پارس ناز پورتال

رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)

رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)

رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)

جدیدترین اخبار مربوط به ثبت رکوردهای شگفت انگیز گینس در جهان را می توانید در مجموعه زیر ببینید و بخوانید که مربوط به خارق العاده ترین افراد جهان می باشد.همه می دانیم کتاب گینس هرساله رکوردهای مختلف دنیا را در خود جای می دهد رکوردهایی که علاوه بر عجیب بودنشان بسیاری از آنها باورنکردنی و به دور از تصور همۀ ما است این رکوردها شامل دستاوردها و استعدادهای انسان و در برخی مواقع پدیده های طبیعی می باشند.

 

بعضی از رکورد ها نیز در رشته های مختلفی هستند که شاید برخی از آن ها را واقعا نشنیده باشید. رکوردهای عجیب در کتاب گینس تعداد کمی ندارند و بسیار متنوع اند، با ما همراه باشید تا در این بخش جدید در مجله اینترنتی برترین ها، جدید ترین و متفاوت ترین رکورد های ثبت شده در گینس را مشاهده کنید و از آن ها باخبر شوید.

 

****

 

بزرگترین پازل که با دست ساخته شده

بزرگترین پازلی که با دست برش داده شده 40763 قطعه دارد و توسط دیو ایوانز از انگلستان ساخته شده است. ساخت این پازل بیش از یک ماه طول کشیده و وقتی به طور کامل چیده می شود 6.45 متر طول و 2.41 متر عرض دارد. پازل تصاویر مختلفی از جشن الماس ملکه الیزابت را به نمایش می گذارد.
رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)

طولانی ترین زنجیره الکتریکی انسانی

این زنجیره از 669 نفر و به سازماندهی آکادمی هنرهای زیبای توماس جی.راسک در تگزاس ایجاد شده است. این زنجیره الکتریکی است! یک جریان الکتریکی کم قدرت از منبع برق اولیه به همه شرکت کنندگان فرستاده شد و از طریق دست ها عبور می کرد و یک چراغ را در پایان زنجیره روشن می کرد.
رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)

طولانی ترین سفر با یک اسکیت بورد در 24 ساعت

طولانی ترین سفر با اسکیت بورد در 24 ساعت، 431.32 کیلومتر توسط مردان و 269.08 کیلومتر توسط زنان ثبت شده است. که توسط اندرو آندراس و کالین پلیچ هردو آمریکایی در فلوریدا به دست آمده است. اندرو و کالین در یک روز رکورد استقامتی با اسکیت بورد را شکستند. بیش از 40 اسکیت باز این رقابت را آغاز کردند اما این دو تنها کسانی بودند که ادامه داده و برنده رقابت شدند.
رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)پیرانای قاتل!

پیراناها، وحشی ترین ماهی های آب شیرین هستند که در رودخانه های بزرگ آمریکای جنوبی یافت می شوند. در 19 سپتامبر 1981 بیش از 300 نفر هنگامی که یگ قایق مسافربری واژگون و غرق شده توسط پیراناهای گرسنه کشته و خورده شده اند. بااین حال گفته می شود آن ها به انسان یا حیوانی حمله می کنند

 

که در مشکل افتاده باشد، آن ها به افراد آسیمه، آشفته و مضطرب و هم چنین خون حیواناتی که در سختی افتاده اند حمله می کنند. همان طور که ممکن است از دیدن دندان های ترسناک او حدس زده باشید، یک دسته پیرانا می توانند به طور کامل حیوانی به بزرگی یک اسب را در چند دقیقه بخورند، به طوری که تنها اسکلتش باقی بماند.

 

حمله پیراناها سریع و جامع است و قربانی خود را زنده زنده می خورند. بنابراین اگر به رودخانه آمازون یا رودخانه های آمریکای جنوبی سفر کردید بسیار مراقب باشید به خصوص اگر هر نوع زخمی روی بدنتان دارید.
رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)

رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)بزرگترین قلعه شنی

هنرمند هندی سودارسان پاتنایک، به جای استفاده از سطل های پلاستیکی کوچک که معمولا برای ساخت قلعه های ماسه ای استفاده می شود، هنر ماسه ای را به سطح جدیدی ارتقا داده است. او با هدف ارتقای صلح جهانی و افزایش آگاهی درباره هنر، بلندترین قلعه شنی که تا به حال ساخته شده را در ساحل پوری در هند ساخته است.

 

این قلعه 14.48 متر ارتفاع و 161.5 متر محیط دارد و کاملا با دست ساخته شده و 45 دانش آموز موسسه شن و ماسه سودارسان 9 روز صرف انباشتن مقدار زیادی شن و سپس شکل دادن آن کرده اند. در تلاش های قبلی، شرکت کنندگان از ماشین آلات برای جمع کردن شن استفاده می کردند. این طراحی پیچیده شامل حیوانات،

 

انسان و کلمات «صلح جهانی» می شود. رکورد قبلی 13.97 متر ارتفاع داشت و توسط تد سیبرت امریکایی ساخته شده بود. صدها نفر برای تماشای این تلاش رکوردشکن آماده بودند.
رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)

رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)

رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)

رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)بلندترین دنباله لباس عروس

بلندترین دنباله لباس عروس 2.599 متر و توسط شیلیانشان در فوجیان در چین در 20 آگوست 2015 به دست آمد. الهام بخش طراحی این لباس عروس دریای گل ها در شیلیانشان بوده و با گلبرگ تزئین شده است.
رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)رکورد کوبیدن میخ با پیشانی

«جان» که با نام سرچکشی هم شناخته می شود، رکورد بیشترین میخی که با استفاده از سر در 2 دقیقه کوبیده شده را کسب کرده و توانسته 38 میخ را با پیشانی خود بکوبد. او همچنین رکورد کوبیدن 13 میخ در یک دقیقه و شکستن 45 بلوک بتنی با سر با یک توپ بولینگ در سه دقیقه را نیز دارد.

 

جان اولین بار سر عجیب خود را در کودکی کشف کرد، زمانی که برادرش را دنبال می کرد و با سر در یک در چوبی رفت. آماده سازی، تمرین و تعهد به هدف او را قادر کرده اعتماد به نفس کامل در رسیدن به اهدافش داشته باشد. او علاوه بر رکوردهای گینس، یک کشتی گیر حرفه ای است و کمربندهای زیادی را در حرفه خود به دست آورده است.
رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)بزرگترین میل بافتنی

بزرگترین میل بافتنی 3.98 متر طول و 8.25 سانتمیتر قطر دارد. این رکورد توسط جیم بولین و جانت هیوشینا هردو آمریکایی در ایلینوی به دست آمده است. بولین میل ها را ساخت و جانت بااستفاده از آن ها بافت. هر میل 11.3 کیلوگرم و پنج ماه ساخت آن زمان برد.
رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)بلندترین نان سیر

این نان 8.99 متر طول و در مالتا ساخته شده است. شهر کورمی که در مالتا آن را به «شهر نان» یک فر سفارشی ساخته که می تواند این نان را به طور کامل در آن پخت. ساخت فر به تنهایی دو ماه زمان برد و خراب کردن آن 15 روز، درحالیکه پخت نان تنها 3 ساعت طول کشید. قبل از اینکه نان در میان مردم توزیع شود، 46.5 کیلوگرم وزن داشت.
رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)بزرگترین کلکسیون ترول

بزرگترین کلکسیون ترول، 1754 ترول منحصربفرد دارد و توسط ری دایسون از کانادا ایجاد شده است. او این کلکسیون را از سال 2002 آغاز کرده و آن ها را در خانه اش نگه می دارد و درواقع بیش از 4000 آیتم دارد ولی گینس تنها 1754 تا از آنها را باتوجه به قوانینش پذیرفته است.رکوردهای جالب و برتر کتاب گینس (33)

 

مطالب مرتبط :

رکوردهای شگفت انگیز جدید کتاب گینس در 2017

رکوردهای برتر و جالب جهان در کتاب گینس (32)

جدیدترین اخبار رکوردهای کتاب گینس (29)

آخرین اخبار ثبت شده رکوردهای کتاب گینس (30)

جالب ترین اخبار رکوردهای کتاب گینس (31)

رکوردهای گینس شگفت انگیز درباره غول پیکرترین ها