پارس ناز پورتال

بهترین نوشیدنی رژیمی برای کاهش وزن

بهترین نوشیدنی رژیمی برای کاهش وزن

برترین نوشیدنی رژیمی برای کاهش وزن 

برای کاهش وزن و لاغری می‌توانید از نوشیدنی هاي مخصوص سرشار از سبزیجات رژیمی بهره گیری کنید تا به راحتی وزن کم کنید. هیچ قرصی نیست که بدون به خطر انداختن سلامتی بتواند به فرآیند کاهش وزن بدن کمک کند. بدونیم می‌خواهد دستور تهیه یک نوشیدنی خوشمزه و سالم را بدهد که در کنار ورزش و رژیم خوراکی به کاهش سریعتر وزن کمک می‌کند.

بهترین نوشیدنی رژیمی برای کاهش وزن

مواد مورد نیاز:

ساقه کرفس: یک عدد

خیار: یک عدد سایز متوسط

جعفری خرد شده: ۱ لیوان

آناناس: ۳ برش کوچک

 

سبزیجات را تمیز بشوئید و پوست آناناس را بگیرید. سپس تمام مواد را داخل مخلوط بریزید و هم بزنید. نمک یا شکر به مواد اضافه نکنید.

 

آب سبزیجات و آناناس را باید تا ۱۵ دقیقه بعد از درست کردن نوش جان کنید تا خاصیتش را از دست نداده باشد. این نوشیدنی را صبح ها با معده خالی بنوشید.

 

اگر این نوشیدنی را در کنار رژیم خوراکی سالم و ورزش مصرف کنید زودتر به نتیجه میرسید.

 

و اما راز این نوشیدنی چیست؟

کرفس یک سبزی کم کالری هست و هر ۱۰۰ گرم حاوی ۱۶ کیلوکالری هست. فیبرهای رژیمی در داخل شکم متورم می‌شوند و باعث می‌شوند احساس سیری کنید. به علاوه افزایش فیبر در رژیم خوراکی اصلی ترین عنصر کاهش وزن هست.

 

خیار نیز مثل کرفس سرشار از فیبر و بسیار کم کالری هست. ۹۵ درصد این میوه را آب تشکیل می‌دهد و با خوردن آن ۲ لیتر از آب مورد نیاز بدن را فراهم سازی کرده اید. تمام متخصصان تغذیه خوردن این میوه را به کسانی که می‌خواهند خوش اندام بمانند پیشنهاد میکنند.جعفری نیز یک از سبزیجات پر فیبر هست. «هر ۱۰۰ گرم جعفری حاوی ۳٫۳ گرم فیبر» این سبزی بعلاوه یک گیاه طبیعی ادرار آور هست.

 

هر ۱۰۰ گرم آناناس حاوی ۱ گرم فیبر نامحلول هست و ارزش انرژی آن ۵۰ کیلوکالری هست. این میوه شیرین هست و شیرینی آن نوشیدنی را خوشمزه تر میکند.