پارس ناز پورتال

زن جوان صیغه ای که در توالت سقط جنین کرد

زن جوان صیغه ای که در توالت سقط جنین کرد

زن جوان صیغه ای که در توالت سقط جنین کرد 

زن جوانی که از همسر اول خود مدت کمی بود جدا شده به صیغه شدن مرد دیگر اقدام نمود ولی فهمید از همسر اولش باردار شده است. زنی که همسر صیغه ای مردی شده بود، متوجه شد از همسر اولش که به تازگی جدا شده بود باردار است و در پی نابود کردن جنین برآمد. به توالت رفت تا جنین را سقط کند و همین کار را هم کرد.

 

سقط جنین در توالت خانه توسط مادر بیرحمی که به گفته خودش ناخواسته باردار شده است.زن جوان بعد از طلاق از همسر اول خود به عقد موقت مردی دیگر درآمد و بعد از مدتی متوجه می شود که از همسر اول خود حامله است و تصمیم به سقط جنین خود می گیرد.

 

۲۸ اسفند سال ۹۵، نگهبان های یکی از بیمارستان‌های مشهد با بازپرس قتل اداره آگاهی تماس گرفتند و از مرگ مشکوک جنین خبر دادند.بدنبال این خبر بازپرس کاظم میرزایی و تیم بررسی صحنه جرم وارد عمل شدند.
زن جوان صیغه ای که در توالت سقط جنین کرد

سقط جنین در توالت

 

 به گزارش پارس ناز ، این زن در بازجویی‌ها گفت: «پارسال به دلایل مختلفی از شوهر اولم طلاق گرفتم اما در زمان عده رجوع کردم و در همان زمان از همسرم باردار شدم.آنزمان خبر نداشتم که این اتفاق به یکباره برایم افتاده است و چون بازهم با همسرم اختلاف پیدا کردیم بدون آنکه برای طلاق به دادگاه برویم از هم جدا شدیم. بعد از طلاق از همسر اولم مدتی گذشت که به عقد موقت مردی به نام سروش درآمدم.

 

چند وقتی از ازدواج موقت‌ ما گذشته بود که متوجه شدم که از همسر اولم حامله هستم اما به سروش حرفی نزدم چون ممکن بود عصبانی شود.تا اینکه امروز حالم بد شد و تلاش کردم که خود زایمان کنم.به همین دلیل به توالت خانه رفتم. بعد از زایمان، با قیچی بند ناف بچه را بریدم و با همان قیچی جنین را کشتم.شوهرم که از تأخیر من نگران شده بود به سراغم آمد و بعد هم همراه مادرشوهرم مرا به بیمارستان انتقال دادند.»
زن جوان صیغه ای که در توالت سقط جنین کرد

اما چون پلیس به اعترافات از زن اعتماد نداشت به تحقیقات و بازجویی های تخصصی ادامه داد تا بتوانند حقیقت را آشکار کنند. اما اینبار زن جوان مدعی شد که همسر صیغه‌ای‌اش مرتکب جنایت شده است: «بعد از زایمان از هوش رفتم، وقتی به هوش آمدم سروش را دیدم که با قیچی بچه‌ام را کشته است.

 

سقط جنین در توالت بعد از قتل، مادرشوهرم به من گفت قتل را به گردن بگیرم تا آن ها بتوانند از شوهرم رضایت بگیرند» باتوجه به اظهارات ضدونقیض زن جوان؛ سروش بازداشت شد اما در تحقیقات منکر قتل شد و گفت: «زمانی که از همسرم خبری نشد نگران شده و به سرویس بهداشتی رفتم.

 

آنجا بود که همسرم را دیدم با قیچی بچه را کشته و خونریزی شدید دارد. باتوجه به وخامت حالش او را به بیمارستان منتقل کردیم. بدین ترتیب بازپرس جنایی مشهد دستور بازداشت سروش و زن جوان را صادر کرد و تحقیقات برای افشای رازجنایت ادامه خواهد داشت.

 

منبع: روزنامه ایران