزیکی.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

اگر بتوانید در حین ادرار آنرا متوقف کنید پس ماهیچه‌هاي لگنتان بـه اندازه کافی قوی اسـت. تقویت ماهیچه‌هاي لگن از طریق تمرینات کگل می تواند مؤثر باشد. اگر بتوانید ماهیچه‌هاي لگن رابه‌خوبی تقویت کنید در آن صورت می توانید حین ارگاسم انزال خودرا بازرسی کنید و بکار خود ادامه دهید. نخستین قدم این اسـت کـه در حین ادرار آنرا متوقف کنید.

 

پس‌ از این کـه ماهیچه‌هاي لگن را تشخیص دادید می توانید آنرا تمرین دهید. در حین ادرار ماهیچه‌هاي خود رابه مدت ۳ ثانیه نگه دارید. سپس بـه مدت ۳ ثانیه آن‌ها را رها نموده و دوباره تکرار کنید. اینکار رابه‌صورت ۳ ست ۵ تایی انجام داده و آن‌قدر تمرین کنید تا بـه ۱۰ ست برسید.

 

= برای تمرین دادن ناخودآگاه خود هیپنوتیزم کنید

چـه بخواهید چـه نخواهید افکار ناخودآگاه شـما میتواند همه ی تصوراتتان را بازرسی کند، حتی رابطه جنسی‌تان را. در حین رابطه جنسی همه ی‌چیز بـه ذهنت ان می آید حتی خاطرات گذشته و ترس‌هایتان. ازآنجایی‌کـه همیشه زود بـه انزال رسیده‌اید این در ناخودآگاهتان ثبت شده و آنرا استاندارد و کافی میداند.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

برنامه‌ریزی عصبی و کلامی و هیپنوتیزم میتوانند افکار و ناخودآگاه شـما را تغییر داده و آن‌ها را قابل‌استفاده کنند. میتوانید ترس‌هاي خودرا کنار گذاشته و ناخودآگاه خودرا تغییر داده تا رابطه جنسی طولانی‌تری داشته باشید. اگر ناخودآگاه شـما بتواند افکار گذشته را کنار بگذارد می توانید علیه زودانزالی مبارزه کنید.

 

= با تغییر رژیم و استفاده از مکمل و دارو، هورمون‌ هاي خودرا تنظیم کنید

هورمون‌ها بر تمام جنبه‌هاي رابطه جنسی تأثیر می گذارد. سروتونین و دوپامین بر مدت‌زمان رابطه جنسی تأثیر می گذراند. می توانید با مصرف قرص‌هاي بازدارنده باز جذب سروتونین بر هورمون‌هاي خود تأثیر گذاشته و اندام‌هاي جنسی خودرا التیام ببخشید. زیرا ثابت شده کـه این قرصها مدت‌زمان رابطه جنسی را افزایش می دهند. بااین‌حال این قرصها عوارضی دارند.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

یکی از عوارض این قرصها اختلال در انزال اسـت؛ بنابر این بهتر اسـت بـه‌جای استفاده از این قرصها رژیم غذایی خودرا تغییر دهید. غذاهایی مانند موز، شکلات تلخ، ماهی، گوشت و تخم‌مرغ ارگانیک سرشار از سروتونین هستند. هم چنین هر روز شیک پروتئین بنوشید. هم چنین بـه‌جای استفاده از این قرصها میتوانید از مکمل‌ها و داروهای گیاهی استفاده کنید کـه عوارض این قرصها را هم ندارند.

 

زیرا این مکمل‌ها و داروها پروتئین‌هایي دارند کـه بـه تولید سروتونین کمک میکند، در غیر این صورت بدن‌تان وادار اسـت از گیرنده‌ها استفاده کند «مانند قرص‌هاي بازدارنده‌هاي باز جذب سروتونین». در نتیجه کمبود سروتونین در بدن تان جبران شده و هورمون‌هایتان متعادل خواهد شد.

 

= پوزیشن‌ های جنسی پیشنهادی برای رابطه جنسی طولانی‌ تر

عده اي از پوزیشن ها بـه طولانی شدن رابطه جنسی شـما کمک میکند. هر مرد باید بداند کـه کدام پوزیشن برایش بهتر اسـت. بااین‌حال ترفندهای کلی وجوددارد: نیروی جاذبه باید بـه نفع شـما حرکت کند نه بـه ضررتان. بـه این معنا کـه پوزیشن سنتی «مرد روی زن» بـه ضررتان اسـت. در این حالت عملکرد آلت تناسلی ضعیف شده و باید بیشتر تلاش خودرا برای بازرسی وزن بدن‌تان قرار دهید.

 

نگهداشتن وزن بدن باعث میشود کـه سریع‌تر بـه انزال برسید. برای تأخیر انزال باید همسرتان را روی بدن خود قرار دهید. در این صورت ماهیچه‌هاي بدن تان آسان‌تر شده و نیروی جاذبه هم بـه نفعتان عمل می کند. میتوانید دست خودرا روی لگن همسرتان گذاشته و حرکات وی را بازرسی کنید. اگر وقت انزال شـما رسید آلت خودرا خارج نکرده و همسرتان رابه سمت خود بکشید تا شـما را ببوسد.

 

در زمان بوسه مطمئن شوید کـه همسرتان حرکت نمیکند. در این صورت استراحت مختصری خواهید داشت. اگر ارتفاع تخت یا مبلتان مناسب اسـت می توانید حین رابطه جنسی سرپا بمانید. تعداد زیادی از مردان شاید متوجه شده باشند کـه سرپا ایستادن حین رابطه جنسی ارگاسم آن‌ها رابه تأخیر می‌اندازد. بر اساس ارتفاع تخت یا مبل میتوانید همسرتان رابه پشت خوابانده و پوزیشن سنتی را انجام دهید.

 

= در رختخواب اعتماد به‌ نفس داشته و اضطراب جنسی را کنار بگذارید

اگر در حین رابطه جنسی عصبی باشید در این صورت رابطه خوبی نخواهید داشت. رابطه جنسی بـه ذهنت ان وابسته اسـت. اگر در ذهن خود بـه این فکر کنید کـه زود بـه انزال میرسید همین اتفاق هم خواهد افتاد. بااین‌حال بـه چند شیوه میتوانید این مشکل را حل کنید. اول این کـه رابطه خود باهمسرتان را افزایش دهید زیرا افزایش رابطه جنسی التیام آنرا محتمل می کند.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

راه دیگر برای رهایی از اضطراب تأیید گرفتن اسـت. پس از بیدار شدن از خواب بـه سمت آینه رفته و بـه خودتان زل بزنید. جملات امید بخش بـه خودتان بگویید. برای مثال “می توانیم تا جاییکه میخواهم انزال خودرا نگه دارم”. هر روز صبح این جمله را ۱۰ بار تکرار کنید. درنهایت میتوانید از برنامه‌ریزی عصبی و کلامی استفاده کنید تا نگرانی خودرا درمان نمایید.

 

= تنفس در حین رابطه جنسی می‌تواند بر نعوظ و انزال شما تأثیر داشته باشد

مردان در حین انزال سریع‌تر و شدیدتر تنفس میکنند. تنفس شـما می تواند بر هیجان و نعوظتان تأثیر بگذارد. زمانی کـه در حین رابطه تنفستان شدید میشود تصور میکنید کـه زمان انزال فرا رسیده اسـت. بهمین دلیل باید تنفس خودرا نظارت کنید. در حین رابطه آرام نفس بکشید. حتی اگر اینکار رابطه جنسی‌تان را هم آرام کرد اشکالی ندارد. اگر نمیتوانید تنفس خودرا نظارت کنید پس بهتر اسـت دخول خودرا آرام نمایید.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

پس‌ازآن تنفستان آرام‌تر شده و ادامه میدهید. اگر تناسب‌اندام نداشته باشید مستقیماً بر رابطه جنسی‌تان تأثیر خواهد گذاشت. بنابر این ورزش و فعالیت را افزایش داده تا در حین رابطه جنسی هم اعتمادبه‌نفس داشته باشید و هم ضربان قلبتان منظم باشد. در این صورت تنفس و دخولتان قابل‌بازرسی خواهد بود.

 

= همسر خود رابه شکل‌ هاي دیگر خوشحال کنید

هرچقدر بیشتر رابطه جنسی داشته باشید بیشتر بـه آن مسلط شده و رابطه جنسی‌تان تقویت خواهد شد. اما اگر نتوانید همسرتان را ازلحاظ جنسی راضی کنید باید بـه شکل‌هاي دیگر وی را خوشحال کنید. اگر انزال زودرس برایتان یک مشکل حاد اسـت پس همسر خودرا خارج از دخول بـه ارگاسم برسانید. می توانید با انگشت یا دهان اینکار را انجام دهید.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

طبق معمول مالش کلیتوریس با انگشت نتیجه چندانی ندارد. البته می توانید بـه طریق دیگری با انگشتانتان همسرتان رابه ارگاسم برسانید. برای اینکار از انگشت وسط و اشاره استفاده کنید. این انگشتان را داخل واژن برده و ناحیه برآمده داخل آنرا بمالید. بـه‌آرامی انگشتان خودرا داخل واژن خم کرده و دوباره صاف کنید. با اینکار نقطه جی وی را تحریک می کنید.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

نقطه جی با کادر مشکی مشخص شده اسـت

 

با افزایش لذت او میتوانید شدت اینکار را افزایش دهید. برای اینکار باید بـه تنفس و واکنش همسرتان دقت کنید. هم چنین می توانید اینکار رابه‌صورت دهانی انجام دهید. بـه این صورت کـه آلت جنسی وی را بمکید. برای اینکار هم بـه واکنش‌ هاي همسر خود توجه کنید. بـه یاد داشته باشید کـه هر زن متفاوت اسـت بنابر این زنان ممکن اسـت بـه این روش واکنش‌هاي متفاوت داشته باشند.

 

و در ادامه استفاده از قرص ویاگرا + نحوه مصرف این دارو

ویاگرا برای درمان مشکلات جنسی مردانه، مخصوصاً مشکلات در رابطه با نعوظ استفاده میشود.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

استفاده از قرص ویاگرا

 

بخش اول: آیا باید از ویاگرا استفاده کنید

با دکتر خود صحبت کنید. اگر از اختلال نعوظ رنج میبرید و یا نمیتوانید در حین رابطه جنسی نعوظ طولانی داشته باشید، میتوانید از ویاگرا استفاده کنید. حتما با دکتر مشورت کنید تا مطمئن شوید این دارو برای شـما مناسب اسـت.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

= حساسیت‌هاي دارویی خود رابه دکتر اطلاع دهید تا بداند آیا بـه ویاگرا هم حساسیت خواهید داشت یا خیر. از دکتر بپرسید کـه آیا میتوانید از داروهای دیگر مانند مکمل‌هاي گیاهی استفاده کنید یا خیر.

 

اگر نیترات مصرف می کنید از ویاگرا استفاده نکنید.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

نیتروگلیسیرین و نیترات‌هاي دیگر کـه برای درمان درد قفسه سینه استفاده میشوند با ویاگرا تداخل داشته و میتوانند فشار خون را تا حد خطرناکی پایین آورده و بـه حمله قلبی یا سکته منجر شوند.

 

در صورت مصرف داروهای آلفا از ویاگرا استفاده نکنید.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

این داروها کـه برای درمان فشار خون و مشکلات پروستات مصرف میشوند، در صورت مصرف شدن بـه همراه ویاگرا ممکن اسـت فشار خون رابه حد پایینی کاهش دهند.

 

بخش دوم مصرف ویاگرا برای بهبود عملکرد جنسی

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

طبق دستور دکتر یا داروساز قرص‌هاي ویاگرا مصرف کنید. دوز مصرفی معمول 50 میلی گرم اسـت اما ممکن اسـت دکتر دوز مصرفی کمتر یا بیشتر را توصیه کند.

 

= قرص‌هاي ویاگرا در انواع 25، 50 یا 100 میلی گرمی موجود اسـت.

= دوز مصرفی حداکثر 100 میلی گرم اسـت. دوز مصرفی بیش از این را مصرف نکنید.

 

30 تا 60 دقیقه پیش از رابطه جنسی ویاگرا مصرف کنید.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

با مصرف ویاگرا ۳۰ تا ۶۰ دقیقه پیش از رابطه جنسی، این دارو تأثیر خودرا ایجاد کرده ودر نعوظ مؤثر خواهد بود. با این حال ممکن اسـت آنرا تا ۴ ساعت پیش از عملکرد جنسی مصرف کرده و هنوز تأثیر داشته باشد.

 

ویاگرا را بیش از یکبار در روز مصرف نکنید.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

مصرف ویاگرا چندین بار در روز توصیه نمی شود، مخصوصاً اگر دوز مصرفی بیش از ۱۰۰ میلی گرم باشد.

 

پیش از مصرف ویاگرا وعده غذایی کم چرب بخورید.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

مصرف وعده غذایی پرچرب تأثیر ویاگرا را کند میکند. پیش از مصرف ویاگرا وعده غذایی سبک خورده و از وعده‌هاي غذایی سنگین و همراه با گوشت قرمز، غذای سرخ شده و مواد پرچرب، خودداری نمایید.

 

بخش سوم: عوارض احتمالی

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

مراقب عوارض احتمالی ویاگرا باشید. عده اي از افراد پس از مصرف یک دوز ویاگرا با عوارض جانبی مواجه میشوند. با مواجه شدن با این عوارض لازم نیست بـه دکتر مراجعه کنید اما میتوانید دوز مصرفی را کاهش داده یا بـه دکتر مراجعه نمایید. عوارض احتمالی ویاگرا عبارت‌اند از:

 

= قرمزی و تب در گردن و صورت

= سردرد

= آبریزش بینی

= مشکلات حافظه

= درد معده یا کمر

 

در صورت مواجه شدن با عوارض شدید بـه دکتر مراجعه کنید.

بهترین روش های درمان زود انزالی بدون دارو مردان

گاهی اوقات عوارض ویاگرا آن قدر شدید اسـت کـه باید بـه دکتر مراجعه کنید. در صورتی کـه با این عوارض مواجه شدید مصرف ویاگرا را سریعاً متوقف کرده و بـه دکتر مراجعه کنید.

 

= نعوظ دردناک یا نعوظی کـه بـه مدت ۴ ساعت یا بیشتر طول بکشد

= ضعف بینایی

= درد قفسه سینه

= ضربان قلب نامنظم

= احساس سرگیجه

= تورم در دست، قوزک یا پا

= تهوع یا احساس بیمار بودن