پارس ناز پورتال

زنان زیبای کره ای چطور از پوستشان مراقبت می کنند؟

زنان زیبای کره ای چطور از پوستشان مراقبت می کنند؟

زنان زیبای کره ای چطور از پوستشان مراقبت می کنند؟ 

زنان زیبا و جذاب کره اي برای مراقبت از پوستشان ترفندهایی دارند که در جهان خبرساز شده است و همگان به دنبال کشف راز جذابیت این زنان هستند. زنان کره اي به داشتن پوستی صاف و درخشنده شهرت دارند. اگر شما هم می‌خواهید که با روشهای مراقب پوست کره اي ها بیشتر آشنا شوید، در ادامه این پست همراه مان باشید.

 

قبل از آرایش، صورت خودرا با آب سرد بشوییدآرایشگران کره اي اعتقاد دارند که اگر قبل از آرایش، صورت خودرا با آب سرد بشوییم، آرایش روی صورت دوام بیشتری خواهد داشت. در واقع آب سرد، منافذ پوست را تنگ تر کرده که نه تنها باعث می شود آرایش بطور مساوی روی پوست بنشیند، بلکه با پایین آوردن دمای صورت، بر دوام آرایش روی صورت نیز خواهد افزود.

 

ابروهای خود را کاملا برندارید

کره اي ها معتقدند که ابروها باید حالت طبیعی داشته باشند، بهمین دلیل زیر ابروهایشان رابه طور کامل بر نمی دارند. در واقع آنها با این شیوه سن خودرا کمتر از انچه هست، نشان می‌دهند. البته برای این‌که ابروهایشان مرتب به چشم آیند، تنها زیر قوس آنرا بر نمی دارند اما بالای ابروهایشان را کاملا تمییز میکنند.

 

از اسانس صورت استفاده می کنند

اسانس هاي صورتی که کره اي ها استفاده می‌کنند، از فرمول سبکی تشکیل شده که میزان گردش طبیعی پوست را بالا برده و به ترمیم آن کمک میکند. اسانس ها مانند آبرسان ها عمل کرده و پوست را هیدراته میکنند. این اسانس ها طبق معمول نوعی مایع مغذی هستند که با استفاده از یک اسپری روی پوست تمییز صورت و گردن زده و موجب سفتی و روشنی آن می شوند.

 

پوست تان را دو بار تمییز کنید

شاید فکر کنید که با یک‌بار شستن صورت تان، پوست تان تمییز می شود، اما بد نیست که اینبار با روش کره اي پیش روید. کره اي ها صورت شان را دوبار می شویند. از آنجا که اکثر لوازم آرایش روغنی هستند، آنها در مرحله اول از یک روغن برای پاک کردن آرایش شان استفاده می‌کنند، سپس صورت شان رابا آرایش پاک کن ها می شویند تا کثیفی هاي باقیمانده از بین روند.

 

مرطوب کننده ها را فراموش نکنید

زمانی که ما صورت مان را می‌شویم، نه تنها آرایش و کثیفی ها بلکه روغن هاي طبیعی پوست را هم از بین می‌بریم، از این رو کره اي ها همیشه بعد از شستن صورت شان از کرم هاي مرطوب کننده استفاده میکنند. در واقع زنان کره اي حدود 3 تا 10 ثانیه پس از شستن صورت، پوست شان را هیدراته می‌کنند.

 

هنگام خواب، پوست تان را مرطوب کنید

آیا تا به حال در مورد ماسک هاي خواب شنیده اید؟ این هم یکیدیگر از روش هایي ست که زنان کره اي برای داشتن پوستی سالم و زیبا استفاده میکنند. یکی از زمان‌هاي اصلی و مهم بدن برای ترمیم خود شب است، بهمین دلیل باید بیشترین تمرکز برای ترمیم ‌هاي پوستی روی این ساعت ‌ها باشد.

 

از این رو توصیه می شود تعداد زیادی از کرم‌ ها هنگام شب و قبل از خواب استفاده شوند. با زدن ماسک هاي شب، مدت زمان بازسازی پوست افزایش یافته و پوست زمان بیشتری را برای استراحت پیدا خواهد کرد. برای پاک کردن آن هم صبح صورت رابا آب گرم بشویید.

زنان زیبای کره ای چطور از پوستشان مراقبت می کنند؟

از لایه بردارها استفاده کنید

لایه برداری، کاری است که در دنیای غرب چندان معمول نمی باشد اما در روشهای مراقبت از پوست به سبک کره بسیار مهم است. لایه برداری می‌تواند سلول هاي مرده پوست را برداشته و دیگر سلول هاي پوست را فعال کند، از این رو مواد ترمیم کننده پوست بهتر در منافذ نفوذ پیدا میکند. زنان کره اي، هفته اي 2 تا 3 بار این روش رابه کار می‌گیرند.

 

آرایش تان را محو کنید

زنان کره اي چهره هاي مصنوعی با آرایش غلیظ را نمی پسندند. آنها دوست دارند که ظاهری طبیعی داشته باشند، از این رو آرایش شان را محو میکنند تا خیلی توی چشم نباشد. برای این منظور، آنها ابتدا یک مرطوب کننده روشن حاوی اسید هیالورونیک رابه پوست شان می‌زنند تا نرم شود، سپس از BB کرم استفاده می‌کنند.

 

اگر به دنبال کرمی هستید که تمام ویژگی‌هاي یک کرم مناسب را داشته باشد تا به پوست آبرسانی کند و نواقص پوستی را مانند کرم پودر پوشش دهد، کرم بی بی بهترین گزینه برای شماست، به خصوص برای پوست‌هاي حساس‌تر. این کرم مثل کرم‌هاي معمولی آرایشی فوایدی دارد اما سبک‌تر است

 

و برای پوست مفیدتر می باشد. این نوع کرم، رنگ‌هاي خیلی متنوعی ندارد زیرا بیشترین تمرکز آن بر آبرسانی، روشن کنندگی و حفاظت است. تعداد زیادی از انواع کرم‌هاي بی بی بعد از قرار گرفتن روی پوست با رنگ پوست شما هماهنگ میشوند.

 

پوست شان را نمی کشند

اگر به ویدیوهای کره اي نگاهی بیاندازید، خواهید دید که زنان کره اي هیچ وقت پوست صورت شان را نمیکشند. آنها اعتقاد دارند که کشیدن پوست صورت به مرور زمان موجب چین و چروک پوست می شود. از این رو آرایش را روی صورت شان نمیکشند، بلکه آنرا روی صورت شان ضربه می‌زنند. این روش نه تنها دوام آرایش را روص صورت افزایش میدهد، بلکه گردش خودرا نیز بالا برده که در نهایت به داشتن پوستی بدون صاف و هموار می انجامد

 

کره اي ها پوست هاي بسیار خوبی دارند و بهمین دلیل روشهای مراقبتی آنها از پوست،‌ زبان زد است. به صورت کلی می‌توان گفت از زمانی که کرم هاي بی بی وارد بازار شدند، عصر جدیدی در روشهای زیبا سازی و مراقبت از پوست، آغاز شد. این کرم ها دراین اواخر یکی از خلاقانه ترین محصولاتی است

زنان زیبای کره ای چطور از پوستشان مراقبت می کنند؟

که توسط کره جنوبی ارائه شده است. جالب است بدانید، بدلیل تحقیقات گسترده اي که در کره بر روی روشهای مراقبت از پوست انجام می شود، این کشور فرانسه جدید نامیده شده است.یکی از دلایل محبوبیت محصولات کره اي، وجود مواد اولیه طبیعی در انها است. محصولات زیبایی کره اي، از سوی سازمان هاي بسیاری مجوزهای معتبری را دریافت کرده است.

 

محصولات اولیه طبیعی :

متخصصان کره اي بر این باورند که محصولات انها از مواد کاملا طبیعی ساخته شده است. بطور مثال جالب است بدانید، حتی از زهر مارهم در ساخت این محصولات استفاده می شود. زهر مار دارای خاصیت فلج کنندگی است که برای از کار انداختن عصب هاي پوست اطراف چشم، استفاده می شود. با از کار انداختن عصب اطراف چشم، میتوان از چروک شدن پوست اطراف چشم جلوگیري کرد.

 

شارلوت چو ، متخصص زیبایی در گلاس بیان می‌کند «همانگونه که در فرهنگ فرانسه خوردن غذا به معنای چشیدن طعم آن میباشد، از روشهای سنتی کره اي نیز میتوان برای زیبایی استفاده کرد. او می‌گوید « مراقبت از پوست به روشهای طبیعی، از زمان کودکی در بین ما کره اي ها وجود داشته است و بهمین دلیل متخصصان هیچ تمایلی به استفاده از مواد شیمیایی ندارند.»

 

مراقبت از پوست در میان کره ای ها شامل 10 مورد می باشد 

پاک کننده آرایش: کسانی که از روشهای کره اي استفاده میکنند، قبل از پاک کردن و شستن پوست، ابتدا مواد آرایشی را از پوست می شویند. برای پاک کردن صورت، از محصولات با پایه روغنی استفاده می شود، نه محصولات بر پایه آب!

 

تمیز کردن: برای تمیز کردن پوست از پارچه هاي نرم استفاده می شود.

 

لایه برداری: لایه برداری در بین زنان کره اي از اهمیت بسیاری برخوردار است و حدودا هردو ماه یک‌بار انجام می شود.
استفاده از پاک کننده آرایش: یک پاک کننده خوب ph پوست شما را متعادل خواهد کرد.

 

سرم هاي پوستی : سرم هاي پوستی برای از بین بردن تعداد زیادی از مشکلات پوست در کره استفاده می شود.

 

آمپول: در کره از آمپول برای تامین رطوبت پوست استفاده می شود، البته در حالتی که پوست فوق العاده خشک شده باشد.

 

ماسک: در کره از انواع ماسک هاي پوستی استفاده می شود.

 

کرم هاي چشم: کرم هاي دور چشم برای پیشگیری از چروک در اطراف چشم، بسیار ضروری است.

 

مرطوب کننده: مرطوب کننده ها شب هنگام در کره استفاده می شوند.

 

کرم شب: منظور از کرم شب، همان مرطوب کننده است.

 

اهمیت نوع پوست :برای انتخاب درمان هاي پوستی و روشهای مراقبت از پوست، در مرحله اول شناخت نوع پوست مهم است. عده اي از افراد پوست هاي خشک،‌ برخی مختلط و برخی پوست هاي چرب دارند، بهمین دلیل شناخت نوع پوست، موضوع بسیار مهمی میباشد.