پارس ناز پورتال

ویژگی های زنان باهوش و فراست در زندگی و کار

ویژگی های زنان باهوش و فراست در زندگی و کار

ویژگی های زنان باهوش و فراست در زندگی و کار 

زنان باهوش در زندگی می‌توانند بین کار و زندگی در منزل نظم خوبی برقرار کنند و کارهای خود را با برنامه ریزی صحیح انجام دهند.هر ماه به خودتان قول می‌دهید که به کارهای تان سرو سامان بدهید و زندگی سازمان یافته تری داشته باشید. بنابراین برای شروع یک دفترچه و یک مداد می‌خرید اما به یکباره سرد می‌شوید و دوباره به همان پله اول بر می‌گردید.

 

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه زنان سازمان یافته این کارها را انجام میدهند. در اینجا شما را با راز آنها آشنا میسازیم.

 

انها سیستم بایگانی دیجیتال و فیزیکی دارند

صفحه شلوغ دسکتاپ کامپیوتر معادل دیجیتال انبوه پوشه ها روی میز میباشند. شاید هر دو برای یک لحظه مفید باشد اما باعث میشود سرعت کارتان پایین بیاید. زنان سازمان یافته کشوهای بایگانی با پوشه هاي مرتب دارند و ایمیل ها و فایل هاي کامپیوتر را در یک پوشه خاص قرار می‌دهند. خلاصه بگویم برای هر چیزی جایی دارند.

 

برای آماده کردن تجهیزات وقت می گذارند

زنان سازمان یافته متخصص برنامه ریزی میباشند و همه ي وقت از شب گذشته لباس ها و حتی غذا را آماده می‌کنند. شاید این کارها روز جمعه ساعت ها وقتشان را بگیرد اما در عوض در طول هفته وقت آزاد بیشتری خواهند داشت.

 

همۀ جا فهرست کارهایی که باید انجام دهند را دارند

در هر جای ممکن روی میز کار، در گوشی، روی میز پای تخت هر چیزی که ناگهان به ذهن شان میرسد را در دفترچه یادداشت میکنند و در زمان مناسبی تمام آنها را یکی یکی چک می‌کنند.

 

هزاران برنامه یادآوری کننده را تنظیم میکنند

 به گزارش پارس ناز وقتی آلارم گوشی به صدا دربیاید و به شما متذکر شود که نیم ساعت یا یک ربع به زمان جلسه کاری رسیده ممکن نیست خواب بمانید و آن را نادیده بگیرید. برخی افراد حتی یادآور تقویم گوشی را نیز تنظیم میکنند.

 

می‌دانند که چگونه نه بگویند

شاید وعده چندان دادن کار راحتی باشد اما با اینکار به خودتان استرس می‌دهید. زنان سازمان یافته در تقویم خود قسمتی دارند به نام ساعات شخصی و با وقتشان مانند یک موجود مقدس رفتار می‌کنند. در نتیجه به خوش گذرانی هاي شبانه با دوستان نه میگویند و در منزل به ایمیل هاي چک نشده رسیدگی میکنند.