پارس ناز پورتال

رونالدو با رحم اجاره ای پدر فرزندان دوقلو می شود

رونالدو با رحم اجاره ای پدر فرزندان دوقلو می شود

کریس رونالدو با رحم اجاره ای دوباره پدر می شود

کریس رونالدو ستاره دنیای فوتبال قرار است تا با استفاده از رحم اجاره ای صاحب فرزندانی دوقلو شود که بسیار خبرساز شده است. کریستیانو رونالدو فوتبالیست مشهور جهان و کشور پرتغال است گفته می شود فرزند اولش به نام کریستیانو جونیور در سال 2010 با رحم اجاره ای به دنیا آمد، اکنون با همین روش در انتظار تولد دوقلوهایش است.

 

به گزارش پارس ناز یک منبع خبری اعلام کرد کریستیانو رونالدو قرار است با تولد دوقلوهایش کهموعد تولد آنها به زودی خواهد بود، دوباره پدر شود.ستاره 32 ساله تیم رئال مادرید در حال حاضر نامزد یک مدل اسپانیایی به نام جورجینا رودریگز23 ساله است و به صورت علنی نیز با او در مراسم های مختلف حضور پیدا می کند.

 

مادر جانشین دوقلوهای جدید کریس رونالدو ساکن کشور آمریکا است و روز شنبه خبرگزاری سان ازیک منبع نزدیک به رونالدو اظهار داشت این فوتبالیست قصد دارد پس از به دنیا آمدن دوقلوها ،آنها را به خانه 5 میلیون دلاری خود در حومه شهر مادرید منتقل کند.

 

رونالدو با رحم اجاره ای پدر فرزندان دوقلو می شود

رونالدو با رحم اجاره ای پدر فرزندان دوقلو می شود

کریستیانو رونالدو و پسرش

 

این منبع گفت کریستیانو و خانواده اش بی صبرانه منتظر دو عضو جدید خانواده شان هستند.کریستیانو دوست دارد اتفاقات و مسائل زندگی خصوصی اش را پنهان نگه دارد ولی او به اعضای خانواده و دوستان نزدیکش گفته دوقلوها پسر هستند و به زودی متولد می شوند.او همچنین افزود کریستیانو احساس می کند زمان خوبی است

 

که پسرش از تک فرزندی خارج شده و همراه با حضور برادران جدیدش بزرگ شود.به گفته این منبع خانواده کریستیانو رونالدو از هویت مادر دوقلوها اطلاعی ندارند

رونالدو با رحم اجاره ای پدر فرزندان دوقلو می شود

کریستیانو رونالدو و نامزد جدیدش جورجینا رودریگز و پسرش کریستیانو جونیور

 

درست در موازای جریان دوقلوها، همین پنهان کاری برای تولد پسر اولش کریستیانو جونیور نیزصدق می کند وتاکنون نام مادروی آشکار نشده است. گفته می شود او در سن دیگو زندگی می کند واین فوتبالیست 10 میلیون پوند به وی پرداخت کرده است.کریستیانو رونالدو پیش از آشنایی با جورجینا ، با مدل مشهور روسی ایرینا شایک نامزد بود ولیآنها فرزندی با هم نداشتند.

 

در ژانویه امسال جورجینا و کریستیانو برای اولین بار با هم در فرش قرمز مراسم اهدای جوایزفوتبال فیفا که در زوریخ برگزار شد شرکت کردند و پسرکوچک رونالدو نیز آنها را همراهی می کرد.

 

پدر شدن رونالدو،رونالدو و فرزندان دوقلو

رونالدو با رحم اجاره ای پدر فرزندان دوقلو می شود

رونالدو و نامزدش در مراسم فیفا

 

با وجود اینکه رونالدو عموما زندگی شخصی اش را پنهان نگه می دارد ولی اغلب عکس های متعددیاز پسر کوچکش کریستیانو جونیور در شبکه اجتماعی منتشر می کند.برطبق گزارش ها جورجینا رودریگز ، نامزد جدید کریستیانو رونالدو پیش از آشنایی با او در یک فروشگاه برندگوچی در مادرید و به عنوان پرستارکودک در بریستول کار می کرد.

 

تصور می شود آنها در بخش وی آی پی مهمانی اخیر دولچه و گابانا، با یکدیگر آشنا شده باشند.گفته می شود پیش از آنکه آنها ارتباط خود را با رفتن به دیزنی لند پاریس در ماه نوامبر علنی کنند،چندین ماه پیش از آن با یکدیگر ارتباط داشته اند.

 

فرزندان رونالدو،دوست دختر جدید رونالدو،کریستیانو رونالدو 

رونالدو با رحم اجاره ای پدر فرزندان دوقلو می شود

مدل اسپانیایی نامزد جدید رونالدو

 

مطالب مرتبط :

تمام اتومبیل های کریس رونالدو + (عکس و قیمت)

عکس های دیدنی از کودکی تا بزرگسالی کریستیانو رونالدو