پارس ناز پورتال

چگونه زمان رابطه جنسی را طولانی تر کنیم؟

مجموعه : حذف شده است
چگونه زمان رابطه جنسی را طولانی تر کنیم؟

چگونه زمان رابطه جنسی را طولانی تر کنیم؟ 

یک ایده آل خوب برای رابطه زناشویی،داشتن رابطه جنسی با مدت زمان طولانی است که برای زن و شوهر کاملا لذت بخش را آرمانی خواهد بود. داشتن یک رابطه جنسی موفق در زندگی مشترک موضوعی حائز اهمیت است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

 

بسیاری از زوجین خواستار این موضوع هستند که بتوانند با انجام راهکارهایی مدت زمان رابطه جنسی خود را طولانی تر کنند.در این مطلب قصد داریم با ارائه راهکارهایی به این افراد کمک کنیم.به گزارش پارس ناز  همه دوست دارند که کمی طولانی تر در رابطه ی جنسی بمانند و برای مدت بیشتری لذت آن را تجربه کنند.

 

بنا به آمار انزال زودرس شایع ترین مشکل مردان است. اگر چه هیچ محدودیت و یا مدت زمان حداقلی برای میزان لذت بردن از رابطه ی جنسی برای همسران وجود ندارد و هر کس نسبت به ویژگی های فردی و توانایی و تمایلات همسر و شریک جنسی خود می تواند به یک حد اعتدال از رضایت مندی جنسی دست یابد.

 

انزال زودرس در مردان می تواند به یک عذاب برای طرفین تبدیل شده و هر دو را آزار دهد. در این مقاله قصد داریم تا پیشنهاداتی برای لذت بردن از رابطه ی جنسی را تجربه کنید. با ما همراه باشید.

 

همیشه زیبا و جذاب بمانید
برای داشتن تداوم در روابط جنسی و لذت بردن از رابطه ی جنسی برای مدت طولانی تر باید سعی کنید همیشه برای همسران تان جذاب و دوست داشتنی باشید. سعی کنید همیشه جذابیت خود را حفظ کنید حتی در خانه همیشه تمیز بوده و لباس های خوب بپوشید تا خواستنی تر باشید. همچنین زمانی که پیش هم نیستید در خصوص رابطه ای که قرار است شب با هم داشته باشید با او حرف بزنید و شرایط دوست داشتنی تر و رویایی تری برای او خلق کنید.

 

ارتباط عاشقانه با همسرتان را همیشه حفظ کنید
اطمینان حاصل کنید که ارتباط صمیمی و عاشقانه تان همیشه پابرجا می ماند. سعی کنید همیشه دوست داشتن تان را به او یاداوری کرده و عاشقانه با او بمانید. همیشه برایش متون عاشقانه بفرستید و عشق و احساس خود را ابراز کنید. همیشه او را از یک تاریخ و مکان خاص که قصد دارید یک شب رویایی را با او داشته باشید آگاه کنید

 

تا او نیز ولع بیشتری برای آن شب داشته باشد و برای آن هیجان زده باشد. به او بگویید که می خواهید با کمک او یک خاطره ی فوق العاده و دوست داشتنی برایش بسازید.

 

یک اتاق خواب مناسب برای لذت بردن از رابطه جنسی بهتر داشته باشید
باید یک فضای مناسب برای همخوابگی با شریک زندگی تان بسازید. یک فضای عاشقانه ایجاد کنید و مطمئن شوید که هر دوتان از بودن در آنجا احساس راحتی و آرامش می کنند. از قرار دادن چیزهایی که حواس شما را پرت می کنند در اتاق تان پرهیز کنید. وسایلی مانند گل یا عکس بچه ها یا پدرمادرتان و یا دوستان تان می توانند

 

حواس شما را پرت کرده و مزاحم معاشقه تان بشوند. همچنین تهویه ی مناسبی برای اتاق خواب تان ایجاد کنید و در صورتی که تمایل داشتید می توانید از بخور های مختلف یا شمع نیز برای رمانتیک کردن فضا و احساس آرامش و راحتی بیشترتان استفاده کنید. به علاوه توصیه می کنیم که یک موسیقی ملایم هم در اتاق پلی کنید تا احساس بهتری به شما دست بدهد.

 

او را سوپرایز کنید
اجازه ندهید که رابطه ی جنسی شما مانند یک اتفاق تایمیک و از پیش تعیین شده باشد. گاهی او را سوپرایز کنید و در مواقعی که انتظارش را ندارد وی را برای یک معاشقه ی دوست داشتنی آماده کنید. می توانید یک فیلم عاشقانه را با هم تماشا کنید و به او نزدیک شوید و او را در آغوش بگیرید. این کار به تنهایی نمی تواند از نظر جنسی وی را تحریک کند

 

اما قطعا یک فیلم پرشور می تواند او را برای داشتن یک رابطه ی جنسی آماده تر کند. او را نوازش کنید تا قبل از دخول یک یا دو بار به اوج برسد. این کارها می تواند شما را برای لذت بردن از رابطه ی جنسی آماده کند.

 

کشف یک موقعیت جدید
هر بار که شما یک رابطه ی جنسی با شریک زندگی خود دارید باید سعی کنید که از تبدیل شدن آن به یک عادت جلوگیری کنید. سعی کنید در موقیت ها و زمان های مختلف شانس خود را امتحان کنید و هر بار یک فضای جدید را تجربه کنید. چه کسی می داند که شاید تنها کمی تغییر در محلی که در آن با هم می خوابید چقدر بتواند در عقب انداختن انزال زودرس شما موثر باشد.

 

به عبارتی برخی موقعیت های می توانند شما را بیش از حد تحریک کرده و باعث انزال زودرس شما بشوند. برای داشتن رابطه ی جنسی لذت بخش تر هر ۳ بار مکان خود را عوض کنید و در یک جای دیگر با هم رابطه داشته باشید.

 

نتیجه گیری
در تلاشی که برای لذت بردن از رابطه ی جنسی برای مدت طولانی تر می کنید، ممکن است بارها تلاش تان بیهوده بوده و حتی مشاوره ها و ایده های علمی هم به کارتان نیاید. با این حال شما باید هر راهی را تجربه کنید و هر ترفندی را امتحان کنید تا بتوانید وضعیت ایده آل خود را پیدا کنید. مطالعات نشان می دهد که مدت زمان رابطه ی جنسی به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله وضعیت ذهنی، جذابیت طرفین و عشقبازی. در یک مطالعه که روی مردان انجام شد

 

اکثر آن ها به مدت ۳ تا ۷ دقیقه رابطه ی جنسی داشتند. مطالعات نشان می دهد که مقاربت ۳ تا ۷ دقیقه کافی است. اما کمتر از ۳ دقیقه بیش از حد کوتاه و بیشتر از ۱۳ دقیقه بیش از حد طولانی است.