پارس ناز پورتال

زوج انگلیسی که پشت سر هم 10 پسر به دنیا آورده اند

زوج انگلیسی که پشت سر هم 10 پسر به دنیا آورده اند

زوج انگلیسی که پشت سر هم 10 پسر به دنیا آورده اند 

زوج انگلیسی در اتفاقی عجیب در طول زندگی مشترک خود 10 بار فرزند دار شده اند که همه ي انها پسر بوده اند! گویا آنها در حسرت داشتن دختر مانده اند. مادر جوانی که 9 پسر دارد برای بار دهم باردار هست و دیدنی اینجاست که جنسیت فرزند دهم او نیز پسر هست.

زوج انگلیسی که پشت سر هم 10 پسر به دنیا آورده اند

«الکسیز برت» 37 ساله و همسرش «دیوید 42 ساله» بعنوان نخستین زوج بریتانیایی در انتظار تولد دهمین پسرشان میباشند.عکس هاي دوست داشتنی از این خانواده پرجمعیت را میبینید که چطور 9 پسر این زن و شوهر جوان از بزرگ به کوچک ردیف ایستاده اند.

 

مادر آنها صبح را کاملا متفاوت با مادرهای دیگر آغاز می کند ، 5 اتاق خواب پر از مردان آینده که هر روز صبح برای رفتن به مدرسه دور میز بزرگ غذا جمع میشوند و او باید ظرف هاي مخصوص صبحانه را برایشان بیاورد و همراه با سروصدای 9 پسر پرانرژی صبحانه بخورد.این خانواده پرجمعیت و گرچه کاملا پسرانه به تنهایی میتواند یک تیم فوتبال را تشکیل دهند.

زوج انگلیسی که پشت سر هم 10 پسر به دنیا آورده اند«الکسیز» میگوید:

داشتن این همۀ پسر برای من یک اتفاق بی نظیر هست و فکر میکنم نخستین زن 9 پسره در کشورم هستم.از این که خداوند هیچ دختری به من نداده هست ناراحت نیستم و هیچ وقت اقدام به بارداری هاي برنامه ریزی شده برای داشتن دختر نکرده ام اما همسرم به شدت دوست دارد که یک فرزند دختر داشته باشیم

 

به همین علت اوایل بارداری دهم هر چند هفته یک‌بار به سونوگرافی می رفتم تا شاید برای همسرم خبر مورد علاقه اش را بیاورم اما وقتی در هفته 20 بارداری جنسیت جنین مشخص شد ناراحتی همسرم را احساس کردم.ما گذشته و سال اول بعد از ازدواج هرگز فکر نمیکردیم و اصلا قصد نداشتیم خانواده ي پرجمعیت داشته باشیم اما همۀ چیز کاملا برعکس شد.

 

بزرگ ترین پسرم 15 ساله و کوچکترین پسرم 14 ماه سن دارد ، در کل فاصله سنی بین پسرها خیلی کم هست.

زوج انگلیسی که پشت سر هم 10 پسر به دنیا آورده اند

خانواده اي که به تنهایی یک تیم فوتبال میباشند

 

اسامی پسرها و سنشان :

کمپبل 15 ساله

هریسون 13 ساله

کوریی 11 ساله

لاچلان 9 ساله

برودی 7 ساله

براهن 6 ساله

هانتر 4 ساله

مک 3 ساله

بلک 14 ماهه