پارس ناز پورتال

نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس

نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس

نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی 

بی بی رکسا خواننده جوان آمریکایی است که با خواننده هاي مشهور زیادی همکاری داشته، امروز به نکاتی درباره زندگی خصوصی وی میپردازیم. 

نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس

خلاصه‌اي از او
حرفه: خواننده

ملیت: آمریکایی

تاریخ تولد: ۳۰ اوت ۱۹۸۹ «۷ شهریور ۱۳۶۸»

ماه تولد: سنبله

قد: ۱,۶۵ متر

متولد: بروکلین، نیویورک، ایالات‌متحده

درآمد خالص: ۷۰۰،۰۰۰ دلار درسال ۲۰۱۷

 

بی‌بی رکسا «Bebe Rexha»، ترانه‌سرا، موزیسین، خواننده و تولیدکننده آمریکایی است که برای اشخاص معروفی چون تیناش، پیت بال، نیک جوناس و سلنا گومز ترانه نوشته است. آهنگ مشهور The Monster رابه همراه ریحانا و امینم نوشته است و No Broken Hearts را هم به همراه نیکی میناج تولید نموده است.

نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس

او از کودکی می خواست یک هنرمند شود و والدین اش هم از او حمایت کردند. او با ترانه‌سرایی فعالیت خودرا آغاز کرد ودر این صنعت پیشرفت کرد. موفقیت او در ترانه‌سرایی جای پای وی را تثبیت کرد و وی را به سمت خوانندگی سوق داد. او با سلبریتی هایي چون چین ماکرز، پیت بال، لیلی واین و غیره همکاری داشته است و آلبوم و آهنگ‌هاي تکی تولید نموده است.

 

روزهای اولیه زندگی و کودکی

بی‌بی رکسا با نام کامل بلتا رکسا در ۳۰ اوت ۱۹۸۹ دریک خانواده آلبانیایی در بروکلین نیویورک بدنیا آمد. نام او به زبان آلبانیایی زنبورعسل است و بهمین دلیل نام مستعار و هنری بی‌بی را انتخاب کرد.پدر او فلامور رکسا در ۲۱ سالگی به ایالات‌متحده مهاجرت کرد و محل تولد او شهری به نام دبارویچ در مقدونیه است. مادر او بوکرجی یا بوکی رکسا دریک خانواده آلبانیایی در ایالات‌متحده بدنیا آمد که آن‌ها هم به منطقه گوستیوار مقدونیه تعلق داشتند.

 

بی‌بی تا ۶ سالگی در بروکلین زندگی کرد و سپس همراه خانواده به جزایر استاتن نیویورک رفت. او در آنجا به مدرسه تاتنویل رفت. در دوران ابتدایی به مدت ۹ سال ترومپت نواخت و همچنین پیانو و گیتار را هم فراگرفت. سپس در نمایش‌هاي موزیکال نقش‌آفرینی کرد ودر مدرسه عضو گروه کر بودو صدای او سوپرانو کلراتورا است.

 

او همیشه می خواست در عرصه موسیقی فعال باشد و از نوجوانی به ترانه‌سرایی روی آورد. در دوران نوجوانی یکی از ترانه‌هاي او در روز گرمی اجرا شد و او جایزه بهترین ترانه‌سرای نوجوان را کسب نمود. سپس سامانتا کاکس، یک استعداد یاب وی را تشویق کرد تا به کلاس‌هاي ترانه‌سرایی در نیویورک برود.

 

زندگی حرفه‌اي
بی‌بی رکسا زمانی که در استودیویی در نیویورک مشغول تست بود با گیتاریست گروه Fall Out Boys یعنی پت ونتز آشنا شد. آن دو درسال ۲۰۱۰ گروهی به نام Black Cards تشکیل دادند که ونتز آهنگ مینوشت و گیتار می‌زد و رکسا هم تک‌خوان بود. این دو در یوتیوب و آی تون آهنگ‌هایي منتشر کرده و چندین اجرا داشتند. اما رکسا برای ادامه فعالیت خود در ۱۳ ژانویه ۲۰۱۲ گروه را ترک کرد.

نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس

بیوگرافی بی بی رکسا

به گزارش پارس ناز، رکسا در یوتیوب تک آهنگ‌هایي را منتشر کرد. بزرگ‌ترین موفقیت او زمانی بود که درسال ۲۰۱۳ با کمپانی برادران وارنر قرارداد بست. او برای نیکی ویلیام «Glowing» و سلنا گومز «Like a Champion» ترانه نوشت اما بدلیل ترانه Monster ریحانا و امینم به شهرت رسید. این آهنگ در بیلبورد ۱۰۰ آهنگ برتر و آهنگ‌هاي آر اند بی در رتبه اول قرار گرفت. او در همان سال برای گروه موسیقی الکترونیک Cash Cash ترانه Take Me Home را نوشت.

 

او در ۲۱ مارس ۲۰۱۴ تک آهنگ I Can’t Stop Drinking About You را منتشر کرد که خودش آنرا نوشت و خواند و آهنگ ویدیوی آن در ۱۲ اوت منتشر شد. این آهنگ در بیلبورد Top Heat seekers در رتبه ۲۲ قرار گرفت. در همان سال دو آهنگ دیگر Gone و I’m Gonna Show You Crazy را منتشر کرد که نشان ‌دهنده استعداد ترانه‌سرایی و صدای او بود. او در نوامبر ۲۰۱۴ در آهنگ This Is Not A Drill با پیت بال همکاری داشت.

نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس

نخستین آهنگ موفق او در ۱۲ مه ۲۰۱۵ به نام I don’t Wanna Grow Up بود که توسط کمپانی برادران وارنر تولید شد. او در آهنگ Hey Mama از دیوید گوتا با آفروجاک و نیکی میناج همکاری داشت و این آهنگ در بیلبورد ۱۰۰ آهنگ برتر در جایگاه هشتم قرار گرفت. در همان سال آهنگ Cry Wolf را نوشت و خواند که بسیار گیرا بود.

 

در آهنگ Me, Myself and I با جیزی همکاری داشت که این آهنگ در بیلبورد ۱۰۰ آهنگ برتر در جایگاه هفتم ودر چارت آهنگ‌هاي پاپ در جایگاه اول قرار گرفت.سپس در مارس ۲۰۱۶ با همکاری نیکی میناج تک آهنگ No Broken Hearts را تولید کرد که آهنگ ویدیوی آن در آوریل ۲۰۱۶ عرضه شد. دیو میر کارگردان این آهنگ بود که درسال ۲۰۱۷ در یوتیوب بیش از ۱۹۷ میلیون بار مشاهده شد.

نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس
همکاری بعدی او با مارتین گریکس تولیدکننده و دی جی بود که تک آهنگ In the Name of Love را تولید کردند که در ۲۹ جولای ۲۰۱۶ عرضه شد. این آهنگ در چارت آهنگ‌هاي الکترونیک و رقص در جایگاه چهارم قرار گرفت و جز ۱۰ آهنگ برتر کشور های کانادا، ایتالیا، استرالیا و بریتانیا بود. در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۶ ویدیوی اشعار خود به نام Sweet Beginnings را عرضه کرد که درسال ۲۰۱۷ بیش از ۱,۸ میلیون بار مشاهده شد.

 

آهنگ I Got You در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ عرضه شد. این آهنگ از آلبوم All Your Fault: Pt. ۱ بود که اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه شد ودر بیلبورد آهنگ‌هاي پاپ در جایگاه هفدهم قرار گرفت. ستاره‌هایي نظیر جیزی، استارگیت و تای دولا ساین دراین آلبوم حضور دارند. این آهنگ تا کنون ۱۵۳ میلیون بار مشاهده شد. ازجمله آهنگ‌هاي دیگر این آلبوم عبارت‌اند از Atmosphere، Small Doses و Gateway Drug.

 

نخستین تور کنسرت او به نام All Your Fault Tour از ۱ مارس ۲۰۱۷ تا اول مه ادامه داشت. این تور در مکان‌هایي به نام دالاس، بروکلین، دوبی، آنتورپ و لندن انجام گرفت. او تک‌خوان و ستاره این کنسرت بودو میلیون ها طرفدار همراهش بودند.

 

او در مه ۲۰۱۷ آهنگ دیگری از همین آلبوم به نام The Way I Are رابا همکاری لي واین منتشر کرد. این آهنگ آن‌قدر مشهور شد که MTV در مه ۲۰۱۷ از زندگی او مستندی ساخت و نام آنرا Bebe Rexha: The Ride گذاشت. بی‌بی رکسا درسال ۲۰۱۷ جایزه جذاب‌ترین آهنگ‌ساز ویکتوریا سیکرت را برنده شد.

نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس

او در حال حاضر با دوست‌پسرش مارتین گاریکس ارتباط دارد که یک موزیسین موفق است. آن‌ها رابطه خوب و عاشقانه‌اي دارند.

 

درآمد خالص
رکسا یک ستاره موسیقی پاپ و آر اند بی است که درآمد خالص او درسال 700،000 دلار می باشد.

 

مد
بی‌بی رکسا در برنامه «MTV Threads Style Secrets » عنوان کرد که در لباس پوشیدن از مد سال‌ هاي 1990 الهام می گیرد که بنظر او جذاب‌ تر است.

 

مطالب مرتبط :

بی بی رکسا و علیرضا حقیقی | بیوگرافی بی بی رکسا «Bebe Rexha » خواننده آمریکایی