پارس ناز پورتال

زن چینی به خاطر شوهرش 30 عمل زیبایی انجام داد

زن چینی به خاطر شوهرش 30 عمل زیبایی انجام داد

زن چینی به خاطر شوهرش 30 عمل زیبایی انجام داد 

زن جوان چینی برای این‌که رضایت خاطر شوهرش را ربایش کند طی یک دوره شش ماهه نزدیک به 30 عمل جراحی زیبایی انجام داد. یک زن ۲۲ ساله اهل هنگ کنک برای تحت تاثیر قرار دادن نامزدش تحت ۳۰عمل جراحی زیبایی قرار گرفت.بری اِنگ از ۱۷ سالگی آغاز به انجام جراحی هاي زیبایی کرد تا بیشتر شبیهسوپرمدل هاي غربی شود ولی اکنون از این تصمیمش منصرف شده هست.

 

بری تهمت ادعا میکند اعتیاد او به جراحی زیبایی زمانی آغاز شد که یک بنگاه زیبایی پروژه هایتخفیفی برای سه تزریق به قیمت ۱۰۲ دلار برای دانشجویان ، درنظر گرفت.ولی در طول دوره چند ساعته ، متخصص زیبایی آنجا وی را متقاعد کرد تا از بسته هاي تخفیفی گرانترکه قیمت آن به ۲۱۷۵ دلار نیز می‌رسید، بهرهگیری کند.

زن چینی به خاطر شوهرش 30 عمل زیبایی انجام دادچهره گذشته و بعد زنی اهل هنگ کنگ با ۳۰ جراحی پلاستیکبری چنان از نتایج خدمات زیبایی مشعوف شده بود که مدام به دنبال جراحی و خدمات زیبایی بیشتربود تا جاییکه در انتها وقتی به خودش آمد که دقیقا به جراحی پلاستیک اعتیاد پیدا کرده بود. ولیاز ۲۰ سالگی و پس از وارد شدن به ارتباط عاشقانه با مردی که نه سال از او بزرگ‌تر بود ، همه ی چیزبدتر شد!

 

نامزد او مدام به صورت کلامی وی را در مورد ظاهرش مورد اذيت قرار داده و به شکل بدی او را با دیگر زنان قیاس می‌کرد. بری با انجام جراحی پلاستیک هاي بیشتر در طی یک دورهشش ماهه به این آزارها واکنش نشان داد ودر طی این مدت تحت ۳۰ عمل زیبایی قرار گرفت.

زن چینی به خاطر شوهرش 30 عمل زیبایی انجام دادجراحی پلاستیک هاي متعدد زن جوان برای خوشایند نامزدش

 

از جمله جراحی هاي متعددی که او انجام داد میتوان بلفاروپلاستی «جراحی پلک» و رینوپلاستی«جراحی بینی» را اسم برد. او همینطور برای داشتن سری گردتر تزریق پیشانی ، گونه و چانه و لبانجام داد.بری به خبرگزاری چاینا پرس گفت: “اگر او حتی یکبار می‌گفت: “تو زیبایی” من دیگر اینجراحی ها را کنار می گذاشتم.”

زن چینی به خاطر شوهرش 30 عمل زیبایی انجام دادزن جوان چینی با ۳۰ جراحی پلاستیک

 

آخرین بهانه اي که نامزدش از ظاهر بری گرفت این بود که سینه هاي او بسیار کوچک هست، از اینرو او اینبار جراحی پرتز سینه انجام داد.در حالی‌که او در دوره نقاهت آخرین جراحی به سر میبرد، پس از مشاهده مادرش که دیگر از دستعمل هاي متعدد او به تنگ آمده و دلسرد شده بود ، به خودش آمد. مادرش گفت: “تو گذشته از همه ی اینجراحی ها خوشگل بودی ، ولی هم اکنون…. زشت شدي.”

زن چینی به خاطر شوهرش 30 عمل زیبایی انجام دادزن ۲۲ ساله اهل هنگ کنگ با جراحی زیبایی هاي بسیار زیادبری در انتها تماس ویرانگر خودرا به آخر رساند و اکنون توسط کانال خود در یوتوب به نکوهشجراحی پلاستیک میپردازد. شمار زیادی از زنان جوان با موقعیت هاي نمونه نیز به او توسط ایمیلمی گویند که آن ها نیز دارای شوهران و یا نامزدهایی میباشند که مدام آن ها را برای ظاهرشان مورد انتقادقرار داده و آن ها را برای انجام عمل هاي زیبایی تحت فشار می گذارند.

 

بری در صحبت هایش از جراحی پلاستیک هاي متعددش اظهار پشیمانی می‌کند و آرزوی چهره قدیمخود را دارد و دیگر نمیخواهد در آینده هیچ جراحی پلاستیکی انجام دهد.