پارس ناز پورتال

زنی که آلت تناسلی همسر خیانتکار را قطع کرد

زنی که آلت تناسلی همسر خیانتکار را قطع کرد

زنی که آلت تناسلی همسر خیانتکار را قطع کرد 

زنی که آلت تناسلی همسر خائن خود را از بیخ قطع کرده بود اکنون در دادگاه به سر می برد و منتظر محاکمه شدن است.  زمانی که مرد جوان به خواب ناز میرفت باور نمیکرد در چنین وضعیتی از خواب بیدار شود .  به گزارش پارس ناز  ، زن کینه توز و عصبانی ، شوهر خیانتکارش را با بریدن آلت تناسلیش تنبیه کرد !

 

این زن  به گزارش پارس ناز  گفت شوهرم با هوسرانی هایش من را تحقیر می کرد و من او را خواجه کردم.زن کینه جو که شوهر خیانتکارش را خواجه کرده است می گوید از او نفرت دارد. این مرد شبانه با احساس سوزش زیادی در آلت تناسلیش از بدن از خواب پرید و همسرش را با چاقویی خون آلود بالای سر خود دید.

 

زن انتقامجو که اهل شهرستان فاس در مراکش است با فریادهای دردناک شوهرش دیوانه وار می خندید و مدام می گفت که چرا خیانت کردی! با توجه به فریادهای مرد مراکشی اهالی خانه سریع دست به کار شدند و او را به بیمارستان انتقال دادند و جراحات عضو قطع شده را پیوند زدند.

زنی که آلت تناسلی همسر خیانتکار را قطع کرد

از سوی دیگر با دخالت پلیس زن جوان که شوهرش را خواجه کرده بود بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.این زن خشمگین گفت: من زنی وفادار و دلسوز برای شوهرم بودم تا اینکه متوجه شدم او با زنان زیادی در ارتباط است همه جا تحقیر شدم زنان همسایه و فامیل من را تمسخر می کردند بارها از شوهرم خواستم به من عشق بورزد و خیانت نکند فقط می خندید

 

بارها شنیده بودم شوهرم با زنان زیادی دیده شده است خودم هم آثار زیادی از زنان در بدن شوهرم می دیدم دیگر تمایلی به من نداشت آنقدر به هم ریختم که تصمیم به انتقام گرفتم.وی افزود: شب بود که تصمیم گرفتم دیگر اجازه ندهم او به من خیانت کند همه راه ها را امتحان کرده بودم فقط باید خواجه می شد به او قرص خواب آور خوراندم تا خوابش سنگین شود بعد با چاقو او را خواجه کردم.

 

بنابه این گزارش، پزشکان اعلام کرده اند این مرد تا آخر عمر قادر به ارتباط زناشویی نیست و مرد مراکشی خواستار مجازات سنگین همسرش شده است