پارس ناز پورتال

روغن خراطین ؛ معجزه مسلم در طب سنتی

روغن خراطین ؛ معجزه مسلم در طب سنتی

روغن خراطین ؛ معجزه مسلم در طب سنتی

روغن خراطین یکی از معجزه های قطعی درمانی در زمینه پزشکی سنتی می باشد. این محصول سال های سال است که در آسیا و اروپا به عنوان بهترین روش درمانی اندام کوچک خانم ها و آقایان شناخته می شود. با ما همراه باشید تا شما را با فواید بی نظیر روغن خراطین و نحوه استفاده از آن آشنا کنیم.

 

معرفی فواید خراطین

اکثر افراد خراطین را با خاصیت حجم دهنده و بزرگ کنندگی اش می شناسند. اما این روغن خراطین بی نظیر علاوه بر این ویژگی، تاثیرات دیگری نیز دارد.روغن خراطین یک محصول طبیعی است که با انواع پوست ها سازگاری دارد. این محصول از راه پوست گردش خون را بالا می برد و همین موضوع نقطه قوت و رمز خراطین است.

 

مهم ترین فواید خراطین عبارتند از:

 

* بزرگ کننده و حجم دهنده آلت آقایان

* بزرگ کننده سینه و باسن خانم ها

* درمان کامل مشکلات نعوظ و زود انزالی آقایان

* شفاف سازی و جوان سازی پوست

* از بین بردن جای زخم و اسکار

* محافظت از پوست صورت در برابر آسیب

* رفع خطوط حاصل از لبخند و اخم

* مورد استفاده توسط ورزشکاران جهت تاثیرگیری دوبرابر برای عضله سازی و حجم دهی در یک یا چند بخش خاص از بدن

* تقویت رشد موها

* حجم دهنده صورت و گونه

* حجیم کردن لب ها

* بهترین روغن برای ماساژ درمانی

* و …

 

در ادامه هر یک از این موارد را به تفصیل شرح می دهیم.

روغن خراطین ؛ معجزه مسلم در طب سنتی

روغن خراطین اصل به طور کامل از کرم ایزینفتیدا ( Eisenia fetida ) که حاوی مقدار زیادی الانتئین و الباقی مواد کلاژن ساز و پروتئین است گرفته می شود.

 

روغن خراطین و تاثیر آن بر افزایش سایز در خانم ها و آقایان

در سال های اخیر عمل های جراحی به شدت رواج پیدا کرده اند. این عمل ها با روش های مختلفی از جمله تزریق ژل و چربی اقدام به افزایش سایز بخصوص در خانم ها می نمایند.همانطور که می دانید جراحی عوارض خاص خودش را دارد، این عوارض به همراه دوره های نقاهت حساس بعد از جراحی، باعث می شوند که تا جای ممکن به سراغ جراحی نروید.

 

روغن خراطین بهترین جایگزین برای افزایش سایز در خانم ها و آقایان بدون نیاز به اعمال پرخطر جراحی می باشد. با این روغن شما می توانید بر افزایش حجم هر یک از اندام های بدن از جمله سینه، باسن، آلت تناسلی آقایان، لب ها، گونه ها و هر عضو دیگری تاثیر بگذارید.

 

در صورت خریداری روغن خراطین اصل مطمئن باشید که نه تنها هیچ عارضه ای را متحمل نمی شوید بلکه بیشترین تاثیر را نیز از آن خواهید گرفت.ورزشکاران آقا و خانم به دنبال محصول و مکملی هستند که با آن بتوانند تاثیر تمرینات خود را برای افزایش حجم قسمتی از بدن چند برابر کنند. خراطین می تواند بهترین انتخاب برای این دسته از افراد باشد.

روغن خراطین ؛ معجزه مسلم در طب سنتی

خراطین اصل دارای بوی بد تند و رنگ تیره ای می باشد. این مشخصات در کنار هولوگرام کالا نشان از اصالت روغن دارد.

 

تاثیر روغن خراطین بر آلت آقایان

سوالات زیادی در رابطه با تاثیر خراطین بر آلت جنسی آقایان وجود دارد. شرکای جنسی غالبا به دنبال روشی برای افزایش سایز آقایان می باشند. این افزایش سایز هم به افزایش طولی و هم به افزایش سایز قطری برمی گردد.

 

روغن خراطین با خاصیت حجم دهندگی و بزرگ کنندگی که دارد می تواند این نتیجه را به شما بدهد. علاوه بر این خراطین به دلیل افزایش گردش خونی که ایجاد می کند باعث می شود که شما ارضائی لذت بخش تر داشته باشید و اعتمادبنفستان نیز بالاتر برود.

 

ماساژدرمانی با خراطین

یکی از کارهایی که در ماساژ درمانی انجام می شود افزایش گردش خون می باشد. افزایش گردش خون به بهبود کار تمام اعضای بدن کمک می کند و به نوعی شما احساس آرام و راحتی در بدن خواهید داشت.همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم مهم ترین عملکرد موثر خراطین در بالابردن گردش خون می باشد و به همین دلیل نیز از آن برای ماساژ دادن، تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی استفاده زیادی می شود.

 

تاثیر خراطین بر پوست

خراطین یک محصول عالی برای کاهش چروک، جلوگیری از بروز چروک های جدید، رفع خطوط لبخند و اخم و… می باشد. اگر به ترکیبات کرم های حفاظتی برند توجه کنید اکثر آن ها در ترکیبات خود از روغن خراطین استفاده کرده اند و همین موضوع گواهی بر فایده این محصول در درمان های پوستی است.

 

از دیگر خواص خراطین بر روی پوست می توان به رفع جای جوش، از بین بردن جوش ها و درخشندگی و شفافیت پوست اشاره کرد. همچنین خراطین راه مناسبی برای پیشگیری و به تعویق انداختن پیری پوست می باشد.

 

زمان لازم برای تاثیرگذاری روغن

در رابطه با زمان تاثیرگذاری روغن نمی توان نظر چندان دقیقی داد. بسته به اینکه شما چه سن و سالی دارید و بدنتان تا چه مقدار بازسازی خوبی دارد، همچنین اینکه روغن را برای چه عضوی از بدنتان استفاده می کنید مدت زمان تاثیرگذاری روغن متفاوت است.

 

برای مثال اندام های درشت تر از جمله باسن و سینه نسبت به لب ها و گونه ها زمان بیشتری برای تاثیرگیری نیاز دارند. برای تاثیرگیری کافی بهتر است طول دوره مصرف را بالاتر ببرید تا دقیقا به نتیجه ای که می خواهید برسید.حداقل زمان نتیجه دهی روغن خراطین یک هفته و حداکثر زمان لازم برای ایجاد تغییر در افراد نیز دو ماه است.

 

قیمت روغن خراطین اصل و تقلبی

روغن خراطین در بین مردم محبوبیت خاصی دارد و همین مسئله نیز باعث شده است که مدل های تقلبی زیادی از آن روانه بازار شود.در صورتیکه روغن خراطین جزو ترکیبات دارویی باشد نظر خاصی در رابطه با قیمت آن نمی توان داد اما روغن خراطین اصل دارای قیمت مشخصی است که چندان ارزان هم نیست.

 

ارزان نبودن این محصول به دلیل پروسه سخت و زمانبر تولید آن می باشد. خراطین اصل دارای رنگ تیره و بوی بدی می باشد. بنابراین اگر خراطینی را خریداری کردید که هیچ بویی نداشت مطمئن شوید که اصل نیست.

 

روغن خراطین اصل در ظروف 40 تا 50 میلی ارائه می شود و این میزان روغن برای استفاده یک ماهه کفایت می کند. قیمت روغن خالص و اصل خراطین برای این حجم حدودا 100 تا 130 هزار تومان می باشد.

روغن خراطین ؛ معجزه مسلم در طب سنتی

در مدل های تقلبی یا ناخالص روغن خراطین از روغن هایی مثل روغن نارگیل و روغن زیتون در ترکیبات روغن استفاده می شود.

 

دستورالعمل استفاده از خراطین

طریقه استفاده از خراطین پیچیدگی خاصی ندارد. استفاده از روغن خراطین بدون محدودیت است اما با استفاده یک بار در 24 ساعت هم می توانید از این محصول نتیجه خوبی بگیرید.

 

بهترین زمان برای استفاده از روغن خراطین شب و قبل از خواب می باشد. برای استفاده ابتدا پوستتان را خوب با آب شستشو دهید. پس از خشک کردن کامل محل، چند قطره از روغن را بر روی عضو مربوطه بریزید و شروع به ماساژ دادن کنید.

 

حدود  دقیقه بدنتان را به آرامی ماساژ دهید و اجازه دهید تا باقیمانده روغن جذب بدنتان شود. حداقل زمانی که باید روغن بر روی پوست بماند یک ساعت است. شما می توانید با روغن بخوابید و صبح روز بعد محل مربوطه را شستشو دهید.