پارس ناز پورتال

معجزه روغن آرگان برای زیبایی و سلامت پوست

معجزه روغن آرگان برای زیبایی و سلامت پوست

معجزه روغن آرگان برای زیبایی و سلامت پوست 

روغن آرگان می تواند مثل معجزه اي برای شادابی پوست عمل کند. این روغن همۀ جا در دسترس هست و بهره گیری از آن به شدت پیشنهاد می‌گردد. 

 

روغن آرگان را اکثر بشناسید
روغن ارقان که در بین مردم به نام روغن آرگان سرشناس هست روغنی هست که از هسته میوه درخت ارقان به دست می آید و مصرف خوراکی و دارویی دارد. روغن آرگان سرشار از اسیدهای چربی چون اسید لینولئیک هست که حاوی ویتامین E هست. این روغن یک آنتی‌اکسیدان طبیعی هست و میتواند اکسیژن‌رسانی درون‌سلولی را افرایش دهد.

 

ترکیبات آنتی‌اکسیدانی «توکوفرولها – فنولها- کارتنوئیدها» در غلظت بسیار چندان در این روغن یافت میشوند. آسکولین نیز که یک ترکیب ضد سرطان هست به میزان زیادی در این روغن وجود دارد. بسته به نوع استخراج، این ماده در مقابل اکسید شدن بسیار مقام‌تر روغن زیتون هست

 

روغن آرگان و درمان اختلالات پوستی
روغن آرگان برای تعداد زیادی از اختلالات پوستی از جمله: التهاب پوستی، اگزما، مریضی پسوریازیس و … سودمند هست. غنی بودن روغن آرگان از ویتامین E و ترکیبات ضد التهابی موجب از بین رفتن مشکلات پوستی شما می‌شود.

 

روغن آرگان و درمان سوختگی و زخم
سوختگی و زخم ها گاهی اوقات بسیار آزار دهنده و درد آور میباشند. مطالعات نشان داده هست که بهره گیری از روغن آرگان در بهبود زخم ها و بخش هاي آسیب دیده موثر هست.

 

تقویت عضلات و مفاصل با روغن آرگان
عضلات و مفاصل ساختار اصلی بدن میباشند. با افزایش سن، آسیب هاي ناشی از ورزش هاي حرفه اي و کاهش فعالیت بدنی، مفاصل دچار سفتی می شوند و انعطاف پذیری آنها کاهش می یابد. بهره گیری از روغن آرگان نتایج مثبتی را برای مفاصل و عضلات نشان داده هست.

 

روغن آرگان و سلامت روان
روغن آرگان بر سلامت مغز و سیستم اعصاب بدن موثر هست. روغن آرگان نتایج مثبتی بر جلوگیري از اختلالات عصبی نشان داده هست.

 

جلوگیري از چین و چروک پوستی با روغن آرگان
عوامل مختلفی از جمله مصرف روغن هاي نامناسب، استرس، مصرف سیگار و …، در ایجاد چین و چروک هاي پوستی بخصوص زودرس آن، در سنین جوانی موثرند میباشند. خواص ضد پیری روغن آرگان برای پوست به ثابت رسیده هست. این روغن در افزایش و حفظ زیبایی پوست و همین طور افزایش خاصیت ارتجاعی پوست در پیشگیري از ایجاد چین و چروک پوستی موثر هست.

 

روغن آرگان یک مرطوب کننده بی نظیر برای هر نوع پوستی
روغن آرگان با دارا بودن ترکیباتی از قبیل: کاروتن، توکوفرول، اسکوالن، فنولیک و … خاصیت یک مرطوب کننده بی نظیر را دارد و به آبرسانی پوست کمک بسزایی می‌کند.

 

درمان جوش با روغنی به نام روغن آرگان
آکنه یا جوش یکی از نگرانی هایي هست که افرادی بسیاری دچار آن میباشند. تغییر روش زندگی و تغییر عادت هاي غلط تا حدی در مورد درمان آن موثر هست. روغن آرگان روغنی هست که می تواند به صورت ریشه اي مریضی آکنه را درمان کند. اسید لینولئیک موجود در روغن آرگان باعث کاهش التهاب‌ ناشی از آکنه میشود و

 

ترکیبات آنتی اکسیدانی این روغن کمک فراوانی به بازسازی پوست می‌کنند. روغن آرگان جذب بسیار بالایی دارد و موجب افزایش چربی پوست هاي چرب و استعداد اکثر به جوش زدن نمیشود.

 

حذف جای آبله مرغان با روغن ارگان معجزه گر
مریضی آبله مرغان یک مریضی مسری هست که بعد از بهبودی اکثر نگران جای اسکارهای باقی مانده از این مریضی هستیم. جای زخم هاي باقی مانده از این مریضی به سختی حذف میشود، در حالی‌که بهره گیری هرروز از روغن آرگان بر جای زخم ها می تواند تا بهبودی کامل به شما کمک کند

 

روغن آرگان در کمک به پیش گیری از ترک هاي پوستی دوران بارداری
روغن آرگان با افزایش انعطاف پذیری پوست شکم به جلوگیري از کشیدگی و ایجاد ترک هاي پوستی که در دوران بارداری احتمال ایجاد بیشتری دارند، کمک خواهد کرد.

 

محافظت از اشعه UV با روغن آرگان
همانگونه که می‌دانید، اشعه UV برای پوست ما بسیار زیان آور هست و قرار گرفتن در معرض بیش از حد نور خورشید می تواند بعضی از مریضی هاي جدی چشم، سیستم ایمنی بدن، پیری زودرس، آفتاب سوختگی ایجاد کند. چندین مطالعه نشان داده اند که روغن آرگان اثر معجزه آسایی در محافظت از پوست از اشعه هاي زیان آور UV دارد

 

روغن آرگان و مو هاي جذاب
 به گزارش پارس ناز روغن آرگان با ترکیباتی از قبیل اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 9، ویتامین E و… ، برای حفظ سلامتی و زیبایی مو انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

 

ناخنی خوشگل با روغن آرگان
بهره گیری از روغن آرگان موجب تقویت و تحکیم ناخن همراه با رطوبت رسانی مناسب به پوست اطراف ناخن و رفع خشکی آن می‌شود.

معجزه روغن آرگان برای زیبایی و سلامت پوست