پارس ناز پورتال

زایمان پنهانی دختر بدکاره 14 ساله در حمام +عکس

زایمان پنهانی دختر بدکاره 14 ساله در حمام +عکس

زایمان پنهانی دختر بدکاره 14 ساله در حمام +عکس 

دختر 14 ساله که بطور پنهانی رابطه جنسی داشته و باردار شده بود،طی 9 ماه تمام حامله بود و هیچ کسی اطلاعی نداشت که وی چکار کرده است. دختر 14 ساله ای که توانست بارداریش را در تمام 9 ماه مخفی کند ، بتنهایی در حمام خانه خود زایمان کرد بدون اینکه کسی متوجه چیزی شود !

 

 این دختر 144 ساله برای اینکه از شر نوزادش رها شود وی را خفه کرد و درون جعبه کفشی گذاشت !

زایمان پنهانی دختر بدکاره 14 ساله در حمام +عکس

 به گزارش پارس ناز  این خبر در حالی جنجالی شد که وی نوزادش را که یک پسر بود خفه کرده و در یک جعبه کفش پنهان کرد. “کسیدی گودیسون” ۱۴ ساله بعد از دستگیری به عنوان یک قاتل درجه یک محاکمه خواهد شد،

 

او متهم است که فرزند خود را به قتل رسانده است . داستان وحشتناک او همه را شگفت زده کرده است اینکه او چگونه توانسته است ماهها بارداری خود را از همه مخفی کند گفته میشود هرساله ۷۵۰ هزار نوجوان امریکایی دچار بارداری ناخواسته و پنهانی میشوند.

زایمان پنهانی دختر بدکاره 14 ساله در حمام +عکس

زندگی در آمریکا دختر در حمام دختر آمریکایی اخبار آمریکا این دختر هنگامیکه دچار درد زایمان شد به جای درخواست کمک به تنهایی اقدام به وضع حمل کرد و سعی کرد با استفاده از قرار دادن حوله ای بین دندانهایش و چسب زدن بر دهان مانع از فریاد زدن خود شود. او بند ناف بچه را با یک قیچی بریده و بعد از به دنیا آمدن بچه اش او را خفه کرده و بدنش را دریک جعبه کفش در کمدش قرار داد.

 

او میگوید علت اینکار ترس از عکس العمل مادرش بوده است. زندگی در آمریکا دختر در حمام دختر آمریکایی اخبار آمریکا سه روز بعد از این حادثه زمانیکه مادرش در حال تمیز کردن اتاق بود متوجه جعبه کفش شد و زمانیکه جسد یک نوزاد را در آن دید با پلیس تماس گرفت و اینجا بود که دست این دختر رو شد.

 

مادرش میگوید یکبار به وضعیت ظاهری او شک کردم اما وقتی از او تست بارداری گرفتم جواب آزمایش منفی بود و تعجب میکنم که این دختر چگونه توانسته است با این شرایط سخت و به تنهایی وضع حمل کند.

 

مطالب مرتبط :

خوشگذرانی جوان ثروتمند با دختران بدکاره

اندام درشت و زیبای این دختر حیرت آور است

تجاوز متخصص به دختران بیهوش در اتاق عمل!! + عکس

عکس هایی از بدنام ترین زنان تاریخ کشور آمریکا

تجاوز وحشتناک به دختران جوان در اتومبیل

جنجال رابطه جنسی بازیگر ایدزی با 5هزار زن + عکس