پارس ناز پورتال

ریحانا برنده جایزه بشر دوستانه سال 2017 شد

ریحانا برنده جایزه بشر دوستانه سال 2017 شد

ریحانا برنده جایزه بشر دوستانه سال 2017 شد 

ریحانا به واسطه فعالیت هاي انسان دوستانه اش کاملا سرشناس و محبوب هست، این کارهای وی باعث شده تا برنده جایزه انسان دوستانه شود. شاید خیلی ها اطلاع نداشته باشند که الان ریحانا یکی از بزرگترین فعالان و بشردوستان دنیاست.

 

درست هست که رسانه ها چیزهای زیادی در ارتباط با فعالیت هاي ریحانا نشان نداده اند اما دانشگاه هاروارد در بیست و هشتم فوریه وی را بعنوان فعال ترین بشردوست سال معرفی کرده وجایزه سال را به او اهدا کرده هست.

 

 به گزارش پارس ناز بدین منظور جشنی در دانشگاه بوستون برگزار شد و ریحانا به روی سکو رفته و مفتخر به کسب جایزه بشردوستانه پیتر. ج. گومز گردید. طبق بنیاد دانشگاه هاروارد این جایزه به کسانی تعلق می‌گیرد که در جهت کیفیت زندگی ما سعی کرده اند و الهام بخش ما در درجات بالاتر میباشند.

 

کمک هاي شگفت انگیز ریحانا به جهان وی را مفتخر به کسب چنین جایزه افتخارآمیزی کرده هست. “برنامه سازمان کمک هزینه تحصیلی کلارا و لیونل” به دانش آموزان کارائیب کمک کرد تا بتوانند در دانشگاه ایالات متحده شرکت کنند و به علاوه یک مرکز درمانی سرطان سینه در کشورش باربادوس تاسیس کرده هست.

 

از دیگر افرادی که این جایزه بزرگ و افتخارآمیز را دریافت کرده اند می‌توان به مارتین لوتر کینگ جونیور، لیونل ریچی، و ملاله یوسف زی اشاره کرد.